Hop til indhold
Gæst

Overvejer en tur til Flensborg eller Lübeck

Recommended Posts

Gæst

Hvilke serværdigheder skal besøges de 2 steder.

Jeg fornemmer selv at Lübeck er meget stille i forhold til Flensborg.

Håber at høre jeres bedste anbefalinger...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er lidt uklart, om det drejer sig om et turistbesøg eller en pigejagt. Er det det første, er Lübeck langt at foretrække, er det det sidste, vinder Flensborg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Havnebumsen

Lubeck er for gamle mennesker! 

I Flensborg sidder der et stor antal piger og venter på at servicere die dumme danen

Det er svært at anbefale en, da Pigerne skifter meget. 

Havnebumsens oplevelse af Flensborg er det ofte er nogle hurtige flatrate agtige knald, de steder som tilbyder til 50 euro for “30” min

Men byen er selvfølgelig let tilgængelig for den stærke gæve Jyde. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Jeg ville vælge Lubeck tror man får mere valuta for pengene og der er et større udvalg.

hvis du tjekker ud på lusthaus.de kan du ser der er flere muligheder og der er flere kvinder der får gode anmeldelser :-)

Held og lykke med turen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr.T skrev, for 17 timer siden:

Hvad tror du selv i dette forum :-)

Pigejagten kan jo være det sekundære.

Hvem rejser helt til Lübeck udelukkende for at få fisse?:D

Det kan efter min erfaring betale sig at følge lidt med på sexnord fairgirls og her på eroguide. Så ved man om damerne der fanger ens interesse er gennemrejsende, der ofte skuffer rent servicemæssigt, eller faste der er interesserede i at kunderne kommer igen.

Redigeret af Steenborg

Del dette indlæg


Link til indlæg


Flensborg er OK, Lübeck kender jeg ikke, men overvej Kiel. En overset perle blandt Tysklands red light districts.

I Kiel er der et forbløffende stort "red light district". Det er laufhaus konceptet, dvs. man går rundt på gange forbi pigerne der sidder i døren til deres værelser. Mange flotte piger. Priserne starter ved 30-50 EUR, Normalt god og reel behandling, ingen overraskende "ekstra" priser når man først er kommet ind. http://www.eroscenterkiel.de Der er fire eros centre ialt, så du får noget motion på de mange trapper. Nyd den naive erotiske kunst på væggene, køb en kold cola, og gå rundt og kig på pigerne. Hvis du vil til Kiel så sæt GPS´en på Flämische Str. Kiel, det er ved havnen.

Min erfaring med Flensborg ligger nogle år tilbage. Men der er ikke noget red light district, det er "wohnungs-puffs" dvs. lejlighedsbordeller, dog ofte kun med en pige. Nogle gange flere i en opgang. Mange piger befinder sig i Nordstadt indenfor gåafstand. Det er den del af byen der er nord for havnen og gågaden. I den hyggelige Olof Samson Gang (lille gade ved havnen) hvor kvinderne sad i vinduerne er det slut med den slags aktiviteter. Men for hyggens skyld og for at bibringe turen et kulturelt islæt bør man slentre igennem gaden

Hvis du vil til Flensburg ( og det samme gælder nok Lübeck) så check hjemmesider i forvejen. Lav en liste med 3-5 piger og steder som kunne være relevante. Husk pigerne skifter ofte, så den skal være nærmest dags-aktuel. Hav en plan, B, C og D hvis det første sted kikser ( fx. fordi der er en helt anden, eller ikke nogen ). Det er vigtigt at du har nogle alternativer

Her er lidt om Kiel og Flensborg
https://www.eroguide.dk/forum/topic/14832-ny-web-flensborg-piger/?tab=comments#comment-111076

Lidt opbyggelig historieundervisning om Flensborg.
https://www.eroguide.dk/forum/topic/49155-tysk-prostitutionshistorie-flensborg-mv

Billedet viser Oluf Samson Gang i 1982. Det var tider - hotpants :)

olufsamson.jpg

Redigeret af nylonlover

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr.T skrev, den 14/2/2018 at 17:16:

Hvilke serværdigheder skal besøges de 2 steder.

Jeg fornemmer selv at Lübeck er meget stille i forhold til Flensborg.

Håber at høre jeres bedste anbefalinger...

Der bor 2½ gange så mange mennesker i Lübeck som i Flensburg - så alt andet lige, skulle der være et større udvalg af bordeller og glædespiger - men Flensburg har måske et større opland i form af Jylland. Største fordel er dog nok at du herinde kan finde en del anmeldelser fra Flensburg - hvor der kun er få/om nogen fra Lübeck ;-)

Laufhaus-konceptet i Kiel er ikke lige min smag - og koncentrationen af mange piger på et forholdsvis lille areal ødelægger forretningen for de mere alm. bordeller, natklubber og private piger i Kiel - men de kan da findes.

 

Du har ikke overvejet at tage helt til Hamburg - det er kun ca. 70 km længere - og besøge en rigtig FKK-klub?

Det koster måske lidt mere - men du er fri for at støve rundt for at finde en adresse  - eller løbe spidsrod på gangene i Eroscenteret - men kan istedet i ro og mag betragte smukke hel- eller halvnøgne unge piger gå rundt og gøre sig til - og du kan få en rolig snak med en udkåren, inden en evt. mere intim kontakt ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...