Hop til indhold
Thom99

Nogen der har været ved dem

Recommended Posts

Thom99 skrev, for 11 timer siden:

Hej er der nogen der har været ved dem? :)https://annoncelight.dk/showad/239857 og https://annoncelight.dk/showad/239854

Kan godt se du er ny her, men er du ikke sød næste gang du enten anmelder, eller eftersøger at skrive hvilken by det drejer sig om. Bare som en sød hjælp til alle de der ikke bor i din landsdel. Er jo utroligt sjældent at jeg kører helt til Århus når jeg bor ved Esbjerg ;-). Dette var bare ment som et tip, som jeg er ret sikker på du også selv vil synes er lækkert når du sidder og kigger i anmeldelser, da jeg tvivler på du heller ikke kører til Tønder for at besøge en glædespige.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Havde en dårlig oplevelse med Lisa/lysa "slim blonde girl" og der er dårlige andmeldelser af hende og cataleya/lorena. franceszka ved jeg ikke om der skrevet godt om, men de opholder sig samme sted, så chancen for at man ikke får en god oplevelse for pengene er stor desværre :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
blazeplay skrev, for 31 minutter siden:

Havde en dårlig oplevelse med Lisa/lysa "slim blonde girl" og der er dårlige andmeldelser af hende og cataleya/lorena. franceszka ved jeg ikke om der skrevet godt om, men de opholder sig samme sted, så chancen for at man ikke får en god oplevelse for pengene er stor desværre :)

Jeg synes ikke de ser specielt sympatiske ud. Og så det fis med at lave "kysselæber" på selfies. Det er en uskik og ser tåbeligt ud. Men det er måske bare "gamlingen" her??

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...