Hop til indhold

Recommended Posts

JeppeK skrev, 1 time siden:

Rolig nu. Vicky er en framragende GP. Jeg udfordre bare at hun skulle være utopisk perfect som der hentydes til. Hvis man ikke kan fordrage stanken af røg så er hun ikke så perfekt. 

@JeppeK

Rolig nu, Rasmus modsat. Du er til dato den eneste der nogen sinde har vovet påstanden omkring 'stanken af røg' vedr. Vicky B.

Hvilket jo ret indlysende taler mod flertallet.

Men du er da velkommen til ikke at opsøge hende igen, for jeg er da helt sikker på at du i så fald kan finde gp'er som tilfredsstiller dit åbenbart ypperligste parameter, at gp'en ikke må ryge.

Holy shit, du må have det så svært ude på det marked ... men det er så formentligt årsagen til at vi stort set kun har negative anmeldelser fra din side. Just sayin' ;)

Fortsat god aften, Rasmus 1% vs. 99% :D 

Redigeret af XXXfootlover

Del dette indlæg

Link til indlæg

@XXXfootlover hov hov. Ingen grund til at kalde mig for øgenavne eller komme med personlige angreb. Det er klart imod forummet regler, det burde en erfaren bruger som dig vide. Hold venligst en voksen tone. Det er ikke en børnehave. Tak.

Del dette indlæg

Link til indlæg
JeppeK skrev, for 45 minutter siden:

@XXXfootlover hov hov. Ingen grund til at kalde mig for øgenavne eller komme med personlige angreb. Det er klart imod forummet regler, det burde en erfaren bruger som dig vide. Hold venligst en voksen tone. Det er ikke en børnehave. Tak.

@JeppeK

Jeg skal da beklage labelen 'Rasmus modsat' på dig. Det ændrer dog ikke ved fakta, at du fortsat er den eneste - der mig bekendt - har påpeget at besøg hos Vicky B. skulle være det samme som at sidde i timevis på at røgfyldt værtshus, eller hvad din insinuation nu måtte gå ud på. 

Tror bare at jeg ser frem til en minimalt positiv anmeldelse fra dig - til en afveksling.

Du er naturligvis velkommen ... men tro mig, alt andet lige kommer dine opråb mod Kimberly og Vicky ikke til at betyde en disse.

Egentligt synes jeg jo, bare at det er lidt synd for dig, at du spilder krudtet på en tabt kamp mod Michelin-stjernerne. ;)

Og gider du så ikke parkere den der med person-angreb, for så vidt jeg kan se, så startede du den shit-storm allerede igår i Kimberly tråden - og det er jo som du selv påpeger KLART imod forummets regler. :ph34r:

Igen .. fortsat god aften og imødeser iøvrigt din voksne tone. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

@XXXfootlover du opføre dig meget barnligt. Jeg har ikke kaldt dig navne eller disset dig. Jeg har blot nævnt EN negativt ting om Vicky, hun lugter af røg.. accepter det! ... du har tilsyneladende stærke følelser for hende, det er farligt, pas på.

Redigeret af JeppeK

Del dette indlæg

Link til indlæg
JeppeK skrev, for 11 minutter siden:

@XXXfootlover du opføre dig meget barnligt. Jeg har ikke kaldt dig navne eller disset dig. Jeg har blot nævnt EN negativt ting om Vicky ... du har tilsyneladende stærke følelser for hende, det er farligt, pas på.

@JeppeK nu, opfører du dig meget barnligt. Jeg har ikke påstået at du kaldte mig navne, men at du har dizzet mig står ikke til diskussion. Bevar dog en smule integritet i dine person / gp angreb. Jeg sagde heller ikke at det var ift. Vicky B, men andre gp'er. Du har tilsyneladende et personligt problem ift. de mange brugere herunder undertegnede som synes at Kimberly, Vicky B. og andre fortjener deres Michelin stjerner. 

Men hvad er din pointe? Jeg er ikke den eneste, der synes at savne et formål hermed.

Som nævnt må du dizze begge gp'er så meget du har lyst. Det er et frit land. Men lad være at være så naiv at tro at du på nogen måde kan ændre på hverken Kimberly's, Vicky's eller andre berømmede gp'ers omdømme trods nok så mange svinere fra din hånd.

Måske skulle du tænke over hvorfor administratorerne slettede dit person-angreb mod Kimberly ???? :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
JeppeK skrev, for 1 minut siden:

@XXXfootlover du taget det alt for personligt. Jeg syntes det er fair nok at oplyse at Vicky ryger. Der kan være brugere som går op i dette. 

@JeppeK Åbenbart har du meget svært ved at tage imod kritik. Synd for dig.:)

Men det er jo nærmest fuldkomment latterligt som du nu trækker i land i forhold til din oprindelige udmelding om Vicky. Og det er jo altså langt fra første gang - som jeg har allerede påpeget. Iøvrigt fantastisk som du fuldstændigt undlader at forholde dig til det faktum at administratorerne inden for 24 timer har slettet et andet af dine person-angreb mod en anden gp (Amazing Kimberly) - hvor du sjovt nok også står alene.  Igen hvad er din pointe ??????????????? :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
gokke72 skrev, for 3 timer siden:

......vil lige tilføje at jeg som ikke-ryger, kun ekstremt svagt bemærker at hun ryger....hun er altid meget påpasselig med at få alle spor af vejen inden et møde......ej heller nogen spor af røg omkring hende - så det er intet problem for mig der altid har DFK med hende.....heldigvis for hun er den bedste jeg har mødt :wub:.......PERIOD.

100% enig @gokke72.  Ham der @JeppeK famler værre og værre :)

Jeg har aldrig til dato mødt en gp som var mere opmærksom på,  at cigaretrøg ikke er specielt fedt. 

Og det kan jeg sige trods mange lange sessioner med gudinden. Hver gang sørger vi for at der IKKE ryges i lejligheden og hver gang bliver der sørget for ikke at gå all in uden mundskyl mv. 

Til de tvivlende :

Der er en årsag til at du ikke finder andre negative kommentarer omkring Vicky B, end JeppeK's. Der er et frit land, med hvad angår Vicky B, så lad flertallet af anmeldelser tale.. for din egen skyld ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Min pointe er at oplyse at Vicky lugter af røg. Intet andet. Jeg kan peronligt ikke lide lugten. Jeg er helt med på at andre kan klare en røg stank bedre end mig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
XXXfootlover skrev, for 13 minutter siden:

... så lad flertallet af anmeldelser tale.. for din egen skyld ;)

Skal jeg betragte dette som en trussel ? Er du hendes pimp ? 

Redigeret af JeppeK

Del dette indlæg

Link til indlæg
JeppeK skrev, for 2 minutter siden:

Min pointe er at oplyse at Vicky lugter af røg. Intet andet. Jeg kan peronligt ikke lide lugten. Jeg er helt med på at andre kan klare en røg stank bedre end mig. 

Og min pointe er at oplyse at Vicky overhovedet ikke ikke lugter af røg. Intet andet. Jeg har været mange gange hos Vicky B og der er ALDRIG en røg stank, som @JeppeKpåstår - uanset om det er morgen, middag, eftermiddag eller aften, jeg er forbi. Det er og bliver en kritik fuldstændig ude af proportioner med virkeligheden - og i den grad understøttet af at ingen andre tilsyneladende nogen sinde har fundet anledning til at påpege lugt af røg hos Vicky B. :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
XXXfootlover skrev, for 4 minutter siden:

Og min pointe er at oplyse at Vicky overhovedet ikke ikke lugter af røg. Intet andet. Jeg har været mange gange hos Vicky B og der er ALDRIG en røg stank, som @JeppeKpåstår - uanset om det er morgen, middag, eftermiddag eller aften, jeg er forbi. Det er og bliver en kritik fuldstændig ude af proportioner med virkeligheden - og i den grad understøttet af at ingen andre tilsyneladende nogen sinde har fundet anledning til at påpege lugt af røg hos Vicky B. :rolleyes:

Det kan jo være at hun lige havde suget en cigaret lige før hun fik besøg af mig. Det kan du umuligt vide, med mindre du er hendes pimp altså? Det kan også være at din lugtesans er mindre følsom end min. Lugtesansen reduceres med alderen, hvorfor ældre menesker godt kan lide muggen ost. 

Redigeret af JeppeK

Del dette indlæg

Link til indlæg
JeppeK skrev, for 4 minutter siden:

@JeppeK

Du tager det alt for personligt. Og hvorfor pludselig så barnlig?

Hvordan missede du følgende: 

"Som nævnt må du dizze begge gp'er så meget du har lyst. Det er et frit land. Men lad være at være så naiv at tro at du på nogen måde kan ændre på hverken Kimberly's, Vicky's eller andre berømmede gp'ers omdømme trods nok så mange svinere fra din hånd.

Måske skulle du tænke over hvorfor administratorerne slettede dit person-angreb mod Kimberly ???? :rolleyes:"

Del dette indlæg

Link til indlæg
JeppeK skrev, Lige nu:

Det kan jo være at hun lige havde suget en cigaret lige før hun fik besøg af mig. Det kan du umuligt vide, med mindre du er hendes pimp altså? Det kan også være at din lugten sans er mindre følsom end min. Lugtesandsen reduceres med alderen, hvorfor ældre menesker godt kan lide muggen ost. 

Jeg betvivler ikke din lugtesans, jeg betvivler din realitetssans - ikke mindst da du allerede har bevist at du åbenbart så let som ingenting kan få administratorerne til at slette dine person-angreb mod gp'er (senest Amazing Kimberly). Det tyder jo på at du ikke er i stand til at fremstille kritik på en voksen og fair facon. Og det er da synd for dig.

Men jeg fastholder - der INGEN andre der nogen sinde har fremsat det samme lort om nogen af de gp'er, du har dizzet på det seneste.

Lige så vel som jeg fastholder, at du kan gøre det så meget du har lyst til - så længe du er klar til at få modspil.

Og jeg antager at jeg er lige så lidt pimp som du - men at du formentligt er langt mere til muggen ost end undertegnede (blot en antagelse). ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
JeppeK skrev, for 2 minutter siden:

@XXXfootlover Vicky lugter altså af røg.

@JeppeK Vicky lugter altså ikke af røg. (Så havde det jo nok også været omtalt i det hav af anmeldelser, som der findes af hende).

Og selv teoretisk .. ikke mere end du sjovt nok får administratorerne til at slette din groteske person-angreb mod Vicky og øvrige gp'er. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
XXXfootlover skrev, for 2 minutter siden:

jeg fastholder - der INGEN andre der nogen sinde har fremsat det samme lort om nogen af de gp'er, du har dizzet på det seneste

Arrrr ? Mon dog? 

Hvis du kigger i arkiverne kan du finde meget være ting end en kommentar omkring at Vicky lugter af røg. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JeppeK skrev, for 18 minutter siden:

Iøvrigt var den kommentar rettet mod @gokke72 og de mange som heldigvis vil se på 99,9% positive anmeldelser og ikke dit maniske person-angreb mod Kimberly og Vicky og andre berømmede gp'er.

Naturligvis ikke dig. LOL! Hvad havde du regnet med ??  :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
JeppeK skrev, for 3 minutter siden:

Arrrr ? Mon dog? 

Hvis du kigger i arkiverne kan du finde meget være ting end en kommentar omkring at Vicky lugter af røg. 

Så synes ja, da at du skal gøre ben-arbejdet færdig ... lav dog en komplet statistik over gode og dårlige anmeldelser af Vicky B. Jeg vil gøre det nemt for dig ... lad os bare sige inden for de sidste par år. Og du må naturligvis gerne medtage dit ene besøg hos Vicky B. :mrgreen: Når du så er færdig engang i 2019, så venter jeg i endnu større spænding på en positiv anmeldelse fra dig ... som jeg og andre måske rent faktisk kan bruge til noget. ............... Indtil videre lader det dog til at det du mest gør dig i, er at dizze gp'ere - men hvor du sjovt nok står alene med dine person-angreb - og som åbenbart er så kritiske (jeg er iøvrigt enig) at administratorer vælger at slette dine indlæg. Det må da få dig til at tænke lidt over din fremfærd (... skulle man tro). :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
XXXfootlover skrev, for 2 minutter siden:

Iøvrigt var den kommentar rettet mod @gokke72 og de mange som heldigvis vil se på 99,9% positive anmeldelser og ikke dit maniske person-angreb mod Kimberly og Vicky og andre berømmede gp'er.

Naturligvis ikke dig. LOL! Hvad havde du regnet med ??  :rolleyes:

99.9% ... hvis vi antager at der virkelig er skrevet 999 gode ting 1 dårlig ting (at vicky lugter af røg). Så har du i hvert fald stået for mindst 500 positive kommentarer. Man kan ikke læse noget som helst om Vicky uden du skal kommentere det og prale af hvor meget du besøger hende. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JeppeK skrev, for 6 minutter siden:

99.9% ... hvis vi antager at der virkelig er skrevet 999 gode ting 1 dårlig ting (at vicky lugter af røg). Så har du i hvert fald stået for mindst 500 positive kommentarer. Man kan ikke læse noget som helst om Vicky uden du skal kommentere det og prale af hvor meget du besøger hende. 

Jeg antager ikke noget som helst. Jeg har bedt dig om at opsætte en reel statistik nu du mener at Vicky B grundlæggende får dårlige anmeldelser (som at lugte af røg og det du påstår er værre). Lister du ikke lige i samme ombæring de 500 positive kommentarer jeg skulle have haft om Vicky B. Og hvorfor nu igen de der meget personlige angreb ?? Jeg troede ikke at du ville være så barnlig? Måske er det derfor at administratorerne sletter dine person-angreb mod Amazing Kimberly og Vicky B mv. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er alligevel en sørgelig tendens dette forum har udviklet sig til. At hvis en GP er tilpas populær så er det ikke tilladt at skrive noget som helst negativt (f.eks at vicky lugter af røg) uden at blive udsat for personangreb, kaldt navne og trusler.

Der kan faktisk være folk som er allergisk eller har meget lav tollerence for tobaksrøg som vil finde denne information brugbar.

Del dette indlæg

Link til indlæg
JeppeK skrev, for 3 minutter siden:

Det er alligevel en sørgelig tendens dette forum har udviklet sig til. At hvis en GP er tilpas populær så er det ikke tilladt at skrive noget som helst negativt (f.eks at vicky lugter af røg) uden at blive udsat for personangreb, kaldt navne og trusler.

Der kan faktisk være folk som er allergisk eller har meget lav tollerence for tobaksrøg som vil finde denne information brugbar.

Nej, den sørgelig tendens i dette forum er at der åbenbart er brugere som dig @JeppeK, der mener at det er okay at dizze gp'er - som de måske / måske ikke har besøgt en enkelt gang for noget der er så slemt, at selv administratorerne vælger at slette deres indlæg (som det var tilfældet med dit angreb mod @Amazing Kimberly indenfor de seneste 24 timer) og som ikke kan forstå at en lang række yderst tilfredse kunder tager til genmæle - uden at ty til person-angreb.

Ingen har endnu anfægtet din ret til at bruge din ytringsfrihed, men derfor må man jo gerne tænke sig lidt om i sin formulering og sit angreb.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...