Hop til indhold
Guest Aalborggenseren

Lidt en ærgelig fornemmelse i Støvring

Recommended Posts

Guest Aalborggenseren

Hej Alle, 

Dette er mit første oplæg. Men jeg følger stærkt med hvad i alle skriver. 

Jeg står med en lidt ærgeligt fornemmelse smag i munden. Jeg havde for noget tid siden lavet en aftale med Trine Tease om at komme og besøge hende her idag. (Jeg glædede mig rigtig meget) 

Der stod på hendes profil (omkring d. 30 januar), at hun vil ankomme til støvring her igår og vil være der idag også.  Jeg sender hende en sms, og vi aftaler tid og klokkesæt. Efterfølgende forsøger jeg så at bekræfte tiden om det stadig passede hende. Jeg får desværre intet svar. Alligevel tager jeg chancen og kører til Støvring på den tid vi aftalte. Men jeg hører desværre stadig intet. Jeg sender hende en sms, hvor jeg skriver at jeg synes at det er lidt en dårlig skik at ikke svare tilbage. Alligevel får jeg intet svar. 

Nu skal det siges at jeg har set Trine Tease før, og hun har en gennemført krop og sexen er fantastisk. Jeg synes bare at det er ærgelig, at man ikke svare tilbage. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Trine plejer at være fair, måske der er sket noget, hun har sikkert en forklaring som jeg er ret sikker på du for. Var sammen med hende sidste år, hun er super sød og mega nem at tale med. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborggenseren

Det kan tænkes, men jeg havde skrevet nogle gange om til dagen idag. Og fik stadig ikke noget svar. Dog kunne jeg se at hun har ændret sin profiltekst. 

Vi må se om jeg modtager en sms eller besked. 

Har også selv været sammen med hende før. Og hun virker nede på jorden og er super sød. 

Redigeret af Aalborggenseren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aalborggenseren skrev, for 32 minutter siden:

Hej Alle, 

Dette er mit første oplæg. Men jeg følger stærkt med hvad i alle skriver. 

Jeg står med en lidt ærgeligt fornemmelse smag i munden. Jeg havde for noget tid siden lavet en aftale med Trine Tease om at komme og besøge hende her idag. (Jeg glædede mig rigtig meget) 

Der stod på hendes profil (omkring d. 30 januar), at hun vil ankomme til støvring her igår og vil være der idag også.  Jeg sender hende en sms, og vi aftaler tid og klokkesæt. Efterfølgende forsøger jeg så at bekræfte tiden om det stadig passede hende. Jeg får desværre intet svar. Alligevel tager jeg chancen og kører til Støvring på den tid vi aftalte. Men jeg hører desværre stadig intet. Jeg sender hende en sms, hvor jeg skriver at jeg synes at det er lidt en dårlig skik at ikke svare tilbage. Alligevel får jeg intet svar. 

Nu skal det siges at jeg har set Trine Tease før, og hun har en gennemført krop og sexen er fantastisk. Jeg synes bare at det er ærgelig, at man ikke svare tilbage. 

Øøøøh.  Som jeg læser dit indlæg så har I via sms i dag aftalt tid og klokkeslet.  Hvad er så formålet med lidt senere, at spørge ind til om aftalen stadig passer hende.  Det er vel mere reelevant af få afstemt om du skal sende sms, når du er på stedet, med mindre vi taler klinik ?  

Nå, synes bare dit indlæg er lidt snirklet formuleret, men mon ikke @Trinetease selv kommer på banen og forklarer hvordan det hele hænger sammen.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborggenseren
TheVoice skrev, for 6 minutter siden:

Øøøøh.  Som jeg læser dit indlæg så har I via sms i dag aftalt tid og klokkeslet.  Hvad er så formålet med lidt senere, at spørge ind til om aftalen stadig passer hende.  Det er vel mere reelevant af få afstemt om du skal sende sms, når du er på stedet, med mindre vi taler klinik ?  

Nå, synes bare dit indlæg er lidt snirklet formuleret, men mon ikke @Trinetease selv kommer på banen og forklarer hvordan det hele hænger sammen.  

Der skulle stå efterfølgende dage. :) Beklager at det ikke er skrevet så korrekt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Jeg tænker st du får svaret her....en SMS virker lidt ligegyldig når nu du selv vælger at lægge tingene ud på Eg....

Sagen er den at jeg er allergiker.... Ovenikøbet multiallergiker... i dag var en rigtig skidt dag. Jeg tilbragte en pæn del af min dag med at først...vente på Akut modtagelsen - vente på en læge - vente på at få binyrebark hormon og så vente endnu længere på at få lov til at gå. I al den tid havde jeg ikke min arbejds telefon med ind. Og jeg var ærligt talt også så elendigt tilpas indtil jeg fik medicin, at jeg var ‘et helt andet sted’ i hovedet end på job.

Jeg VED at jeg har bedt dig om at bekræfte vores aftale - og jeg ved også at jeg ikke har bekræftet nogen aftaler overhovedet i dag. Netop fordi at jeg vågnede op sådan her. 

Jeg er normalt en mægtigt flink pige - og har tilbudt andre 500kr i rabat pga min ærgerlige ‘service’ i dag.

Du kunne have valgt at sende mig en mail - enten her eller på min job mail. Og så havde jeg svaret dig promte, da jeg havde min alm telefon med ind. Du vælger så at klaske det op herinde.....fair nok....så får du også svar her. 

De mænd som har skrevet mails i dag, har fået svar. At du vælger at køre frem til en ikke bekræftet aftale er super ærgerligt....og det er jeg ked af. 

Men at hænge mig ud herinde, var dybt unødvendigt.

Jeg håber at du finder dig en anden sød pige at besøge fremover.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborggenseren
Trinetease skrev, Lige nu:

Jeg tænker st du får svaret her....en SMS virker lidt ligegyldig når nu du selv vælger at lægge tingene ud på Eg....

Sagen er den at jeg er allergiker.... Ovenikøbet multiallergiker... i dag var en rigtig skidt dag. Jeg tilbragte en pæn del af min dag med at først...vente på Akut modtagelsen - vente på en læge - vente på at få binyrebark hormon og så vente endnu længere på at få lov til at gå. I al den tid havde jeg ikke min arbejds telefon med ind. Og jeg var ærligt talt også så elendigt tilpas indtil jeg fik medicin, at jeg var ‘et helt andet sted’ i hovedet end på job.

Jeg VED at jeg har bedt dig om at bekræfte vores aftale - og jeg ved også at jeg ikke har bekræftet nogen aftaler overhovedet i dag. Netop fordi at jeg vågnede op sådan her. 

Jeg er normalt en mægtigt flink pige - og har tilbudt andre 500kr i rabat pga min ærgerlige ‘service’ i dag.

Du kunne have valgt at sende mig en mail - enten her eller på min job mail. Og så havde jeg svaret dig promte, da jeg havde min alm telefon med ind. Du vælger så at klaske det op herinde.....fair nok....så får du også svar her. 

De mænd som har skrevet mails i dag, har fået svar. At du vælger at køre frem til en ikke bekræftet aftale er super ærgerligt....og det er jeg ked af. 

Men at hænge mig ud herinde, var dybt unødvendigt.

Jeg håber at du finder dig en anden sød pige at besøge fremover.

 

Hej Trine, 

 

Jeg er super ked af din allergiker. Rigtig ked af at høre det. 

Når jeg kigger min sms´er igennem kan jeg desværre ikke finde den i tråden den besked du skulle have sendt. Det skal siges, jeg var ikke klar over at man kunne have sendt mails herinde igennem EG, for så havde jeg gjort dette. 

Som jeg har skrevet tidligere, har jeg kun haft gode oplevelser, så vil ikke sige at jeg hænger dig ud.  Men mere at jeg følte bare en lidt ærgelig smag efter idag. Men jeg respektere dig og er glad for at høre at du stadig er i live. 

Jeg håber at du er i bedring. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Allergi er besværligt og bøvlet. Desværre er jeg hårdt ramt i perioder. 

Jeg har egentligt ikke lyst til st skrive i min profil/reklame osv at jeg kan risikere at skulle aflyse pga allergi. For folk har en tendens til at få det til at blive til at jeg nok er ‘døden nær’.... og det er jeg ikke. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborggenseren
Trinetease skrev, Lige nu:

Allergi er besværligt og bøvlet. Desværre er jeg hårdt ramt i perioder. 

Jeg har egentligt ikke lyst til st skrive i min profil/reklame osv at jeg kan risikere at skulle aflyse pga allergi. For folk har en tendens til at få det til at blive til at jeg nok er ‘døden nær’.... og det er jeg ikke. 

Jeg kender det selv godt med allergi. Er selv ramt nogle gange. 

Men igen, jeg håber at du er kommet på den anden side. Og igen, Jeg har besøgt dig 2 gange. i Aalborg og i Støvring. Og begge gange har det været fantastisk. Du er sød og nem at snakke med. Dengang var jeg dog ikke herinde og kunne anmelde dig, for de gode ting. Men jeg vil da gerne give dig topkarakter for de 2 gange. Selvfølgelig fik jeg desværre ikke muligheden for at give dig dem idag. Men jeg håber da, at jeg kan få muligheden for at gøre det en anden gang. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aalborggenseren skrev, for 59 minutter siden:

...Jeg får desværre intet svar. Alligevel tager jeg chancen og kører til Støvring på den tid vi aftalte... [..]... Men jeg hører desværre stadig intet...

Og så blev også du, en erfaring rigere - chancerne for at møde en pige, som ikke svarer beskeder på dagen, er generelt minimale.

Nu kan man næppe kalde dit indlæg, "at hænge nogen ud", det virker som en ærlig, men ærgerlig - anmeldelse af et forsøg på at få et møde op at stå. Og anmeldelserne er netop formålet med dette underforum. Hvem ved, måske nogen læser denne tråd, og sparer sig selv for en forgæves køretur? Det ville da være positivt. ;-)

KF.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborggenseren
KF skrev, for 2 minutter siden:

Og så blev også du, en erfaring rigere - chancerne for at møde en pige, som ikke svarer beskeder på dagen, er generelt minimale.

Nu kan man næppe kalde dit indlæg, "at hænge nogen ud", det virker som en ærlig, men ærgerlig - anmeldelse af et forsøg på at få et møde op at stå. Og anmeldelserne er netop formålet med dette underforum. Hvem ved, måske nogen læser denne tråd, og sparer sig selv for en forgæves køretur? Det ville da være positivt. ;-)

KF.

KF, 

Jeg kan godt følge hvor du vil hen. Men hvis du læser @Trinetease svar, er der en forklaring. Og den respektere jeg

Redigeret af Aalborggenseren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aalborggenseren skrev, for 1 minut siden:

KF, 

Jeg kan godt følge hvor du vil hen. Men hvis du læser @Trinetease svar, er der en forklaring. Og den respektere jeg

Jo jo, jeg har skam læst med - Trine skriver hun har bedt dig om at bekræfte på dagen, hvilket ikke lod sig gøre - alligevel tog du afsted. Derfor skriver jeg, at du nu er en erfaring rigere - det kan oftest ikke betale sig at tage afsted, for at møde en pige man ikke kan få kontakt med.

KF.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

KF ønsker ikke at forholde sig til mit svar - han er KUN interesset i at give en lille ikke særligt diskret stikpille.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Syntes da Trine har ret i det hun skriver. Uden at kende sagen. Nu er jeg selv multi allergiker så ved lidt om hvordan det er. 

Og er man syg så er man syg. Det kan ingen gør noget ved. 

Plus vis man ikke får en bekræftigelse så har man vel heller ikke en aftale. Vis det  altså er aftalen inden “daten”

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, 1 time siden:

KF ønsker ikke at forholde sig til mit svar - han er KUN interesset i at give en lille ikke særligt diskret stikpille.....

Læs nu hvad jeg skriver - nemlig at du har bedt Aalborggutten om at bekræfte på dagen, hvilket så ikke lod sig gøre (du havde ikke bollofonen ved hånden) - alligevel vælger Aalborggutten at køre afsted for at møde dig. Jeg skriver at han nu er en erfaring rigere - nemlig at det oftest ikke kan betale sig at tage afsted, for at møde en pige man ikke kan få kontakt med. Det er ikke en kritik, eller stikpille, til dig, eller nogen andre.

KF.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det har da intet med at hænge nogen ud, det der bliver skrevet i denne tråd.. Det er som der allerede er skrevet, det er hvad dette forum går ud på..

Nu ved man at hvis man laver en aftale med dig, og du ikke bekræfter aftalen, så mangler du binyrebark hormon og man skal lade øsen stå i garagen. Eller finde et andet sted og dyppe pikken.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vendelbo773

Lad denne dejlige kvinde være i fred. Hun har forklaret sig og så lad tråden ende her. Man skulle simpel tro, at det var en hønsegård. Der kan altså ikke koges mete suppe på det hønse ben.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså, hvis jeg syg, melder jeg fra på jobbet. Jeg venter ikke på at min arbejdsplads kontakter mig (eller forsøger). Må vel være det samme for en selvstændig over for en klient/ kunde. Det være sig tandlæge, GP, håndværker eller andre?!

Det er ikke ok, at et manglende svar er lig med en aflysning. Fleksibilitet og service går begge veje. Jeg var også blevet skuffet og følt mig forpligtet til at oplyse andre potentielle kunder.

Det er altså at tage lidt pis på folks tid. Beklager at jeg ikke bøjer mig i gruset for en GP, som flere af I andre.

Hvorfor skal "sygemeldinger", fungere anderledes i dette univers end det fungerer i det øvrige samfund.

P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Agent0037 skrev, 1 time siden:

Altså, hvis jeg syg, melder jeg fra på jobbet. Jeg venter ikke på at min arbejdsplads kontakter mig (eller forsøger). Må vel være det samme for en selvstændig over for en klient/ kunde. Det være sig tandlæge, GP, håndværker eller andre?!

Det er ikke ok, at et manglende svar er lig med en aflysning. Fleksibilitet og service går begge veje. Jeg var også blevet skuffet og følt mig forpligtet til at oplyse andre potentielle kunder.

Det er altså at tage lidt pis på folks tid. Beklager at jeg ikke bøjer mig i gruset for en GP, som flere af I andre.

Hvorfor skal "sygemeldinger", fungere anderledes i dette univers end det fungerer i det øvrige samfund.

P

Fordi aftalen først er en aftale på dagen ved bekræftelse af pigen. Det er vel ikke så svært at forstå. Vi bestemmer jo selv hvordan vi vælger at køre vores forretning.

Forstår ikke alt den ballade. Hvad nu hvis vi vender den om. Du høre sjælden at vi hænger gæster ud fordi de vælger at blive væk efter de både har  booket og bekræftet en aftale.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, Lige nu:

Fordi aftalen først er en aftale på dagen ved bekræftelse af pigen. Det er vel ikke så svært at forstå. Vi bestemmer jo selv hvordan vi vælger at køre vores forretning.

Forstår ikke alt den ballade. Hvad nu hvis vi vender den om. Du høre sjælden at vi hænger gæster ud fordi de vælger at blive væk efter de både har  booket og bekræftet en aftale.

 

Fint nok, man bestemmer selv hvordan man kører sin forretning, men jeg bestemmer altså også selv om jeg kan lide modellen den bliver kørt efter, eller ej. 

Det er vel tilladt at være uenig eller foregår alt her på GP premisser? Jeg ville bestemt også være forundret , hvis jeg ikke fik en besked tilbage ved en aflysning.

Ikke så underligt i min optik, men jeg er også selv arbejdsgiver og ville ALDRIG acceptere ovennævnte fra en evt leverandør. ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker

mon ikke bare det er et generelt billede af hvordan branchen fungerer, også blandt de piger som ser sig bedre end andre :huh:

og...ja det går begge veje ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
Frodige Ida skrev, for 14 minutter siden:

Forstår ikke alt den ballade. Hvad nu hvis vi vender den om. Du høre sjælden at vi hænger gæster ud fordi de vælger at blive væk efter de både har  booket og bekræftet en aftale.

hmmm...nu er jeg forholdsvis ny her på kanten, men har da oplevet op til flere tråde fra piger, der skal af med deres frustration over udeblivelse fra kunder..og den ballade kan jeg lige som dig heller ikke forstå, forskel næææ ;)

min erfaring er at aftaler tidsmæssig i denne branche kun går op i hat, og briller :huh:

Redigeret af Røvslikker

Del dette indlæg


Link til indlæg
Agent0037 skrev, for 3 timer siden:

Altså, hvis jeg syg, melder jeg fra på jobbet. Jeg venter ikke på at min arbejdsplads kontakter mig (eller forsøger). Må vel være det samme for en selvstændig over for en klient/ kunde. Det være sig tandlæge, GP, håndværker eller andre?!

Det er ikke ok, at et manglende svar er lig med en aflysning. Fleksibilitet og service går begge veje. Jeg var også blevet skuffet og følt mig forpligtet til at oplyse andre potentielle kunder.

Det er altså at tage lidt pis på folks tid. Beklager at jeg ikke bøjer mig i gruset for en GP, som flere af I andre.

Hvorfor skal "sygemeldinger", fungere anderledes i dette univers end det fungerer i det øvrige samfund.

P

Sikke en ballade der ville blive, hvis vi begyndte at ringe til kunderne ;-) Diskretion går begge veje, så den går naturligvis ikke. Det er netop derfor man skal bekræfte på dagen, hos mange piger. At TS vælger at køre til en ikke bekræftet aftale er super ærgerligt, men næppe noget man kan klandre pigen for ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...