4real 74 Skrevet 14. Februar, 2018 (edited) https://annoncelight.dk/showad/243770 Var forbi de kanter onsdag aften i sidste uge. tjekkede lige annoncelight da jeg trængte til lidt forkælelse Ringer og høre om de har tid. Jeps der er ledig - 1000 for FP. 1 time. Det ligger godt ude på landet. men okay diskret I hvert fald når der er mørkt. parkere i indkørselen og sidder lige i bilen og finder penge frem. da jeg står ud af bilen og går mod døren bliver denne "rykket" op så jeg er lige ved at springe tilbage i bilen. Men der I døren står den sødeste pige og griner og siger "did I scare you" jeg får et kæmpe kys og kram og bliver ført ind i et værelse til højre. der er en massage bænk og en seng. hun siger straks "I want you on the bed so we can have real fun" jeg bliver sgu helt bange for om jeg kan overkomme denne opgave hun lyder sgu "farlig" hun ber mig smide tøjet som jeg så gør I en stol men nej det skal sgu hænges pænt op på stativet selv underhuggerne får en plsds Nå men spørger efter vaskeriet og hun tager fat i kalorius og "trækker" mig ud til bruseren. kæft nu var lillemand allerede klar til kamp og hun griner og siger "Nice he likes me " bliver vasket og så ind på sengen. hun ligger et varmt håndklæde på sengen da der er lidt koldt som hun siger. Hun begynder og smørge lidt olie på ben, bagdel og ryg mens vi snakker. tror sgu hun godt ved jeg er liderlig så efter ca 8-9 minutter siger hun "turn" med et frækt smil. Jeg vender mig og lillemand står sgu rank og gør honnør hun smiler og griber fat om den og siger "you want to come in my mouth" jeg nikker bare mens hun sutter løs. så bliver der ellers gået til den med spyt og savl op og ned af stangen. går godt dybt og leger også dejligt med pikhovedet. Jeg er ved at komme efter ca 6-7 minutter og tænker damed men så stopper hun og siger "I want you to fuck me" hun ligger sig op på alle fire og ruller kondom på og vrikker med røven og siger "fuck my ass" nu er jeg ikke så meget til det (hvis det var det hun mente eller om jeg bare skulle kneppe hende bagfra) nå men jeg møver lillemand op i kussen men hun selv spreder røven med begge hænder. kæft det er frækt. så pumper jeg løs mens hun hjælper godt til med at holde takten med hendes røv. Jeg er ved at komme og siger jeg vil komme på hendes røv og hun siger bare "in my mouth baby" jeg pumper videre med den skønneste udsigt til hendes fisse der klæber sig rundt om min pik og hendes røvhul der åbner sig lidt hver gang jeg går i bund. Nu kan jeg mærke jeg er ved at eksplodere så jeg trækker lillemand ud og flår gummiet af. men inden hun rigtig når at få lillemand I munden har jeg allerede sprøjtet op af det meste af hendes mave og bryster. hun får dog ført den I munden og sutter og sluger resten som en sulten tiger. kæft det er godt. hun bliver ved at sutte men den er sgu så følsom nu at jeg bliver nødt til at trække den til mig. hun smiler og giver mig et kindkys og kigger på mig spørgende og siger "done" - ja for helvede jeg er færdig siger jeg. Hun hjælper mig op af sengen og "trækker" mig igen i lillemand ud til bruseren. jeg skal pisse og hun står bare og venter på jeg kommer i gang siger igen til hende at jeg skal "pee" for tror ikke hun havde hørt det første gang. men hun siger bare "yes yes go on" nå men ok jeg pisser og hun tørre den af. kæft man føler sig sgu helt tilbage i barndommen. Nå men nu under bruseren hvor hun vasker mig og sig selv og lillemand bliver sgu kampklar igen. hun gnider den lidt og tager den så I munden og sutter igen jeg mundknepper hende lidt men kan godt mærke jeg er tømt for idag (Pis) hun smiler bare og siger "next time honey I want it 2 times" wow jeg er fuldstændig forelsket. ind og klæde sig på selv det fik jeg sgu ikke lov til selv. gav hende de 1000 + 200 ekstra for dejlig service og sindsygt gf sex. hun klapper mig røven på vej ud og siger " I want to see you again soon Honey - tommorow?" jeg nikker bare og kan ikke sige noget er totalt blæst væk. ind i bilen og bakker ud mens hun står og fagter med armene i døren. ruller vinduet ned og hun siger " Im Sascha honey dont forget" nej det er der sgu ingen fare for jeg gør. - kæft den bedste tur jeg ever har haft. har været hos Dara I Vejle men dette slår sgu alt. pigen 100/10 stedet 6/10 - man skal skynde sig i badet ellers bliver vandet koldt. PS tog forbi Sascha aftenen efter igen (torsdag) da jeg kørte hjemad. havde stadig følelsen af det sgu ikke var virkeligt. men jooo nøjagtig samme tur igen dog med fuld ending I munden. Elsker hun åbenbart. og da jeg kom blev jeg mødt af kæmpe smil og ordene " I knew you would come honey waited for you all day" og fandme om ikke det lykkes hende at yde endnu bedre service. nu går jeg bare og venter på jeg kan få en tur mere snarest muligt. de først 5k mister jeg sgu nok på hende denne måned. /4real og ja det var sgu 4real PS det er Sascha på billede 3 og 4 - hun er blevet lidt ældre og måske nogle kilo tungere men stadig smuk og dejlig. Redigeret 14. Februar, 2018 af 4real 8 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lubovnik Skrevet 15. Februar, 2018 Fantastisk anmeldelse. Tak for den. Ku godt være man skulle lægge turen omkring Tjele... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
4real 74 Skrevet 15. Februar, 2018 (edited) Lubovnik skrev, for 6 timer siden: Fantastisk anmeldelse. Tak for den. Ku godt være man skulle lægge turen omkring Tjele... Ja vil bestemt gøre din dag lykkeligere har ikke prøvet den anden pige på stedet men hun ser nu også sprød ud meeeen nok bedre at holde sig til kendte vande /4real Redigeret 15. Februar, 2018 af 4real Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frazer 5 Skrevet 15. Februar, 2018 Er det hende på det første billede https://annoncelight.dk/showad/238594 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
4real 74 Skrevet 15. Februar, 2018 Frazer skrev, 1 time siden: Er det hende på det første billede https://annoncelight.dk/showad/238594 Hej @Frazer Nej det er ikke hende. Prøv at vælge mit link så kan du bedre se hende på billede 3 og 4. Så ikke de andre piger på stedet. Kan dog godt se det er samme adresse. /4real Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cabelas1 33 Skrevet 17. Februar, 2018 Hvordan er vagtplanerne der ude, så man kan se om Sascha er på arbejde den dag ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
4real 74 Skrevet 17. Februar, 2018 Cabelas1 skrev, for 58 minutter siden: Hvordan er vagtplanerne der ude, så man kan se om Sascha er på arbejde den dag ? Øhh altså jeg ringer bare og spørger. jeg har ikke deres vagtskema Der står der er døgnåben I annoncen. /4real 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Glatpung 81 Skrevet 17. Februar, 2018 4real skrev, den 14/2/2018 at 22:37: https://annoncelight.dk/showad/243770 Var forbi de kanter onsdag aften i sidste uge. tjekkede lige annoncelight da jeg trængte til lidt forkælelse Ringer og høre om de har tid. Jeps der er ledig - 1000 for FP. 1 time. Det ligger godt ude på landet. men okay diskret I hvert fald når der er mørkt. parkere i indkørselen og sidder lige i bilen og finder penge frem. da jeg står ud af bilen og går mod døren bliver denne "rykket" op så jeg er lige ved at springe tilbage i bilen. Men der I døren står den sødeste pige og griner og siger "did I scare you" jeg får et kæmpe kys og kram og bliver ført ind i et værelse til højre. der er en massage bænk og en seng. hun siger straks "I want you on the bed so we can have real fun" jeg bliver sgu helt bange for om jeg kan overkomme denne opgave hun lyder sgu "farlig" hun ber mig smide tøjet som jeg så gør I en stol men nej det skal sgu hænges pænt op på stativet selv underhuggerne får en plsds Nå men spørger efter vaskeriet og hun tager fat i kalorius og "trækker" mig ud til bruseren. kæft nu var lillemand allerede klar til kamp og hun griner og siger "Nice he likes me " bliver vasket og så ind på sengen. hun ligger et varmt håndklæde på sengen da der er lidt koldt som hun siger. Hun begynder og smørge lidt olie på ben, bagdel og ryg mens vi snakker. tror sgu hun godt ved jeg er liderlig så efter ca 8-9 minutter siger hun "turn" med et frækt smil. Jeg vender mig og lillemand står sgu rank og gør honnør hun smiler og griber fat om den og siger "you want to come in my mouth" jeg nikker bare mens hun sutter løs. så bliver der ellers gået til den med spyt og savl op og ned af stangen. går godt dybt og leger også dejligt med pikhovedet. Jeg er ved at komme efter ca 6-7 minutter og tænker damed men så stopper hun og siger "I want you to fuck me" hun ligger sig op på alle fire og ruller kondom på og vrikker med røven og siger "fuck my ass" nu er jeg ikke så meget til det (hvis det var det hun mente eller om jeg bare skulle kneppe hende bagfra) nå men jeg møver lillemand op i kussen men hun selv spreder røven med begge hænder. kæft det er frækt. så pumper jeg løs mens hun hjælper godt til med at holde takten med hendes røv. Jeg er ved at komme og siger jeg vil komme på hendes røv og hun siger bare "in my mouth baby" jeg pumper videre med den skønneste udsigt til hendes fisse der klæber sig rundt om min pik og hendes røvhul der åbner sig lidt hver gang jeg går i bund. Nu kan jeg mærke jeg er ved at eksplodere så jeg trækker lillemand ud og flår gummiet af. men inden hun rigtig når at få lillemand I munden har jeg allerede sprøjtet op af det meste af hendes mave og bryster. hun får dog ført den I munden og sutter og sluger resten som en sulten tiger. kæft det er godt. hun bliver ved at sutte men den er sgu så følsom nu at jeg bliver nødt til at trække den til mig. hun smiler og giver mig et kindkys og kigger på mig spørgende og siger "done" - ja for helvede jeg er færdig siger jeg. Hun hjælper mig op af sengen og "trækker" mig igen i lillemand ud til bruseren. jeg skal pisse og hun står bare og venter på jeg kommer i gang siger igen til hende at jeg skal "pee" for tror ikke hun havde hørt det første gang. men hun siger bare "yes yes go on" nå men ok jeg pisser og hun tørre den af. kæft man føler sig sgu helt tilbage i barndommen. Nå men nu under bruseren hvor hun vasker mig og sig selv og lillemand bliver sgu kampklar igen. hun gnider den lidt og tager den så I munden og sutter igen jeg mundknepper hende lidt men kan godt mærke jeg er tømt for idag (Pis) hun smiler bare og siger "next time honey I want it 2 times" wow jeg er fuldstændig forelsket. ind og klæde sig på selv det fik jeg sgu ikke lov til selv. gav hende de 1000 + 200 ekstra for dejlig service og sindsygt gf sex. hun klapper mig røven på vej ud og siger " I want to see you again soon Honey - tommorow?" jeg nikker bare og kan ikke sige noget er totalt blæst væk. ind i bilen og bakker ud mens hun står og fagter med armene i døren. ruller vinduet ned og hun siger " Im Sascha honey dont forget" nej det er der sgu ingen fare for jeg gør. - kæft den bedste tur jeg ever har haft. har været hos Dara I Vejle men dette slår sgu alt. pigen 100/10 stedet 6/10 - man skal skynde sig i badet ellers bliver vandet koldt. PS tog forbi Sascha aftenen efter igen (torsdag) da jeg kørte hjemad. havde stadig følelsen af det sgu ikke var virkeligt. men jooo nøjagtig samme tur igen dog med fuld ending I munden. Elsker hun åbenbart. og da jeg kom blev jeg mødt af kæmpe smil og ordene " I knew you would come honey waited for you all day" og fandme om ikke det lykkes hende at yde endnu bedre service. nu går jeg bare og venter på jeg kan få en tur mere snarest muligt. de først 5k mister jeg sgu nok på hende denne måned. /4real og ja det var sgu 4real PS det er Sascha på billede 3 og 4 - hun er blevet lidt ældre og måske nogle kilo tungere men stadig smuk og dejlig. Du skal have mange tak for din spændene beretning fra det thaisted i Tjele har ikkeselv været er men er der flere piger der siden hun vil have du skulle kunne huske hende navn ? engnu en gang tak for din detaljet beretning man får sku meget lyst til at besøge stedet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cabelas1 33 Skrevet 17. Februar, 2018 4real skrev, for 4 timer siden: Øhh altså jeg ringer bare og spørger. jeg har ikke deres vagtskema Der står der er døgnåben I annoncen. /4real Ja ja, det er jeg godt klar over at man kan Men det kunne jo være med din insiderviden, at du vidste hvilke ugedage hun var på job Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
4real 74 Skrevet 17. Februar, 2018 Glatpung skrev, for 6 timer siden: Du skal have mange tak for din spændene beretning fra det thaisted i Tjele har ikkeselv været er men er der flere piger der siden hun vil have du skulle kunne huske hende navn ? engnu en gang tak for din detaljet beretning man får sku meget lyst til at besøge stedet @Glatpung hun fortalte der var en pige mere på stedet. Tror desuden også der er en "Mor" på stedet som tager telefonen. hun kan lidt dansk. Ja tror bare at jeg skulle huske at spørge efter "Sascha" når jeg ringede igen. Og velbekom det er den bedste tur til dato jeg har oplevet. /4real Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cabelas1 33 Skrevet 17. Februar, 2018 Hende må jeg vist have prøvet Lyder næsten for godt til at være sandt Jeg har ikke været ved en Thai før, så det bliver min første gang. Men vil lige høre om det er sådan med Thai`er, at de er mere service minded, eller er det igen blot som man er heldig til ? Min erfaring ellers med udenlandske glædespiger er ikke god, så de sidste mange gange er jeg bevidst gået efter Danske piger. Men lad mig høre, hvad er der med de Thai`er ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
noobinhere 3 Skrevet 18. Februar, 2018 Var forbi igår aftes og havde kørt den lange vej fra Nordjylland. Jeg havde ringer i forvejen og havde spurgt efter Sascha, da jeg ankom på stedet var det den anden pige på billederne der åbnede og jeg fik et menukort i hånden. Blev hurtigt forundret over priserne 1800 for en time, det sagde jeg at jeg synes var for dyrt. Huset er virkelig faldefærdigt og der er plader overalt på jorden da de har været ved at grave ud til noget vandrør. Jeg forlod stedet grundet de dyre priser 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bamsefyr 232 Skrevet 18. Februar, 2018 Det er utroligt som de svinger i pris og kvalitet. Under efterlysninger er der en som også blev præsenteret for en pris på 1800, men blev tilbudt en omgang for 1000. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
noobinhere 3 Skrevet 24. Februar, 2018 Ja det er utroligt. Og de må da vide at det giver virkelig ringe omtale Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
4real 74 Skrevet 24. Februar, 2018 (edited) hey Så kunne jeg ikke holde mig væk fra "Sascha" mere og måtte forbi igen. Var godt liderlig da jeg ringede og spurgte til "min veninde" Hun var ledig. samme pris som tidligere ( forstår ikke de andre priser I slynger ud) ankom og blev modtaget med kys og kram som altid - kæft hun er dejlig. nå men I bad mens Sascha hænger mit tøj pænt på plads . Så havde hun også lige smidt et håndklæde på radiatoren så det var varmt til mig at ligge på. Elsker som hun "pylre" om mig nå men I gang med lidt olie massage og godt gnubben over hele bagsiden. 10- 12 minutter så vender jeg mig om og trækker hende ned til mig og kysser hende. lillemand har allerede hejst flaget og Sascha tager hårdt omkring ham og gnider op og ned men vi kysser. Skubber mig tilbage og tager lillemand i munden og hold nu kæft for et blow. der spyttes og savles over det hele så pikken er totalt smurt ind. igen siger hun ind mellem sutteriet at hun vil have jeg kommer i munden. men nej nej går ikke lille Sascha jeg vil kneppe dig også og det der med 2 gange inden for 30-40 minutter sker sgu bare ikke ved jeg så ud med lillemand vender Sascha pigen rundt og slikker røv og fisse gør klar til at penetrerer den smask våde fisse. gnider pikken lidt op og ned mellem røvhul og fisse meeeen hov ingen kondom hun smiler og siger "no no sir - not good" nej selvfølgelig my bad "Sascha" jeg var bare totalt opslugt godt du reddede mig. Alligevel ikke så liderlig at jeg vil risikere at slæbe noget mere en god oplevelse med hjem. Nå men på med kondom og så I gang. kæft udsynet her bagfra med hendes røv og fisse der slubre skønt når jeg knepper hende er bare det bedste. må "stå af " og trækker hende ud til kanten af sengen så jeg kan stå på gulvet. nu får den så hele sengen knier knager og tror sgu den falder fra hinanden Sascha støder dejligt imod når jeg går dybt og bam jeg kommer dybt oppe i hende - ingen tid til at trække mig ud og hive kondom af tænker Sascha bliver skuffet nu. Men Sascha smiler bare og siger "you really horny to day" Jeps du har sgu ret min pige ned på sengen og puste ud mens Sascha "gør rent" lillemand bliver tiptop og får lidt ekstra mundvand igen da hun giver et efterblow jeg elsker den tøs Vi snakker lidt og så I bad med os begge. igen man skal skynde sig for der varme vand er hurtig brugt. men kæft det er skønt at stå og blive vasket af den dejlige tøs. Det bliver igen til lidt gnubberi og kys I badet og dejlig sutten på hendes strittende vorter aftørring og I tøjet med hjælp selvfølgelig man skal jo nødig anstrenge sig. kæmpe kys og kram igen på vej ud af døren og med et klap i måsen. " you be nice and remember only me" siger hun på vej ud. Og Jeps "Sascha" jeg kan sgu heller ikke overkomme andre . igen en 10/10 oplevelse Redigeret 24. Februar, 2018 af 4real 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Konsulen 53 Skrevet 24. Februar, 2018 4real skrev, for 21 minutter siden: Hun var ledig. samme pris som tidligere ( forstår ikke de andre priser I slynger ud Og jeg forstår ikke den pris, du betaler. Jeg ringede og spurgte til prisen, og den var noget højere, end den du betaler. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
4real 74 Skrevet 24. Februar, 2018 Konsulen skrev, for 7 minutter siden: Og jeg forstår ikke den pris, du betaler. Jeg ringede og spurgte til prisen, og den var noget højere, end den du betaler. får det til 1000 for fp men giver altid 200 i "drikkepenge" for god behandling. første gang ville de også give mig deres "spisekort" men afviste og henviste til den aftalte pris I telefonen. siden spørger jeg ikke engang om prisen bestiller bare tid med Sascha og giver det sædvanlige. ved dog ikke ikke om det var tilbuds pris (lokke kunder til) som jeg fik første gang og prisen nu er steget. Jeg har været ved Sascha 4 gange nu inden for samme måned og smidt næsten 5k måske derfor hun acceptere "lidt mindre" pris - I dont know. /4real Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
på lur 5 Skrevet 26. Februar, 2018 4real skrev, den 14/2/2018 at 22:37: https://annoncelight.dk/showad/243770 Var forbi de kanter onsdag aften i sidste uge. tjekkede lige annoncelight da jeg trængte til lidt forkælelse linket virker ikke mere. er det det sted der ligger på hobrolandevej? har været der en gang for 4 mdr siden ca. ved ikke hvilken pige det var, men super service og gave ligesom dig 1000 kr for FP. Måske man skulle kører omkring imorgen og se om sascha er på vagt nu hvor hun får så pæne anmeldelser 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
4real 74 Skrevet 26. Februar, 2018 på lur skrev, for 1 time siden: linket virker ikke mere. er det det sted der ligger på hobrolandevej? har været der en gang for 4 mdr siden ca. ved ikke hvilken pige det var, men super service og gave ligesom dig 1000 kr for FP. Måske man skulle kører omkring imorgen og se om sascha er på vagt nu hvor hun får så pæne anmeldelser Nej ved det De er ved at lave nye billeder. der kommer snart nyt link op. /4real 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fætteren 297 Skrevet 27. Februar, 2018 Er det denne klinik https://annoncelight.dk/showad/238594 Hvis ja, kan du sige noget om, hvilke af billederne, der viser Sascha. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
4real 74 Skrevet 28. Februar, 2018 Fætteren skrev, den 27/2/2018 at 06:37: Er det denne klinik https://annoncelight.dk/showad/238594 Hvis ja, kan du sige noget om, hvilke af billederne, der viser Sascha. Nope "Sascha" er ikke på de billeder /4real Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jyskpik 235 Skrevet 28. Februar, 2018 Hvor kan man så se billeder af hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jyskpik 235 Skrevet 8. April, 2018 Så fik jeg besøgt stedet i går jeg ringede i forvejen og spurgte om jeg kunne møde Sascha og få en time med fuld pakke for kr. 1.000 jeg fik besked om at det kunne jeg godt, og vi aftalte et møde. Døren blev åbnet af en sød slank thaipige med små bryster og en lille røv, jeg spurgte på engelsk om hun var Sascha hun virkede ikke umiddelbart til at forstå engelsk og kaldte på mutter en ældre thai med større bryster der bekræftede at det var Sascha og at hun havde forklaret hvad aftalen gik ud på. Jeg tænkte ok vi prøver selvom jeg godt kunne regne ud at det ikke var den rigtige Sascha som 4real havde beskrevet, jeg lagde mig på maven og hun begyndte med oliemassage på skuldre og ryg, hvorefter hun kom ned til inderlårene hvor min kalorius var blevet godt stiv, hun masserede den og bad mig om at vende mig om hvorefter hun lidt kejtet gav mig et kondom på jeg havde så forventet et blowjob eller at hun ville ligge op til samleje, men hun lagde sig bare ind til mig imens jeg masserede hendes fisse, hun virkede lidt tør, så jeg begyndte at slikke hendes fisse hvilket hun lod til at kunne lide, der efter tog jeg i missionærstilling til jeg kom. Bagefter fortsatte hun med massage denne gang også på forsiden hvorefter jeg blev kampklar igen efter hendes berøringer, jeg fik hende til at give mig blowjob hvilket mest var slikken omkring hovedet, var ikke så god til at tage den længere ned i halsen, så kondom på og hun kom og ride på mig til jeg kom igen. Som sådan en nogenlunde god oplevelse, men alligevel skuffende efter det engagement som 4real havde beskrevet om med mødet med den rigtige Sascha, så nok ikke lige et sted jeg besøger igen. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
4real 74 Skrevet 8. April, 2018 Jyskpik skrev, for 11 timer siden: Som sådan en nogenlunde god oplevelse, men alligevel skuffende efter det engagement som 4real havde beskrevet om med mødet med den rigtige Sascha, så nok ikke lige et sted jeg besøger igen. Hej @Jyskpik Sorry vidste godt Sasha ikke var der mere. Hun er rejst hjem ;( fandme synd. Nå men lød til det vsr Nicky du besøgte. tja kam kun sige Sasha vil blive savnet. /4real Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Forsigtig32 0 Skrevet 27. Januar, 2023 Har nogen været der fornylig ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg