Hop til indhold
Guest Aarhuselsker

Thai kortet, Jylland og Fyn.

Recommended Posts

Guest Aarhuselsker
Flems skrev, for 31 minutter siden:

Hej. gong Watpo, i Viby J, Holme Ringvej, er helt lukket.

Tak. Er rettet. Jeg var der for lidt tid siden, og det var en sørgelig og ligegylding service de ydede. Ikke noget der gav mig lyst til at komme igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Holmes 196 skrev, den 27/5/2018 at 10:20:

Hej

Jeg kan se på kortet at Fasai massage i Herning er rød. Det er fejl. Dette sted er blåt.  Jeg har ikke hørt om nogen der har fået andet end en helt fantastisk massage her. Mig selv inklusiv. 

Er rettet. Tak :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Brazzer69 skrev, den 27/5/2018 at 09:54:

Er Thongonn ikke blåt altså kun massage?

Jeg tror du har ret. Den er ændret. 

Tak :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Basba

N N Thai på Grønnegade I Aarhus har skiftet ejer og nu hedder den 

KARMA thai massage

Styret af to piger som kan ses på Google maps og billeder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Basba skrev, for 4 minutter siden:

N N Thai på Grønnegade I Aarhus har skiftet ejer og nu hedder den 

KARMA thai massage

Styret af to piger som kan ses på Google maps og billeder.

Jeg venter lige med at skifte navn til forvirringen om hjemmesiden er opklaret. Eller jeg drejer selv forbi en dag, og ser facade skiltet ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Basba
Guest Aarhuselsker
Guest Basba
Aarhuselsker skrev, for 2 timer siden:

Hahaha

Dit link er til Tønder, og mit er til den I Grønnegade.

Jeg vil tror at de er begge plus en i Vejle tror jeg er til samme folk

Ellers er der noget galt med din maskine (device)

Jeg klikkede på min og den førte mig til Aarhus afdeling.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Basba skrev, for 9 minutter siden:

Hahaha

Dit link er til Tønder, og mit er til den I Grønnegade.

Jeg vil tror at de er begge plus en i Vejle tror jeg er til samme folk

Ellers er der noget galt med din maskine (device)

Jeg klikkede på min og den førte mig til Aarhus afdeling.

Næ min putter er der ikke noget i vejen med. 

Forvirringen opstår fordi CVR nummeret tilhører Karma, med adresse i Århus. Du har nok ret i  der er en der ejer flere klinikker. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Basba

Og for resten 

jeg tror ikke at den her eksistere overhovedet.

TM Thaimassage
beskrivelse
Chr. Wærums Gade 4, 8000 Aarhus C

Ellers må den være helt ny stiftet butik.

???

Redigeret af Basba

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Basba skrev, 1 time siden:

Og for resten 

jeg tror ikke at den her eksistere overhovedet.

TM Thaimassage
beskrivelse
Chr. Wærums Gade 4, 8000 Aarhus C

Ellers må den være helt ny stiftet butik.

???

Det er en gammel butik. Jeg gik forbi den for et halvt års tid siden mener jeg. 

Se: 

https://www.eroguide.dk/forum/topic/42026-tm-thaimassage-i-aarhus/?tab=comments#comment-336296

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Opertional skrev, for 3 minutter siden:

Chotima, Søndergade, Aars er lukket og huset rives snart ned

Den er fjernet. 

Tak for hjælpen :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Aarhuselsker skrev, den 31/5/2018 at 11:00:

Næ min putter er der ikke noget i vejen med. 

Forvirringen opstår fordi CVR nummeret tilhører Karma, med adresse i Århus. Du har nok ret i  der er en der ejer flere klinikker. 

Kørte forbi og kunne konstatere at facadeskiltet ny siger Karma.  :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, den 7/6/2018 at 11:31:

Kørte forbi og kunne konstatere at facadeskiltet ny siger Karma.  :) 

Et fantastisk stykke opsøgende arbejde du gør udover at holde siden vedlige. Godt gået:);)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Bulder skrev, for 14 minutter siden:

Et fantastisk stykke opsøgende arbejde du gør udover at holde siden vedlige. Godt gået:);)

Somme tider kører jeg ikke blot forbi. Jeg bruger simpelthen helt op til 30 kr på en parkeringsbillet :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

PT er kortet ikke tilgængeligt. 

Det pågår en del retelser, og nogle strategiske overvejelser. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Med beklagelse må jeg meddele at Thai Kortet ikke kommer on line igen, i mit regi. 

Der har i den senere tid været en del uro i min mailboks fra klinikker som ikke ønsker at være på kortet. Det er så mange at det ikke rigtig giver mening at videreføre kortet, såfremt disse klinikker fjernes. Der er visse fælles træk ved disse klinikker, som får lidt klokker til at ringe hos mig ;) Tone  i mailen var iøvrigt meget ubehagelig.

Klinikkeren er blevet fejl informeret om Thikortets indhold. Ingen har tilsyneladende selv set kortet, men de er blevet vejledt af en "IT konsulent".  De er blevet fortalt det er en liste over ludere, som det så smukt formuleres. 

Jeg vil imidlertid ikke sætte klinikker på kortet, mod ejernes ønske, uanset om dette ønske udspringer af vildledning. Mange klinikker vil gerne være på kortet, såfremt alle klinikker markeres med samme farve. 

Kortet eksisterer men kommer ikke on line, medmindre en anden har lyst. 

En anden årsag til at jeg ikke vil vedligeholde kortet mere, er den relativt beskedne opbakning kortet har fået. Der har været ganske få som har bidraget - tak til jer. I den tid kortet har været nede, har jeg dagligt modtaget ca 10 mails med anmodning om at få tilladelse til at se kortet. Dette fortæller mig at rigtig mange bruger kortet. Dette harmonerer dårligt med de få der har bidraget. 

Til de der har anmodet om tilgang til kortet. I skal anonymiseret jeres g- og hotmail adresser og især navne og fotos, når i benytter mailen til denne type mails. Bare rolig, jeg sletter alt, men er meget forbavset over hvor meget folk afslører om sig selv. 

Jeg må henvise til massageplus.dk kortet. Dette er meget mangelfuldt, fyld med forkerte adresser, klinik navne og telefonnumre. Men indtil EG får opdateres deres thailiste, er massageplus det bedste alternativ. Men brug kortet med meget omtanke og skepsis. Mange af de angivne adresser og telefonnumre er klinikejerens private. 

Igen tak til jer der bidrog. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mange tak for udredningen, men da synd vi ikke kan få kortet op igen,synes jeg. 

Jeg tror mange brugte kortet, og egentlig ikke havde så meget nyt at tilføje dertil. Det er vel også fair nok egentlig? 

Men ja, hvis klinikkerne ikke vil ha kortet op, så kan jeg også godt se det. Men var kortet ikke bare ment som en guide til hvilke klinikker der var i lokalområdet, og så måtte folk selv ringe eller opsøge, og finde ud af hvad de så tilbød? 

Jeg tror det er en dårlig ide, for thai klinikkerne, at kortet er lagt ned.. Som du selv skriver, så tror jeg der var mange som brugte det. 

Ærgerligt.. 

Men godt arbejde..! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Mastager skrev, for 25 minutter siden:

Mange tak for udredningen, men da synd vi ikke kan få kortet op igen,synes jeg. 

Jeg tror mange brugte kortet, og egentlig ikke havde så meget nyt at tilføje dertil. Det er vel også fair nok egentlig? 

Men ja, hvis klinikkerne ikke vil ha kortet op, så kan jeg også godt se det. Men var kortet ikke bare ment som en guide til hvilke klinikker der var i lokalområdet, og så måtte folk selv ringe eller opsøge, og finde ud af hvad de så tilbød? 

Jeg tror det er en dårlig ide, for thai klinikkerne, at kortet er lagt ned.. Som du selv skriver, så tror jeg der var mange som brugte det. 

Ærgerligt.. 

Men godt arbejde..! 

Tak. Jo, kortet er ikke andet end en vejviser. Farverne kan man ikke tolke ret meget ud af. 

Jeg tror også det er en dårligt ide for klinikkerne. Anmeldelserne af de enkelte klinikker findes jo stadig på EG, og der kommer hele tiden nye. 

Der er masser af nyt at tilføje og rette på kortet. Men det kræver input fra lokalt kendte. De kilder som Massageplus benytter duer ikke. De spejler ikke virkligheden, men blot hvad der kan uddrages af diverse officielle sider. 

Redigeret af Aarhuselsker
Tastefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...