Hop til indhold
Guest Polar

Emmee Randers

Recommended Posts

Guest Polar

UPS! Kom vist til at overtræde nogle regler vedr. oplysning om adresse på Emmees nye arbejdssted i tråden "Ann Randers tidligere Wadee". Beklager dybt! Sagen om Emmee hører jo ret beset heller ikke til i den tråd. Heldigvis er det af mine indlæg der blevet slettet. Derfor denne nye tråd:

Dog er det helt sikkert, at hun nu arbejder på Sunshine i Randers. Om der er kommet ny ejer, ved jeg ikke.

Jeg har flere gange besøgt Emmee til min fulde tilfredshed. Massagedelen er det så som så med. Dog er hun ved at komme efter det, men resten klarer hun til UG med kryds og slange. UHA det er godt!

Kan desværre ikke indsætte link, da der ikke annonceres - endnu.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sunshine har så vidt jeg ved, ikke haft åbent i et par måneder og der er et TIL LEJE skilt i vinduet?! :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Polar

Prøv at søge på navnet herinde, men husk at hun hedder Emmee.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Polar
Curiosity skrev, den 16/2/2018 at 11:09:

Sunshine har så vidt jeg ved, ikke haft åbent i et par måneder og der er et TIL LEJE skilt i vinduet?! :shock:

Hej Curiosity. Jeg ser i tråden om Thailisten Vest, at du har dementeret din påstand om, at Sunshine er lukket. Nu har du så fundet ud af, at der er liv bag de nedrullede gardiner dér. Var det så ikke rimeligt, at du også havde dementeret det her i denne tråd, hvor du har bragt min påstand i tvivl?:angry: Det er jo ikke alle, som skynder sig at undersøge i thailisten, om det er rigtigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Polar skrev, 1 time siden:

Hej Curiosity. Jeg ser i tråden om Thailisten Vest, at du har dementeret din påstand om, at Sunshine er lukket. Nu har du så fundet ud af, at der er liv bag de nedrullede gardiner dér. Var det så ikke rimeligt, at du også havde dementeret det her i denne tråd, hvor du har bragt min påstand i tvivl?:angry: Det er jo ikke alle, som skynder sig at undersøge i thailisten, om det er rigtigt.

Hej Polar, 

Jo klart. Jeg søgte kort efter tråden, da jeg kom hjem fra at have opdaget det i dag, men kunne ikke huske overskriften navn. Jeg har tænkt mig at gennemgå de aktuelle data for Randers grundigt imorgen. 

Det er bestemt ikke min hensigt at vildlede - tværtimod. Men der sker sære ting med lukning/flytning i Randers pt og der HAR været lukket med "til leje" skilt i en rum tid, indtil for ganske nylig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Piraten

Jeg var der i dag. Blev modtaget af en sød og smilende kvinde. Musikken var ikke den 80’er dåsepop der bliver spillet nogle steder, heldigvis. Forklarede jeg har ondt i lænden, og det tog hun faktisk alvorligt. Virkelig god massage, kom rundt overalt, både blidt og hårdt. Tilpas med olie, som blev aftørt efter massagen. Spurgte om jeg ønskede hj-600kr eller fp-1000kr. Valgte det sidste og fik hende til at sidde på mit ansigt. Hun tog mig i munden og så nåede vi desværre ikke længere.Hun grinede, men gav sig alligevel tid til at vise mig nogle øvelser, jeg kan gøre for min lænd. Alt i alt, en god oplevelse, min varmeste anbefaling. Jeg kan godt forstå hun er populær.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så var det min tur. Blev enig med mig selv i dag at jeg trængte til at få rusket lidt i kroppen og ikke mindst kalorious. Jeg gik som så mange andre på forum her for at se hvad det var af gode anmeldelser i Randers, da jeg så til min overraskelse at Emmee er tilbage. Det var jo en glædelig nyhed for jeg nåede lige netop at at misse hende sidste gang hun var i landet. Så jeg fangede straks røret og fik sendt en SMS til den billedskønne dame. 

Ved ankomst til butikken blev jeg mødt med en meget smilende ung dame som var i normal bygning med et par ordentlige Velsidende C-D skåls babser og straks slog tanken silicone mig, men mere om det senere. Jeg blev vidst ind i et rum midlertidigt da jeg fil at vide at den tidligere kunde stadig var der. Jeg ventede i ca et par minutter før jeg blev vidst ind i bagrummet. Mens hun gjorde klar i rummet  kom der hele tiden små uskyldige berøringer, og det slog mig straks at her var en dame som allerede ved ankomst var ret opstemt.

Hun gik kort ud af rummet mens jeg tog tøjet af og smed mig på biksen. Da hun kom ind igen smed hun alle kludende inden hun begyndte massagen. Og sikke en smækker krop. Normal af størrelse og med et par velsiddende jader. En lille topmave efter fødsel men uden strækmærker. Hun har ligeledes en stor tatoo på venusbjerget. Hun startende med massage af mine ben og jeg kunne mærke at hun brugte mine fødder til at gnide fissen op af mens hun masserede mig. Hun blev tydeligvis opstemt for hun begyndte at stønne mens hun gjorde dette. Efter nogen tid skiftede hun ben og rykkede op på siden af biksen så jeg kunne pille ved herlighederne. Men hun under massagen pirrede mig. Der gik ikke længe før dette blev for meget for hende da hun svingende det ene ben op på biksen så jeg kunne fingerkneppe hende. Der ikke ikke et minut inden hun hylede en orgasme ud og fik sprøjteorgasme ud over gulvet og mine hænder. Efter dette smed hun sig i en 69 så jeg kunne slikke hende og forventede at gummiet kom frem. Men nææ nej fik et blowjob så englene sang natual. Og hun stønnede godt imens jeg slikkede hende med en finger let oppe i måsen. Jeg fik hende op og sidde op kalorious. Og må sige den dame måtte ha været rodeo rytter i tidligere liv for dette mestrede hun til perfektion. Og går man lidt hårdt til værks hyler hun som en gris. Mens hun kysser løs med en legesyg tunge.

Dette var sgu for meget af det gode for den gamle her så der gin ikke længe før jeg skød kanonen oppe i hende. 

Efter massagen tørrede hun sig inden hun hentede en våd klud og vaskede mig ren.

jeg fik derefter en god lang massage efter mens vi stadig var nøgne. Og jeg kan bekræfte at hendes babser er naturlige og har ikke fået hjælp. Og så bliver der til jer gentlemens tilfredsstillelse arbejded hårdt på hun kan få papir på at hun denne gang kan blive i Danmark. Så vi krydser fingre.

Efter massagen fik jeg tilbudt en faxekondi og blev tøret godt af med et tørt håndklæde.

Jeg blev snavet godt og grundigt farvel inde jeg forlod stedet.

stedet: 8

rent og pænt men lugten af den tidligere kundes sveddunst hang i baglokalet ved ankomst. Ikke så rart men butikken er bestemt godkendt

Pigen: 10

en meget snaksagelig tøs sød og venlig som sætter kvalitet i højsædet. Perfekte naturlige lader og en lækket krop

massagen: 8

jeg tror at hendes liderlighed fra starten tog lidt af koncentrationen fra hendes massage for opstemt det var hun!

sex 10

natural hele vejen igennem, helt klart til UG. Og slet ikke noget at pleje fingre af der.

service: Jeg har været fast hænger hos thaipigerne i en del år. Og hvis ikke det lille minus var pigen var så satans liderlig når hun massere så når KAT og DAO ikke denne tøs til sokkeholderne. 

Bestemt et besøg værd!!

 

 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Til MAYDAY

Du er sku da godt nok ikke en af de skarpeste knive i skuffen..

Prøv og læse godt igennem hvad du har skrevet og tænk lidt over hvad du egentligt oplyser i din tråd..

 

  • Forvirret 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
thomas2209 skrev, for 31 minutter siden:

Til MAYDAY

Du er sku da godt nok ikke en af de skarpeste knive i skuffen..

Prøv og læse godt igennem hvad du har skrevet og tænk lidt over hvad du egentligt oplyser i din tråd..

 

???

kan du komme lidt flere detaljer på din konstruktive kritik  ? ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
thomas 123 skrev, for 25 minutter siden:

???

kan du komme lidt flere detaljer på din konstruktive kritik  ? ;) 

Tror bestemt han antyder til sex uden kondom :shock: og skyde den af oppe i hende. 

håber så bare ikke gutten før ham havde gjort det samme eller må håbe på han ikke lider af nogen sygdomme ;)

Hun er i hvert fald ikke interessant for mig når man ved dette ;) men hver sin smag og risiko vurdering. 

/4real 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Polar

"Dette var sgu for meget af det gode for den gamle her så der gin ikke længe før jeg skød kanonen oppe i hende."

"natural hele vejen igennem, helt klart til UG. Og slet ikke noget at pleje fingre af der."

• • • – – – • • •    • • • – – – • • • MAYDAY  MAYDAY

Nu må du vist snart på banen for at præcisere, hvad der virkelig er sket mellem dig og Emmee. Jeg har selv ved nogle lejligheder oplevet Emmee på slap line, hvor massagedelen blev negligeret til fordel for noget sjovere. Det har været dejligt og frækt, økologisk langt hen ad vejen. MEN: Afslutningen har altid været med gummi, og jeg håber, at det også skete i dit tilfælde.

Som sagt: På banen med dig og præciser, inden du uforvarende for ødelagt for meget for pigen og hendes nyåbnede forretning.

Hvis du er i tvivl om, hvordan det kan gå, vil jeg anbefale dig at læse tråden:  "Kat igen igen"

Især de seneste indlæg i tråden bør vække din interesse og få dig til tasterne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tilsyneladende er dette emne et tabu at snakke om, og dette vil måske skabe en større debat, men det er da også ret naivt at gå med den tro at alle pigerne kun går efter den sikre sex. For dette er bestemt ikke tilfældet! Og her snakker vi også om en del kendte steder. Der bliver bare ikke snakket om det. Derfor satte jeg dette opslag i værk og hvad i læser er hvad der er sket. Så det er med fuldt overlæg denne post kom frem

 

Som jeg også skrev kommer jeg jævnligt hos pigerne, og jeg har aldrig selv efterspurgt at bruge uden, i alle tilfælde er det sket i kampens hede. Og da det er sket fra tid til anden at gummiet ikke lige er kommet på, så er det også derfor mine lægebesøg er jævnlige. Og får jeg den mindste fært af at pigen ikke har været i bad eller på anden måde ikke er 100% ren så sker der slet ikke noget på madrasserne andet end massagen og så kommer jeg ikke der igen.

Er det bl.a derfor dette forum er til? Så man kan debattere stederne i stedet for at angribe hinanden. 

og de personer som har så travlt med at angribe andre hvis det er så svært at sætte fakta i øjnene og kun bruge sin til på at angribe andre så Skulle i jo nok bare holde jer fra stederne og blive hjemme ved konerne. 

 

 

Polar den er go nok

  • Synes godt om 3
  • Haha 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Polar

Jamen - så vil jeg da takke mange gange for præciseringen af forløbet, hvilket jo var det, som jeg bad om. Det undrer mig så, at du har lagt dit indlæg som en anmeldelse. Jeg ville have lagt den under advarsler - eller, hvis du ønsker en debat, så under Generel debat. Der har emnet jo været oppe en del gange efterhånden.

Jeg anser ikke mig selv for at være naiv omkring dette, men man har vel lov til at antage, at tingene fungerer med sikkerhed i højsædet, når man besøger stederne. Så når du har så stor indsigt omkring det, kan du så ikke skrive, hvilke steder (hos hvilken pige), du har modtaget usikker sex, så vi andre har en chance for at holde os derfra. Dine jævnlige lægebesøg, og det du skriver, indikerer, at du gladeligt modtager sex uden kondom, når muligheden er der. De fleste andre, håber jeg, ville vel skynde sig at få stoppet pigen og bede om at få et kondom på - selv om det kan være lidt træls - i kampens hede.

Jo, dette forum er til for at vi kan oplyse og debattere, og mit indlæg til dig var ikke ment som et angreb, men jeg ville gerne have en klar præcisering, da jeg holder/har holdt meget af at besøge Emmee - hvilket er slut nu. Nydelsen vil være væk.

Og til alle jer, som går rundt og dyrker usikker sex, og ikke oplyser os andre om det ligesom Mayday er så rar at gøre: Skam jer!

PS: Din bemærkning om at blive hjemme ved konerne var ret upassende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Polar det er jo ens eget valg hvem man har lyst til at besøge. Men stil dig selv det spørgsmål næste gang du ligger på briksen, bruger hende jeg er på besøg hos nu også gummi altid, eller er det bare noget hun udtrykker for at for at få flere kunder. Man ved jo aldrig! Jeg har læst et sted at i rigtig mange tilfælde er det jo også bare et spørgsmål om penge. Man må jo ikke glemme at mange thai piger jo er her for at tjene så mange penge så muligt på så kort tid så muligt. 

Men bare det at vi går videre til FP, så tager vi jo alle en chance, for som nævnt tidligere så er det jo åbenbart et tabu

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mayday skrev, for 5 minutter siden:

Polar det er jo ens eget valg hvem man har lyst til at besøge. Men stil dig selv det spørgsmål næste gang du ligger på briksen, bruger hende jeg er på besøg hos nu også gummi altid, eller er det bare noget hun udtrykker for at for at få flere kunder. Man ved jo aldrig! Jeg har læst et sted at i rigtig mange tilfælde er det jo også bare et spørgsmål om penge. Man må jo ikke glemme at mange thai piger jo er her for at tjene så mange penge så muligt på så kort tid så muligt. 

Men bare det at vi går videre til FP, så tager vi jo alle en chance, for som nævnt tidligere så er det jo åbenbart et tabu

Tak for advarslen ;) jeg besøger ikke steder som du har været fremover. Skal ikke nyde noget af hive noget med hjem som tilhøre dig. 

har selv været tæt på I kampens hede men både pige og jeg selv fik det stoppet og på med gummi. så helt klart respekt for hende at hun passer på hendes job og ikke mindst hende selv. 

og ja de er her kort tid og har brug for pengene men tror nu bestemt de ville vælge kondom hvis de dog netop ikke følte sig "presset" af kunden til ikke bruge det før at få pengene. Vi er dog nogen som ikke gider rende til lægen hver 5 dag for at blive tjekket  - kone eller ej.  og man må da håbe du bliver tjekket efter hvert besøg da du ellers er en potentiel "bombe" I dette miljø.

Just my opinion :)

/4real

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Polar

Det vil jeg da gøre. Det har jeg også altid gjort, og har aldrig følt mig fristet til at modtage sex uden gummi, og er heller aldrig blevet det tilbudt. Hvis jeg har gummi på, kan jeg jo være ligeglad - eller hva'? En stor del af min nydelse er jo gensidig oral, og der er der, at nydelsen med Emmee vil være væk fremover, for jeg kan ikke bare slå det store hoved fra.

Du er nu lidt selv med til at gøre emnet til tabu, da du ikke nævner flere steder / piger, hvor du har modtaget usikker sex. Jeg synes, at det er lidt synd for Emmee, som åbenbart har været lidt vild, den dag, du var der, og givet dig en god oplevelse, hvorefter du (sikkert ubevidst) er ødelæggende for hendes forretning. For jeg er ret sikker på, at vi er mange der vil undgå den slags forretninger. Men selvfølgelig er massagen og et HJ stadig en mulighed hos hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Polar skrev, for 3 timer siden:

Det vil jeg da gøre. Det har jeg også altid gjort, og har aldrig følt mig fristet til at modtage sex uden gummi, og er heller aldrig blevet det tilbudt. Hvis jeg har gummi på, kan jeg jo være ligeglad - eller hva'? En stor del af min nydelse er jo gensidig oral, og der er der, at nydelsen med Emmee vil være væk fremover, for jeg kan ikke bare slå det store hoved fra.

Du er nu lidt selv med til at gøre emnet til tabu, da du ikke nævner flere steder / piger, hvor du har modtaget usikker sex. Jeg synes, at det er lidt synd for Emmee, som åbenbart har været lidt vild, den dag, du var der, og givet dig en god oplevelse, hvorefter du (sikkert ubevidst) er ødelæggende for hendes forretning. For jeg er ret sikker på, at vi er mange der vil undgå den slags forretninger. Men selvfølgelig er massagen og et HJ stadig en mulighed hos hende.

 

uhmmm ... gensidig oral ..... 

må jeg lige indskyde her ... at der kan du få de samme ting hevet med hjem som ved sex....  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Polar
thomas 123 skrev, for 1 time siden:

 

uhmmm ... gensidig oral ..... 

må jeg lige indskyde her ... at der kan du få de samme ting hevet med hjem som ved sex....  

 

Tak for advarslen. Det ved jeg udmærket godt. Den problematik har været oppe og vende adskillige gange med pro et contra, risikovurdering, videnskabelige beviser og meget andet, så den vil vi ikke tage her.

Denne tråd handler om anmeldelse af Emmee, og under disse anmeldelser kommer det frem, at Mayday gerne, hvis mulighed byder sig, griser med sit lem, og ydermere prøver at fortælle mig og andre, at det har han da gjort mange steder. Og så oven i købet i mit jagtområde - så at sige. Det er ganske foruroligende for mig, og sikkert også for andre. Alt andet lige ligger der vel en endnu større risiko i det, og alene tanken om, hvad der er sket mellem ham og Emmee, gør, at det er slut med sexbesøg der. Han er - uanset hvor mange gange han konsulterer lægen - "en potentiel bombe i dette miljø", som 4real så rigtigt siger.

Ville ønske Mayday ville komme frem med flere navne / steder, hvor han har griset - gerne under "Advarsler."

PS: Hold så meget af at besøge Emmee:(

Redigeret af Polar

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Polar skrev, for 19 minutter siden:

 

Denne tråd handler om anmeldelse af Emmee,

Tråden handler nemlig om Emmee. Skulle du ikke lade den dreje sig om det? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hohoho

Sunshine er det ikke den der ligger lige over for et værtshus med mange nysgerrige blikke? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Polar
Aarhuselsker skrev, for 1 time siden:

Tråden handler nemlig om Emmee. Skulle du ikke lade den dreje sig om det? 

 

Selvfølgelig Aarhuselsker. Af respekt for dig stopper jeg her;). Det er vist også kommet tydeligt frem, at Emmee har haft en lidt vild dag. I hvert tilfælde iflg. Mayday, som så til gengæld vedkender sig, at han gerne render rundt og dypper uden kondom, hvis lejlighed byder sig. Så er vi jo advaret.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Opmæen

Når alt er sagt, så fatter jeg slet ik man kan sove når man har ordnet en GP uden kondom, men ja det ville være rart at vide hvilke piger der gør det, især dem der ikke annoncere med det... jeg har prøvet en gang hvor det sprang UUUEEE havde det skidt...

Redigeret af Opmæen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Opmæen skrev, for 1 time siden:

Når alt er sagt, så fatter jeg slet ik man kan sove når man har ordnet en GP uden kondom, men ja det ville være rart at vide hvilke piger der gør det, især dem der ikke annoncere med det... jeg har prøvet en gang hvor det sprang UUUEEE havde det skidt...

tror faktisk der er rigtig mange der gør det .......og langt flere end du har lyst til at tænke på !!!

nok også flere end de fleste tror der er .....

pigerne siger de "kun for dig " eller "nej nej...det gør jeg aldrig ... "   de ved jo godt hvad du gerne vil hører :)

(de fleste af os vil jo gerne være den eneste den dag ... eller ihvertfald den første ;) men så siger hun bagefter det har været en stille dag kun 3 kunder idag .... og klokken er 11:30  haha...  det var ikke lige hvad jeg havde regnet med eller håbet på  ;) hmm hehe )

men jeg har oplevet det selv, rigtig mange, specielt udenlandske (altså ikke danske)  - også af dem som siger de aldrig gør det  ... eller tilbyder det,

eller hvis du tager "for lang tid" om at afslutte .... så ryger kondomet af ... for at klare det hurtigere..... det kender jeg også et par andre som har oplevet fuldstændigt det samme .

 

og hvis du har kommet det samme sted en del gange ..... ja, så skal du nogle gange selv be om at få kondom på .... 

 

Redigeret af thomas 123
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...