Hop til indhold

Recommended Posts

Hej Bull. Jeg var der i sidste uge. Ringede og bestilte tid ved Molly, men da jeg kom og pigen der åbnede præsenterede sig som Molly, var det ikke hende der er på billederne. Ligner måske lidt - men ikke hende. Hun så sød nok ud - lille, store bryster, lidt bred. 

Jeg blev så tilbudt en lidt yngre model, der kaldte sig Sasha - meget smilende og ikke så typisk thai udseende. Gode ægte bryster, noget fyldig mås, men på den gode måde. Fint, langt blow, god 69, mange stillinger, afslutning uden i mund på hendes ønske. Anal ville hun ikke - men ellers ok. Startpris 1800, men da jeg ville gå igen faldt prisen til 1000,-

Ulempe: Med henvisning til “you are soooo big”, spurgte hun flere gange om “finish now?”. Men nej søde, jeg er ikke SÅ stor, så du slipper ikke med en halv time.....

vh AK69

PS. Blow uden, sex med of course

Redigeret af AK69

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg

Hej.

Ærgerligt nok er der ikke mange billeder, der er forsynet med et navn eller lignende. Det ville jo være super godt med lidt genkendelse, hvis man går efter en speciel pige. Har konstateret, at flere annoncører heldigvis er begyndt at sætte navn på billederne. Det er jo også ulig nemmere at se, om det er den "rigtige" pige eller blot en fake, der ligner!!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
AK69 skrev, for 4 timer siden:

Hej Bull. Jeg var der i sidste uge. Ringede og bestilte tid ved Molly, men da jeg kom og pigen der åbnede præsenterede sig som Molly, var det ikke hende der er på billederne. Ligner måske lidt - men ikke hende. Hun så sød nok ud - lille, store bryster, lidt bred. 

Jeg blev så tilbudt en lidt yngre model, der kaldte sig Sasha - meget smilende og ikke så typisk thai udseende. Gode ægte bryster, noget fyldig mås, men på den gode måde. Fint, langt blow, god 69, mange stillinger, afslutning uden i mund på hendes ønske. Anal ville hun ikke - men ellers ok. Startpris 1800, men da jeg ville gå igen faldt prisen til 1000,-

Ulempe: Med henvisning til “you are soooo big”, spurgte hun flere gange om “finish now?”. Men nej søde, jeg er ikke SÅ stor, så du slipper ikke med en halv time.....

vh AK69

PS. Blow uden, sex med of course

Arrgghh jeg havde overvejet at kigge forbi, da annoncen ser tillokkende ud. 

Falske billeder er såmænd slemt nok, men orker på ingen måde diskussionen om størrelse og hvornår man er færdig :( 

Tak fordi du delte din oplevelse :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...