Hop til indhold
PeterN

Sexy Chloe Lyngby?

Recommended Posts

ananalbumcover skrev, for 20 minutter siden:

Jeg mener bestemt, at hun har været anmeldt her på siden. Positivt så vidt jeg husker. 

 Jeg har også set anmeldelser af denne pige men da ingen cof/cif har jeg glemt det meste om hende undtagen at flere af billederne er af hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
PeterN skrev, for 8 timer siden:

Ved nogen om hende her har ægte billeder ?

Sexy Chloe Lyngby

Et par af billederne kommer frem på en ungarsk fotografs hjemmeside, 

men derfor kan hun jo godt være ægte mmm 

Mvh

PeterN 

Den tråd der blev lavet samme dag var ikke god nok?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun ser sød ud med en blandet omgang af fotografier. De sidste 3 er meget professionelle, hvor i mod dem i badet virker noget som en veninde tilfældig har taget.  

Ellers har hun mange priser med en forholdsvis billig standartpris og en del tillægsmuligheder. Jeg bryder mig ikke om tillægspriser for kys og megafransk. Enter gør de det eller også gør de det ikke og det bør fremgå. Det virker meget som at lokke med billig pris og så komme højt op på tillægsydelser

Del dette indlæg


Link til indlæg

Billederne med den sorte stol og det med pejsen er taget i lejligheden. Sammenligning af tatoveringer antyder at det også er hende på de andre billeder.

Tænker derfor, at det er hende.

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg

Just came from Chloe in Lyngby. It was very disappointing experience. All she really wanted to do was to give me a hand job to make me cum as soon as possible. Said she had pain in her pussy. Never again for me.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...