Hop til indhold
nce

Demi Vedelsgade Vejle

Recommended Posts

Utrolig sød pige, og billederne er 100% hende i de små cowboyshorts :-) og hun snakker rigtig godt Engelsk

Jeg gav 800 Kr. For en halv time, og det var med superfransk, hun spurgte ikke engang om jeg ville have kondom på, hun suttede spyttede, og savlede bare derud af :-) derfra over hvor hun red mig, og derefter i en doggy.

Så vidt jeg forstod, så bliver hun i Vejle til på Søndag.

Super oplevelse.

http://massage.side6.dk/sexyogdelux

 

Redigeret af nce

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øhh det ved jeg faktisk ikke :-) ikke fordi jeg er dårligt udrustet, men simpelthen fordi det ikke var det jeg søgte, så jeg må sku indrømme at det lagde jeg ikke lige mærke til :-) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Isenvad skrev, for 2 timer siden:

Hvad tøj kunne du møde hende i ???

Jeg ved ikke hvad tøj jeg kunne møde hende i, men da jeg mødte hende der havde hun en lille sort gennemsigtig tætsiddende body (tror jeg det hedder)  på :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tyrkeren82 skrev, den 16/2/2018 at 12:54:

Jeg må sku aflægge et besøg hos hende

Da jeg var forbi igår, åbnede hun i sort bh og g-streng, og så havde hun sådan en gennemsigtig kimono agtig ting på ;)! Efterlod ikke meget til fantasien :D!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sweex

Wow, kan i ikke sende hende til djævleøen i nær fremtid, så tager jeg lige i banken i mellemtiden:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sweex skrev, for 5 timer siden:

Wow, kan i ikke sende hende til djævleøen i nær fremtid, så tager jeg lige i banken i mellemtiden:wub:

Tjoooo   Men hvem har du at bytte med?:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
John41 skrev, for 15 timer siden:

Så du tænker vi vil bytte én pige på 22 ud med en dame på 30? noo way, så skal du af med to :D:lol:

I det her tilfælde ville det være en rigtig dårlig byttehandel for @Sweex. Hun er adskellige 22 årige værd ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brasil lover skrev, for 10 timer siden:

I det her tilfælde ville det være en rigtig dårlig byttehandel for @Sweex. Hun er adskellige 22 årige værd ;)

Shhhhhhh :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
HeinoH skrev, for 2 timer siden:

Har de fået fikset bruseren? Da jeg var der, var vandet kogende, og kunne ikke justeres i temperatur.

Hej HeinoH.

Der var ingen problemer med den da jeg var der. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skylder også denne pige en ordentlig anmeldelse.

besøgte hende sidst hun var i Herning, og hun er helt igennem lækker, dejlig og snakkesalig.

fik en dejlig halv time med hende. Billeder er hende, dog lidt shoppet, men du får stort set det du ser. Læg dog ca 3-4 år til de 22. 

Lækkert blow (superfransk)

god sex med et kinky klask i måsen til berideren. :D

bare afsted gutter.:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sweex
Brasil lover skrev, den 19/2/2018 at 08:05:

I det her tilfælde ville det være en rigtig dårlig byttehandel for @Sweex. Hun er adskellige 22 årige værd ;)

Jeg tænkte bare jeg ville være flink at smide noget kvalitet den anden vej, men næ nej, det var ikke godt nok... så beholder vi hende selv.:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sweex skrev, for 3 timer siden:

Jeg tænkte bare jeg ville være flink at smide noget kvalitet den anden vej, men næ nej, det var ikke godt nok... så beholder vi hende selv.:wub:

Jep, det var vist et kort ophold hun havde i Aarhus :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...