Hop til indhold
Guest JoeBiden

Spørgsmål til GP'erne

Recommended Posts

Guest Lolababe

Det er hverken nemme eller hurtige penge. :) 

Det er hårdt arbejde at opstarte som selvstændig, om det er som prostitueret eller hvilket som helst andet fag. Det kræver markedsføring, planlægning og selvfølgelig en lyst til at bruge energi på noget man brænder for. 

Hvad tænker du med dette opslag? :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest JoeBiden
Lolababe skrev, for 31 minutter siden:

Det er hverken nemme eller hurtige penge. :) 

Det er hårdt arbejde at opstarte som selvstændig, om det er som prostitueret eller hvilket som helst andet fag. Det kræver markedsføring, planlægning og selvfølgelig en lyst til at bruge energi på noget man brænder for. 

Hvad tænker du med dette opslag? :) 

Interessant svar Lola, tak. Har blot besøgt en del piger igennem de senere år og prøver at sætte mig i pigens sted ind i mellem. Tanken er bare dukket op en del gange på det seneste og ville høre hvad i piger mener.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest JoeBiden
karl47 skrev, for 50 minutter siden:

hvad er forskellen på nemme ell hurtige penge.......

 

1. Regner ikke med du er GP ???

2. Der en HELVEDS til forskel !!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har den holdning, at pigerne passer deres og kunder deres.

Hold da for pokker op med, at snage i hvad piger tænker og tjener.

Pite

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest karl47
Pite skrev, for 17 minutter siden:

Jeg har den holdning, at pigerne passer deres og kunder deres.

Hold da for pokker op med, at snage i hvad piger tænker og tjener.

Pite

 

 

enig

JoeBiden skrev, for 26 minutter siden:

1. Regner ikke med du er GP ???

2. Der en HELVEDS til forskel !!!

kan du  forklare det, jeg er lidt tungnem...

Redigeret af karl47

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lolababe
JoeBiden skrev, 1 time siden:

Interessant svar Lola, tak. Har blot besøgt en del piger igennem de senere år og prøver at sætte mig i pigens sted ind i mellem. Tanken er bare dukket op en del gange på det seneste og ville høre hvad i piger mener.  

Jeg syntes det er rart at mændene interessere sig for os og vores tanker bag hvad vi laver. Tiden er klar til at ændre synet på prostitution og samspillet mellem pigerne og mændene. :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest JoeBiden
Lolababe skrev, for 15 minutter siden:

Jeg syntes det er rart at mændene interessere sig for os og vores tanker bag hvad vi laver. Tiden er klar til at ændre synet på prostitution og samspillet mellem pigerne og mændene. :) 

 

Du har bestemt ret, med begge dele i allerhøjeste grad. Og dit svar kom bag på mig, på den gode måde.

Er selvfølgelig også interesseret i at høre hvad andre piger mener ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest karl47
JoeBiden skrev, for 11 timer siden:

1. Regner ikke med du er GP ???

2. Der en HELVEDS til forskel !!!

godt du er enig, ingen forskel.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Hvad er nemme penge ? Jeg spørger ikke for at være flabet :-) 

Jeg har alm arbejde og går i skole.....så mine GP vagter er begrænset ( i forhold til tidligere ).... Jeg er glad for at være GP... og det giver mig så meget mere end kun penge. Jeg har tilgengæld lært en hel del de sidste par år ( med alm job ) om penge. Hvis jeg ønsker mig noget så har jeg ikke længere mulighed for at tage x- antal vagter for at få det jeg gerne vil have. Jeg har simpelthen ikke tiden.

Jeg er glad for mit alm job, for mit studie og jeg er stadig lige så glad for at være GP.....faktisk er jeg nok gladere for det nu, simpelthen fordi at jeg er i stand til at tage på GP job, med hovedet fyldt med andet end ‘kun’ GP delen af mit liv. 

Det er ‘nemme’ penge hvis jeg har en vagt med dejlige gæster som er interesseret i mig, kæleri og dejlig sex.....

Det er meget hårde penge, hvis jeg har en vagt med mænd som holder en distance til mig, og ‘kun’ går efter udløsningen. 

Efter en ‘nem’ vagt er jeg helt høj af glæde og går fra en vagt med en følese i kroppen af at være ‘tanket’ op på god sex, samtale og med en krop som har det aaaaah dejligt.

Efter en ‘hård’ vagt er jeg top drænet.

Jeg har desværre ikke evnen til at skille min psyke fra min krop. Så hvis hvis en gæst udviser ligegyldighed over for mig og min krop, så dræner det mig mentalt. 

Nemme penge findes ikke.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
JoeBiden skrev, for 16 timer siden:

Er det nemme eller er det hurtige penge ???

Og lad nu være andre mænd, med at svare!

Det var da et af de dummeste spørgsmål jeg længe har set.
Hvad forventer du af svar?

Trolllll........

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest JoeBiden
Trinetease skrev, for 2 timer siden:

Hvad er nemme penge ? Jeg spørger ikke for at være flabet :-) 

Jeg har alm arbejde og går i skole.....så mine GP vagter er begrænset ( i forhold til tidligere ).... Jeg er glad for at være GP... og det giver mig så meget mere end kun penge. Jeg har tilgengæld lært en hel del de sidste par år ( med alm job ) om penge. Hvis jeg ønsker mig noget så har jeg ikke længere mulighed for at tage x- antal vagter for at få det jeg gerne vil have. Jeg har simpelthen ikke tiden.

Jeg er glad for mit alm job, for mit studie og jeg er stadig lige så glad for at være GP.....faktisk er jeg nok gladere for det nu, simpelthen fordi at jeg er i stand til at tage på GP job, med hovedet fyldt med andet end ‘kun’ GP delen af mit liv. 

Det er ‘nemme’ penge hvis jeg har en vagt med dejlige gæster som er interesseret i mig, kæleri og dejlig sex.....

Det er meget hårde penge, hvis jeg har en vagt med mænd som holder en distance til mig, og ‘kun’ går efter udløsningen. 

Efter en ‘nem’ vagt er jeg helt høj af glæde og går fra en vagt med en følese i kroppen af at være ‘tanket’ op på god sex, samtale og med en krop som har det aaaaah dejligt.

Efter en ‘hård’ vagt er jeg top drænet.

Jeg har desværre ikke evnen til at skille min psyke fra min krop. Så hvis hvis en gæst udviser ligegyldighed over for mig og min krop, så dræner det mig mentalt. 

Nemme penge findes ikke.....

En del af dit svar rammer nogle af de tanker jeg selv har haft, tak for det

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er ikke helt med.. Hurtigt og nemt tjente penge kontra surt og langsomt tjente penge.? Så ja.. Det er hurtigere og nemmere end surt tjente penge.. 

Men jobbet er kun "nemt" hvis man faktisk har det godt med sit arbejde.. 

Jeg elsker mit arbejde.. Jeg elsker de teler og piger jeg sidder med og jeg elsker friheden i jobbet.. Jeg nyder stunderne med mine gæster for det meste og vælger de gæster fra hvor jeg før har haft en dårlig oplevelse.. 

Når der bliver tjent penge så er det dejligt.. Men så der tilfælde som f.eks op til ferier osv hvor der ingen penge er at lave.. Så det rimelig nederen at have tilbragt 40 timer væk fra familie osv uden at man har penge med hjem.. Hvem ville gide at bruge tid på deres arbejde men ikke få løn.? Hahaha.. Heldigvis hygger jeg mig altid uanset og jeg er ikke typen der sidder og tripper og flipper fordi der ikke kommer gæster.. Thats the name of the game og sådan er det bare.. 

Jeg tror egentlig det du gerne vil spørge om er om vi arbejder for pengenes skyld eller af lyst.? Hvis det kun var for sexens skyld så kunne vi i teorien bare knalde løs ude i byen..

Men jeg stiller det ikke op sådan.. Jeg stiller det op sådan her "Hvis jeg havde et talent for at male ville jeg så ikke gerne kunne tjene penge på det.? Også selvom jeg godt kan lide og male.?".. Jeg har et talent for sex.. Hvis jeg selv skal sige det.. Jeg kan samtidig også godt lide sex.. Og jeg elsker spændingselementet der er i at være intim med fremmede.. Lige således elsker jeg at være intim med de gæster der ikke længere er fremmede fordi det byder på et andet element.. Nemlig genkendelighed og kendskab til lyster.. 

Er det en branche jeg vil tilbringe resten af mine dage i.? Hvis jeg kunne så ja.. Men det er en branche hvor man har en udløbsdato i.. Både fordi man på et tidspunkt bliver for gammel til at der er de store penge og tjene og fordi det samtidig er et job der tære på mine hypermobile led osv.. Og netop lysten til IKKE at stoppe vidner meget godt om at man føler sig tilpas og tilfreds i det man laver.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror man skal virkelig passe på at det lyder nok underligt at pengene tager magten...  men for nogen kan det også være frihed til at gøre hvad man vil og man behøver ikke at stå op til kassen ved netto og tjene det samme på 14 dage som til en enkelt vagt. 

Jeg tror det er kompleks, man skal i hvert fald passe på at forsimple tingene.

hurtige eller nemme penge det er som man selv ligger i det, man jeg tror man kommer ud på et sidespor ved at tænke i dollartegn i stedet for at tænke, her er en gæst han har lagt for de fleste menneske mange penge i min hånd, kan jeg tillade mig at sløse med min tilstedeværelse, også selvom han ikke er lige min type? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest karl47

blander mig lige igen,det er helt forskeligt hvordan en gp har det med det og hvordan det går. kender flere fra mine unge dage i vejle i 90 erne, en super lækker gp havde klinikker i vejle og fredericia olden borgade og hanvegade i vejle  ,,, alt så godt ud pengenge rullede ind,men rent syg gik det galt og hun døde af en od. det er hård at være gp .super når de er unge men deruten tager hård på de fleste................... og knus til de piger der var i no8 langeliene vejle .og alle gp knus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest JoeBiden
karl47 skrev, for 1 time siden:

blander mig lige igen,det er helt forskeligt hvordan en gp har det med det og hvordan det går. kender flere fra mine unge dage i vejle i 90 erne, en super lækker gp havde klinikker i vejle og fredericia olden borgade og hanvegade i vejle  ,,, alt så godt ud pengenge rullede ind,men rent syg gik det galt og hun døde af en od. det er hård at være gp .super når de er unge men deruten tager hård på de fleste................... og knus til de piger der var i no8 langeliene vejle .og alle gp knus

Lyder som om, du er ældre end mig. Derfor undre det ganske såre, du ikke kender forskellen på nemme og hurtige penge. Og dog, baseret ud fra dit sidste indlæg, er der nok noget i dig, der alligevel kender forskellen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
JoeBiden skrev, for 2 timer siden:

Lyder som om, du er ældre end mig. Derfor undre det ganske såre, du ikke kender forskellen på nemme og hurtige penge. Og dog, baseret ud fra dit sidste indlæg, er der nok noget i dig, der alligevel kender forskellen.

Jeg indrømmer squ gerne at jeg nok bare har et indtryk af var eksempelvis sætningen "Det er nogle nemme penge" dækker over, men jeg er nok ikke i stand til at redegøre for hvad forskellen er på nemme og hurtige penge. Så.... vil da gerne have en forklaring, så er det måske også nemmere at forstå dit trådoplæg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest karl47
karl47 skrev, for 13 timer siden:

blander mig lige igen,det er helt forskeligt hvordan en gp har det med det og hvordan det går. kender flere fra mine unge dage i vejle i 90 erne, en super lækker gp havde klinikker i vejle og fredericia oldenborgade og  i vejle  ,,, alt så godt ud pengene rullede ind,men rent sygisk gik det galt og hun døde af en od. det er hård at være gp .super når de er unge men deruten tager hård på de fleste................... og knus til de piger der var i no8 langeliene vejle .og alle gp knus

det var i jernbanegade i vejle,,,,men det jeg vil sige er mange går ned på det,,,,,når intægterne svigter og alderen presser sig på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest karl47
TheVoice skrev, for 8 timer siden:

Jeg indrømmer squ gerne at jeg nok bare har et indtryk af var eksempelvis sætningen "Det er nogle nemme penge" dækker over, men jeg er nok ikke i stand til at redegøre for hvad forskellen er på nemme og hurtige penge. Så.... vil da gerne have en forklaring, så er det måske også nemmere at forstå dit trådoplæg. 

ja iak jeg vil også gerne vide hvad forskellen er

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
JoeBiden skrev, den 14/2/2018 at 19:13:

Er det nemme eller er det hurtige penge ???

Og lad nu være andre mænd, med at svare!

i forhold til hvad ? 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest JoeBiden
karl47 skrev, for 5 timer siden:

ja iak jeg vil også gerne vide hvad forskellen er

Jeg ville personligt anse det som hurige penge (lad os sige 2200 kr for en time), at ha en 50+ stor, svende matrone til at hoppe oven på min pik, men det ville samtidig være de sværeste 2200 kr jeg har tjent.

Del dette indlæg


Link til indlæg
JoeBiden skrev, 1 time siden:

Jeg ville personligt anse det som hurige penge (lad os sige 2200 kr for en time), at ha en 50+ stor, svende matrone til at hoppe oven på min pik, men det ville samtidig være de sværeste 2200 kr jeg har tjent.

Jeg vil så komme med mit bud.  Hurtige  penge omtales og forbindes  typisk med en adfærd hvor pengene hurtigt brugt. Når de er brugt kan der nemt skaffes flere. I forbindelse med prostituion kunne det så komme til udtryk ved at  bare kan tage en ekstra vagt.  

Skulle det så give mening i forhold til dit indlæg, kunne det meget vel tolkes som "Hej piger klatter i pengene væk på tasker og anden luksus uden at tænke på regninger m.v. Det er jo ikke nødvendig i kan jo altid bare tage en ekstra vagt".  Det er nogenlunde sådan jeg tolker dit trådndlæg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest JoeBiden
TheVoice skrev, for 3 timer siden:

Jeg vil så komme med mit bud.  Hurtige  penge omtales og forbindes  typisk med en adfærd hvor pengene hurtigt brugt. Når de er brugt kan der nemt skaffes flere. I forbindelse med prostituion kunne det så komme til udtryk ved at  bare kan tage en ekstra vagt.  

Skulle det så give mening i forhold til dit indlæg, kunne det meget vel tolkes som "Hej piger klatter i pengene væk på tasker og anden luksus uden at tænke på regninger m.v. Det er jo ikke nødvendig i kan jo altid bare tage en ekstra vagt".  Det er nogenlunde sådan jeg tolker dit trådndlæg. 

Det var så bestemt ikke lige det jeg tænkte

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...