Guest nysgerrigpige Skrevet 19. Februar, 2018 (edited) Sikke en masse uddybende og kærlige svar - mange tak allesammen! @Rejsenetværk, meget god observering med de passive læsere. Det har ikke engang faldet mig selv ind før nu. Tak for de gode råd, jeg havde nu egentlig tænkt at gøre det privat da jeg ikke tror jeg vil nyde det nær så meget skulle jeg bo sammen med en anden og dermed ikke har mulighed for at indleve mig helt i den seksuelle rus imellem og under besøg. @Iscenesat Virkelighed Dig tyk? Ud fra dit profilbillede ser det ud til du har en krop med ufatteligt smukke former og en smal talje, ville jeg ikke kalde tyk! Det hjælper ikke så meget på mine forhåbninger at du siger du er 26 og nærmer dig pensionsalderen for en GP Faktisk er det ikke så meget det at jeg er utilfreds med min krop. Er godt klar over alle størrelser og former er smukke på hver sin måde.. Men når nu man tænder på kontraster og aldersforskel så er man lidt øv over ikke at have en spinkel ungpigekrop så man virkelig kan se de voksne mænds reaktion hvis man skulle være sammen. Du snakker om ro kontra lyst, men jeg tror desværre ikke jeg ville have lyst til at sælge sex hvis ikke jeg havde lyst til det, så bliver nødt til at gøre det inden lysten forsvinder og jeg måske fortryder om 30+ år, at jeg ikke prøvede det @Hexxx Tak for dit perspektiv Men er den der "stillen til rådighed" egentlig ikke noget af det, mange mænd tænder enormt på ved GP? Ellers havde man vel fundet en pige der ikke skulle betales for hvis ikke det var fordi man tændte på at betale en pige for hendes krop i et vist tidsrum. @allkaa Man kan ikke se personligheden, nærværet etc. på en annonce, kun pigens udseende og alder. Hvis det er disse ting man vægter højere end udseende, hvorfor risikerer man så at bruge penge på noget der måske ikke var godt? Det er da udseendet og det at få lov til at mærke og rage på en masse forskellige lækre kvinder der giver en et boost, er det ikke @decameron Det kan du nok have ret i. Men vil nok hellere fortryde noget man har gjort end noget man ikke har gjort, før det er for sent. @mignuigen Interessant tak for din mening @Bennyboom Jo tak Dit spørgsmål er faktisk noget som jeg længe har gået og tænkt hvordan jeg kommer til livs. Min ultimative "luder" fantasi er at jeg kun får besøg fra modne mænd. Tænker at jeg ikke kan skrive i en annonce jeg kun ønsker dette, både fordi folk måske vil lyve om deres alder, men også fordi når man er GP er det en service man tilbyder og man kan ikke bare vælge og vrage imellem kunder. Har også tænkt på sugardating da jeg så kan se alderen bl.a., men gider virkelig ikke at sidde og snakke med folk. Selvom jeg kan forstå mange mænd herinde elsker at sidde og hyggesnakke med jeres GP. Det skal bare være semi- hurtigt ind og ud.. @Steppeulven Jeg har en teori om, at grunden til de fleste unge ikke vil komme mere nær end sex bl.a. ved at sidde og snakke, måske kan være pga de ikke vil afsløre for meget af dem selv? En måde at være lidt anonym på selvom det selvfølgelig ikke er anonymt at dyrke penetrering sammen. Sådan har jeg det ihvertfald, og er derfor jeg ville foretrække ind og ud gæster. De skal tæt på ens kropsdel, ikke ens hjerte jo @sydhavsmand Skammer mig ikke, vil bare være den perfekte GP udseendesmæssigt når jeg indeni er utrolig serviceminded og har en kæmpe lyst til at tilfredsstille mænd. @Anilingus Præcis , I betaler dyre domme for en vare, så skal varen også være iorden og så meget som mulig fejlfri Men så meget som I går op i detaljer kan det være lidt problematisk. Har læst mange, mange af jeres opslag hvor I kommenterer det ene og det andet på pigens krop. Så.. Redigeret 19. Februar, 2018 af nysgerrigpige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gamledreng Skrevet 19. Februar, 2018 nysgerrigpige skrev, for 25 minutter siden: Det skal bare være semi- hurtigt ind og ud. Men så skal du nok også være klar over at den type gæster du får, er de der blot har behov for at få udløsning, altså lidt grimt sagt bruge din krop som et ornaniredskab. nysgerrigpige skrev, for 27 minutter siden: og har en kæmpe lyst til at tilfredsstille mænd. Tæthed og nærværelse er for mig (og jeg tilhører kategorien modne mænd:)) en del af oplevelsen , når man køber sig til en intim service. Modne mænd er dem du foretrækker som kunder kan jeg forstå. så for mig vil det at blive tilfredsstillet indebærer netop imødekommenhed, samtale og nærvær, Som en anden også har anbefalet så kan du fx begynde /afprøve din fantasi ved at lave aftaler med en eller flere mænd fra denne site, så er det forholdsvis sikkert for dig.vil jeg tro. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest nysgerrigpige Skrevet 19. Februar, 2018 Gamledreng skrev, for 1 minut siden: Men så skal du nok også være klar over at den type gæster du får, er de der blot har behov for at få udløsning, altså lidt grimt sagt bruge din krop som et ornaniredskab. Tæthed og nærværelse er for mig (og jeg tilhører kategorien modne mænd:)) en del af oplevelsen , når man køber sig til en intim service. Modne mænd er dem du foretrækker som kunder kan jeg forstå. så for mig vil det at blive tilfredsstillet indebærer netop imødekommenhed, samtale og nærvær, Som en anden også har anbefalet så kan du fx begynde /afprøve din fantasi ved at lave aftaler med en eller flere mænd fra denne site, så er det forholdsvis sikkert for dig.vil jeg tro. Det er netop derfor jeg gerne vil prøve det, fordi jeg ville tænde på at blive brugt som "onaniredskab". Tæthed, samtale og nærvær er noget man burde have med sin kæreste jo. Især pga den store efterspørgsel på det herinde, har det kun bekræftiget mig i, at jeg aldrig skal giftes og man ikke rigtig kan stole på mænd. Hvorfor skulle jeg opbygge et nærvær med en mand hvis han alligevel køber sig til det hos en anden bag ens ryg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14411 Skrevet 19. Februar, 2018 Citat @Bennyboom Jo tak Dit spørgsmål er faktisk noget som jeg længe har gået og tænkt hvordan jeg kommer til livs. Min ultimative "luder" fantasi er at jeg kun får besøg fra modne mænd. Tænker at jeg ikke kan skrive i en annonce jeg kun ønsker dette, både fordi folk måske vil lyve om deres alder, men også fordi når man er GP er det en service man tilbyder og man kan ikke bare vælge og vrage imellem kunder. Har også tænkt på sugardating da jeg så kan se alderen bl.a., men gider virkelig ikke at sidde og snakke med folk. Selvom jeg kan forstå mange mænd herinde elsker at sidde og hyggesnakke med jeres GP. Det skal bare være semi- hurtigt ind og ud.. Jo, du kan (og skal) lave dit koncept præcis som du ønsker det, og du kan vælge og vrage præcis som du vil. Hvis du vil tilbyde hurtige knald og ikke så meget snak til ældre mænd, så er det netop det du skal Det er en rigtig dårlig idé at gå på kompromis med sig selv i denne branche. Mht til alder og krop, så er der gæster til alle piger, så klø på hvis du har modet. Jeg vil naturligvis anbefale dig at sidde på bordel, så du ikke er alene til at begynde med. Eller som minimum finde en garvet pige herinde, der kan hjælpe dig i gang. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
allkaa 100 Skrevet 20. Februar, 2018 nysgerrigpige skrev, for 2 timer siden: Man kan ikke se personligheden, nærværet etc. på en annonce, kun pigens udseende og alder. Hvis det er disse ting man vægter højere end udseende, hvorfor risikerer man så at bruge penge på noget der måske ikke var godt? Det er da udseendet og det at få lov til at mærke og rage på en masse forskellige lækre kvinder der giver en et boost, er det ikke Nej det har du ret i, og ofte kan man heller ikke regne med hverken pigens billeder, opgivne alder eller om pigen har en god eller en dårlig dag (hvilket jo også fremgår af masser af dårlige anmeldelser herinde). Så der vil altid være en risiko for at få en dårlig oplevelse, men det er jo en chance man må tage, hvis man vil have snablen dyppet (Heldigvis kan man ofte finde brugbar information herinde om de forskellige piger, så man kan undgå de værste nitter).. Hvis man "dater" eller går i byen for at score og bruger en masse penge, er man jo heller ikke garanteret hverken sex eller en god oplevelse.. Personligt er jeg ret ny indenfor dette her og har derfor ikke et ret stort sammenligningsgrundlag, men jeg tænder både på unge og modne kvinder, små og store (så længe de ikke er decideret fede) og faktisk mest på "naturlige" kvinder fremfor de modelsmukke. De bedste oplevelser jeg har haft, har været med kvinder +30 og med lidt på sidebenene (selv er jeg i midt 40'erne) og som arbejder som gp'er med en lille smule af lyst og ikke udelukkende for penge (som de fleste østeuropæere fx gør).. Sexen, udløsningen og nærværet er boostet for mig, samt det at begge parter ved hvad der skal foregå, ikke en hel masse snik/snak, men sex som det primære formål med mødet.. På baggrund af dine sparsomme data (midt 20'erne og nogle få kilo for meget), er jeg helt overbevist om at du ville få rigtig travlt som gp'er. Jeg ville ihvertfald være meget fristet og jeg garanterer dig for, at det er der rigtig mange andre mænd der også vil være.. Men tænk dig godt om, inden du eventuelt kaster dig ud i det.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jørgensen 757 Skrevet 20. Februar, 2018 Du skal på ingen måde holde dig tilbage fra at springe ud i det - i hvert fald ikke med din krop som det begrænsende element! Jeg ved, at nogle af de allermest populære glædespiger er både oppe i årene - omkring de 50 år - og mange har også både 10 og 20 kg "for meget". Det, som gør dem tiltrækkende er deres personlighed og en fantastisk seksualitet. Som bekendt sidder sex mellem ørene. Det kan synes som en floskel, men på den lidt længere bane finder man ud af, at det rent faktisk er tilfældet. Jeg og mange andre ser absolut intet i et slankt nips på 18 år, uden en udviklet seksualitet. For mig er det kun niveauet lige over en lolitadukke. Næh tak, lad mig få en kvinde, som har en masse seksuel erfaring, og som hviler i sin egen seksualitet. Det er det vigtigste for en dejlig oplevelse. Pøj, pøj. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8095 Skrevet 20. Februar, 2018 nysgerrigpige skrev, den 14/2/2018 at 23:57: en perfekt prostitutionskrop Det er der ikke noget der hedder. Alle kvindekroppe er perfekte for nogen, og uperfekte for andre. Jeg kunne aldrig tænde på en "petit" pige, jeg tænder på runde og bløde kvinder. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sydhavsmand 479 Skrevet 20. Februar, 2018 nysgerrigpige skrev, for 20 timer siden: Men når nu man tænder på kontraster og aldersforskel så er man lidt øv over ikke at have en spinkel ungpigekrop så man virkelig kan se de voksne mænds reaktion hvis man skulle være sammen. Ser af og til, at der står, en yngste alder i annoncer. Det modsatte sker også, at der står ovre en given alder ikke ønskes. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StåDrengen 67 Skrevet 21. Februar, 2018 nysgerrigpige skrev, den 19/2/2018 at 23:10: @allkaa Man kan ikke se personligheden, nærværet etc. på en annonce, kun pigens udseende og alder. Hvis det er disse ting man vægter højere end udseende, hvorfor risikerer man så at bruge penge på noget der måske ikke var godt? Det er da udseendet og det at få lov til at mærke og rage på en masse forskellige lækre kvinder der giver en et boost, er det ikke @Bennyboom Jo tak Dit spørgsmål er faktisk noget som jeg længe har gået og tænkt hvordan jeg kommer til livs. Min ultimative "luder" fantasi er at jeg kun får besøg fra modne mænd. Tænker at jeg ikke kan skrive i en annonce jeg kun ønsker dette, både fordi folk måske vil lyve om deres alder, men også fordi når man er GP er det en service man tilbyder og man kan ikke bare vælge og vrage imellem kunder. Har også tænkt på sugardating da jeg så kan se alderen bl.a., men gider virkelig ikke at sidde og snakke med folk. Selvom jeg kan forstå mange mænd herinde elsker at sidde og hyggesnakke med jeres GP. Det skal bare være semi- hurtigt ind og ud.. @Steppeulven Jeg har en teori om, at grunden til de fleste unge ikke vil komme mere nær end sex bl.a. ved at sidde og snakke, måske kan være pga de ikke vil afsløre for meget af dem selv? En måde at være lidt anonym på selvom det selvfølgelig ikke er anonymt at dyrke penetrering sammen. Sådan har jeg det ihvertfald, og er derfor jeg ville foretrække ind og ud gæster. De skal tæt på ens kropsdel, ikke ens hjerte jo @sydhavsmand Skammer mig ikke, vil bare være den perfekte GP udseendesmæssigt når jeg indeni er utrolig serviceminded og har en kæmpe lyst til at tilfredsstille mænd. @Anilingus Præcis , I betaler dyre domme for en vare, så skal varen også være iorden og så meget som mulig fejlfri Men så meget som I går op i detaljer kan det være lidt problematisk. Har læst mange, mange af jeres opslag hvor I kommenterer det ene og det andet på pigens krop. Så.. Det lader til, at du lidt overser at der er enkelte "gæster" der får (eller kan få) et længe varende forhold til (måske indtil flere) nogle typer glædes piger, altså et slags venskabsforhold omkring sex, i en kortere eller længere periode, inden for rammerne. Dog nok i langt mindre tilfælde en det almindelige "ud og ind" (bam bam, thank you mam). Men har man, som ofte besøgende gæst, fundet en GP, eller flere, der fungerer for én, så er man noget tilbøjelig til at komme tilbage og så sidder man ikke og studerer annoncen (billederne) så fantastisk nøje igen.. Det kan, i nogen tilfælde, sagtens blive i en længere periode, måske årevis (har jeg hørt om), hvor de stadig ses ind i mellem og er på sin vis venner eller "bekendte". Ikke en personlig oplevelse, hos mig selv. Men ellers er jeg enig med Liv, at du skal absolut kun gøre det der fungerer for dig og lave det koncept, du mener du har størst gavn af, ellers kan du risikerer, at det slet ikke fungerer for dig. Hvis du skal sidde og pladre med en eller anden gæst der snakker om sine ligtorne, tandlægeregning osv, og du ikke har lyst til den del, så er det bare sådan.... Tror endda der vil være stor interesse i det koncept for nogen " ikke så meget snak, bare ind i mit hak...." Mange ville nok synes at det var fristende.. og du kan også fint skrive over en hvis alder fx over 40.. Det er set en hel del gange før.. "Ikke alle fantasier skal udleves.." Joe, hvis det er en drøm.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
4real 74 Skrevet 24. Februar, 2018 nysgerrigpige skrev, den 14/2/2018 at 23:57: Hej mænd Ved ikke om min tråd er relevant for forum, ellers så må admin vel slette den. Jeg er en pige i midten af 20'erne som længe har fantaseret, ikke kun det, men faktisk længdes efter, at prostituere mig selv. Helt siden 15 års-alderen har jeg haft disse tanker og siden da og til nu i et seksuelt rus lavet halve aftaler med mænd hvor jeg så sprang fra i sidste øjeblik da rusen var ovre. Efter en hel del reflektion er jeg nu nået til det punkt, hvor jeg kan mærke at det ikke bare er en midlertidig seksuel lyst men dybdeliggende lyst til at prostituere mig selv, og derfor kan mærke på mig selv at jeg ville turde gøre det. Har dog nogle perspektiver jeg rigtig gerne vil høre jeres mening på. Nu har jeg over en længere periode læst mange af de anmeldelser I hver især skriver, og det er iøjenfaldende hvor mange mænd der egentlig foretrækker små, tynde, petite unge piger. Det gør mig en del ærgerlig, da jeg aldrig kommer til at være petit da jeg er 175 høj... Er ikke fed, har slank talje dog brede runde hofter og kunne tåle at smide måske 5-10 kg for at have en perfekt prostitutionskrop. Men kan det hele være ligemeget? Når jeg ser alle de smukke unge petit piger der er at vælge af, af GP'er, så kan de der ikke lever op til mænds standpunkter ligeså godt lade være, ikke? Skal jeg bare lade min rugende seksuelle lyst til at være i det prostituerede univers være en fantasi der aldrig blev udfyldt, da jeg alligevel ikke er 18 længere som I tydeligvis langt hellere vil have, frem for de der er ældre? Hvor er det en super ærgerlig følelse, at have så ufattelig meget lyst til at tilfredsstille og så være i en krop der ikke er den perfekte alder eller form...! Hej @nysgerrigpige Jeg er ret ny I dette men kan sige for mit vedkomne har udseende ikke noget med lysten til en pige at gøre (selvfølgelig er der et yderpunkt) min oplevelse af at have god sex hænger meget sammen med pigens venlighed og indlevelse i samværet. Jeg elsker for eksempelvis at blive modtaget med kys og kram - selvfølgelig sker det mest hvis man kender pigen. men igen er det før mig positivt. lidt snak og grin gør også oplevelse bedre og mere gfe agtigt - ikke at misforstå for elsker bestemt når pige et lidt kinky og man kan se hun nyder oplevelsen også. så højde, drøjde og alder betyder mindre. men som andre piger herinde skriver - gør det kun hvis det er det du vil og ikke udelukkende pga af pengene for tror bestemt kan mærke dette og så falder kundegrundlaget bestemt efter noget tid. Best of Luck og skriv gerne hvor du holder til så kommer jeg og banker på. kys og kram 4real Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 24. Februar, 2018 Liv skrev, den 19/2/2018 at 23:58: Jo, du kan (og skal) lave dit koncept præcis som du ønsker det, og du kan vælge og vrage præcis som du vil. Hvis du vil tilbyde hurtige knald og ikke så meget snak til ældre mænd, så er det netop det du skal Det er en rigtig dårlig idé at gå på kompromis med sig selv i denne branche. Netop. Selv er jeg ikke noget kønt syn, og alderen er tæt på skindød, men jeg har alligevel formået at finde frem til piger, som kan abstrahere fra det fysiske og i stedet sætte pris på værdsættelse og anerkendelse. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg