Hop til indhold

Sexy Chloe Lyngby?

Featured Replies

Skrevet

Ved nogen om hende her har ægte billeder ?

Sexy Chloe Lyngby

Et par af billederne kommer frem på en ungarsk fotografs hjemmeside, 

men derfor kan hun jo godt være ægte mmm 

Mvh

PeterN 

Skrevet

Jeg mener bestemt, at hun har været anmeldt her på siden. Positivt så vidt jeg husker. 

Redigeret af ananalbumcover

Skrevet
ananalbumcover skrev, for 20 minutter siden:

Jeg mener bestemt, at hun har været anmeldt her på siden. Positivt så vidt jeg husker. 

Jeg har også set anmeldelser af denne pige men da ingen cof/cif har jeg glemt det meste om hende undtagen at flere af billederne er af hende.

Skrevet
PeterN skrev, for 8 timer siden:

Ved nogen om hende her har ægte billeder ?

Sexy Chloe Lyngby

Et par af billederne kommer frem på en ungarsk fotografs hjemmeside, 

men derfor kan hun jo godt være ægte mmm 

Mvh

PeterN 

Den tråd der blev lavet samme dag var ikke god nok?

Skrevet
  • Author

Tak hjælpen allesammen ;-) 

Må lige overveje om det er en man skal gøre noget ved !!! 

Mvh PeterN 

Skrevet

Hun ser sød ud med en blandet omgang af fotografier. De sidste 3 er meget professionelle, hvor i mod dem i badet virker noget som en veninde tilfældig har taget.  

Ellers har hun mange priser med en forholdsvis billig standartpris og en del tillægsmuligheder. Jeg bryder mig ikke om tillægspriser for kys og megafransk. Enter gør de det eller også gør de det ikke og det bør fremgå. Det virker meget som at lokke med billig pris og så komme højt op på tillægsydelser

Skrevet

Billederne med den sorte stol og det med pejsen er taget i lejligheden. Sammenligning af tatoveringer antyder at det også er hende på de andre billeder.

Tænker derfor, at det er hende.

Venligst

French

• 1 month later...
Skrevet

Just came from Chloe in Lyngby. It was very disappointing experience. All she really wanted to do was to give me a hand job to make me cum as soon as possible. Said she had pain in her pussy. Never again for me.

Skrevet

But says its another girl now - Janet - can you confirm this was the girl you met?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.