Hop til indhold

Recommended Posts

Krølle Bølle Jr. skrev, for 57 minutter siden:

Et principielt spørgsmål:

De af os der af forskellige årsager ikke ønsker at tilmelde sig sukkersøde datingside - er der mulighed for "smugkig"?

Ingen arme ingen småkager

  • Synes godt om 1
  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. skrev, for 2 timer siden:

Et principielt spørgsmål:

De af os der af forskellige årsager ikke ønsker at tilmelde sig sukkersøde datingside - er der mulighed for "smugkig"?

Hvis ikke I har lyst (nok) til at tilmelde jer en hjemmeside, så har I ikke lyst nok til et smugkig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
anon skrev, for 16 minutter siden:

Hvis ikke I har lyst (nok) til at tilmelde jer en hjemmeside, så har I ikke lyst nok til et smugkig. 

Jamen det er da rigtig nok.

Men jeg og måske andre sidder ikke hele dagen og leder efter piger. Du kan jo nemlig smugkigge herinde på lille EG.

Så men derfor mit uvidende spørgsmål.

Men tak for tilliden.   :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Retfærdighed
Krølle Bølle Jr. skrev, for 4 minutter siden:

Jamen det er da rigtig nok.

Men jeg og måske andre sidder ikke hele dagen og leder efter piger. Du kan jo nemlig smugkigge herinde på lille EG.

Så men derfor mit uvidende spørgsmål.

Men tak for tilliden.   :(

Tror bare du skal holde dig til EG lille Krølle Bølle

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lacroix
Krølle Bølle Jr. skrev, for 3 timer siden:

Et principielt spørgsmål:

De af os der af forskellige årsager ikke ønsker at tilmelde sig sukkersøde datingside - er der mulighed for "smugkig"?

Du kan oprette en profil uden at betale for abonnement - lægge et billede på en profil (for senere at have muligheden for at se de andre profilers billeder).

Efter noget tid, for du en mulighed for et 3 -dages prøveabonnement til 39 kr.

Du skal så afmelde det med det samme for ikke at blive trukket for det efterfølgende abonnement.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lacroix skrev, for 10 minutter siden:

Du kan oprette en profil uden at betale for abonnement - lægge et billede på en profil (for senere at have muligheden for at se de andre profilers billeder).

Efter noget tid, for du en mulighed for et 3 -dages prøveabonnement til 39 kr.

Du skal så afmelde det med det samme for ikke at blive trukket for det efterfølgende abonnement.

Nope de giver ikke prøve abonnement mere

Har nogen mødt hende !!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Retfærdighed
decameron skrev, for 48 minutter siden:

Imponerende 5 indlæg uden svar på mit spørgsmål

Hvorfor gider jeg :-\

Du er altså sød og sjov :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lacroix
decameron skrev, for 2 timer siden:

Nope de giver ikke prøve abonnement mere

Har nogen mødt hende !!!!

Jo, det gør de...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lacroix skrev, 1 time siden:

Jo, det gør de...

Nå har haft en ekstra profil ubrugt i måneder uden at få det tilbudt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lacroix
decameron skrev, for 2 minutter siden:

Nå har haft en ekstra profil ubrugt i måneder uden at få det tilbudt

Ok, jeg fik mailen omkring det igår til en profil jeg ikke har brugt. Den profil har jeg haft i 14 dage.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lacroix skrev, for 1 minut siden:

Ok, jeg fik mailen omkring det igår til en profil jeg ikke har brugt. Den profil har jeg haft i 14 dage.

Har du noget om mulat !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lacroix
decameron skrev, for 15 minutter siden:

Har du noget om mulat !

ja

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lacroix skrev, for 8 timer siden:

ja

men det vil du ikke fylde tråden med ok
du kunne jo skrive til folk privat ikke, i stedet for at spamme en tråd

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
decameron skrev, den 2/15/2018 at 13:02:

https://sugardaters.dk/show?alias=Mulatbabe

 

nogen som har erfaringer, hun tænder mig noget, er vild med mørke kvinder, og kan se , gæt , at hun har gåer manequin, men er hun stadig flot osv

nogle der har prøvet de suttelæber og ved hvad hun tilbyder

har gode stjerner ? nogle må jo have mødt hende )

Jeg har haft besøg af hende for nogle måneder siden. Pisse sød og lige så smuk i virkeligheden. En fantastisk krop. Slank talje, store fyldige bryster og en dejlig røv. Hun kysser himmelsk, intenst, blødt og indlevende. Så vidt jeg husker var hun med på stort set alt og kan godt lide man tager fat :)

God fornøjelse :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
savage skrev, for 13 minutter siden:

Jeg har haft besøg af hende for nogle måneder siden. Pisse sød og lige så smuk i virkeligheden. En fantastisk krop. Slank talje, store fyldige bryster og en dejlig røv. Hun kysser himmelsk, intenst, blødt og indlevende. Så vidt jeg husker var hun med på stort set alt og kan godt lide man tager fat :)

God fornøjelse :)

OK tak for svaret

Men hvorfor så du hende så ikke igen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
decameron skrev, for 1 minut siden:

OK tak for svaret

Men hvorfor så du hende så ikke igen

Det gør jeg sikkert også en dag, men jeg kan godt lide at  prøve nye 

Del dette indlæg


Link til indlæg
savage skrev, for 1 minut siden:

Det gør jeg sikkert også en dag, men jeg kan godt lide at  prøve nye 

K tak

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest HansHenrik222
decameron skrev, den 18/2/2018 at 19:08:

K tak

Fik du selv besøgt mulatbabe?

Del dette indlæg


Link til indlæg
HansHenrik222 skrev, for 41 minutter siden:

Fik du selv besøgt mulatbabe?

ja og nej, så hende ,  da vi skulle mødtes og hun levede slet ikke op til hendes foto,  så kom med en undskyldning og kørte igen

men du er da velkommen til at prøve du får jo helt lavpraktisk ikke noget ved at hænge her og give anmeldelser på piger du ikke har mødt

tag en for holdet som man siger herinde, prisen er 1500 og det er vel under alle omstændigheder ok 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest HansHenrik222
decameron skrev, for 6 minutter siden:

ja og nej, så hende ,  da vi skulle mødtes og hun levede slet ikke op til hendes foto,  så kom med en undskyldning og kørte igen

men du er da velkommen til at prøve du får jo helt lavpraktisk ikke noget ved at hænge her og give anmeldelser på piger du ikke har mødt

tag en for holdet som man siger herinde, prisen er 1500 og det er vel under alle omstændigheder ok 

Hun har tilbudt mig det for 1500 også inkluderet analsex hos hende privat på Bellahøj Har set billeder af hende på Facebook og hun ser da lækker ud? Det hun praler med af uddannelse står også på fb. En pige med kandidat grad fra uni er usædvanligt Hvad var problemet med udseende mener du?

Jeg anmelder aldrig piger jeg har mødt. Har kun gjort det en gang og hun blev pisse sur og blokerede al kontakt og slettede sin profil. Så vil man møde hende igen skal man aldrig skrive anmeldelser af dem

Del dette indlæg


Link til indlæg
HansHenrik222 skrev, for 3 minutter siden:

Hun har tilbudt mig det for 1500 også inkluderet analsex hos hende privat på Bellahøj Har set billeder af hende på Facebook og hun ser da lækker ud? Det hun praler med af uddannelse står også på fb. En pige med kandidat grad fra uni er usædvanligt Hvad var problemet med udseende mener du?

Jeg anmelder aldrig piger jeg har mødt. Har kun gjort det en gang og hun blev pisse sur og blokerede al kontakt og slettede sin profil. Så vil man møde hende igen skal man aldrig skrive anmeldelser af dem

kors , du anmelder så kun piger du ikke har mødtes med , og som du ikke dermed kan anmelde ? 
du giver mindre og mindre mening, 
men du har ikke mødt med hende ? gør det dog 

syntes ikke hun var ret pæn uden sminke, og lidt flad og så lidt træt ud og noget tungere end jeg så på fotos 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest HansHenrik222
decameron skrev, for 15 minutter siden:

kors , du anmelder så kun piger du ikke har mødtes med , og som du ikke dermed kan anmelde ? 
du giver mindre og mindre mening, 
men du har ikke mødt med hende ? gør det dog 

syntes ikke hun var ret pæn uden sminke, og lidt flad og så lidt træt ud og noget tungere end jeg så på fotos 

Kunne måske godt se sådan ud på fb også ...

Skriver kun om dem som reelt har brændt mig af eller ikke levet op til de forventninger de selv bygger op

Bare det at nævne for en pige på sd at man har læst om dem her har flere gange fået den til at slette deres profiler.

De fleste ved det ikke. Du må da være naiv hvis du tror amatør piger tager det som et kompliment at blive omtalt her

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...