Hop til indhold
Morgenbesøg

Thaimassage i Esbjerg

Recommended Posts

Jeg prøvede for et par måneders tid siden

Siam Thaimassage v/Kesorn Willman-Petersen -

Storegade 114A

6700 Esbjerg Ø

massagen blev udført af en "veninde" der var ved at blive skilt fra hendes mand

(er efterfølgende blevet tilbudt at blive gift med hende (her og nu uden at kende hende)

"veninden" yder ikke nogen extra ydelser (medmindre du kalder 3000kroners indvigelses knald for extra ydelse (tror det var en joke))

stedet er rent og lidt koldt - jeg kan ikke gennemskue hvorlænge de har åbent men 10-18 er meget sandsynligt

en madras på gulvet og lidt hyldeplads til olie og rene håndklæder

"veninden" taler dansk næsten flydende og lidt på den kraftige side

Massagen der varede knapt en time bestod af en lille del knæk bøj og stræk men ellers var det lidt olie og dansk massage som ikke nåede i dybden kan måske snige sig op på en 3*

alt i alt lander vi lige omkring middel eller lidt under (2+ eller 3) (ude efter 50 min på trods af snak til 250.-)

en dansk forretning med lidt massage kan desværre ikke komme på mere

jeg så (i sidste uge) at de har sat prisen op på skiltet udenfor til 300-350 for en time

hvornår mon de lærer at man ikke får flere kunder ved at sætte prisen op. men at kunderne kommer sjældnere

hvis jeg kommer igen så vil jeg vælge ejeren til at give massagen

Hilsen

Morgenbesøg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også prøvet Siam ThaiMassage i Storegade: Meget flinke piger, fra Vejle, så vidt jeg kunne forstå, ejeren taler fint dansk. Men jeg er ret sikker på at der kun tilbydes massage og ikke ekstra.

Jeg stod splitternøgen og ventede på massøsen den første gang, da hun kom ind og så mig holdt hun hånden for øjnene og stak mig et håndklæde. Anden gang, ved en anden pige, fik jeg besked på at beholde underbukserne på. Men ellers fin massage og et pænt sted.

Jeg har også været på besøg i Nørregade flere gange:

http://asianbodycare.dk/index.html

Jeg har fået massage af flere forskellige piger, alle over 35 år vil jeg tro, det kan være svært med alder.

Jeg bestiller som regel tid, så jeg ikke skal vente, og når jeg kommer ind af døren bliver jeg taget pænt i mod, der er en sofa i receptionen, hvor der som regel sidder 2-3 piger.

Sommetider vil de lægge et lille håndklæde over de ædlere dele, sommetider ikke. Jeg beder altid om at blive fri for håndklædet, så jeg ligger helt nøgen.

Der er et enkelt massage rum i stuen ved siden af receptionen, og 4-5 stykker på 1. sal.

Når jeg er blevet masseret på 1. sal, har der været een pige der masserer og jeg er blevet tilbudt svensk. Dejlig massage og dejlig svensk, men der kan være lidt koldt deroppe. Men der bliver vi ikke forstyrret.

I massagerummet ved siden af receptionen, er der varmere, og massagen foretages primært af een pige, men jeg har oplevet flere gange at en af de andre kommer ind og hjælper. Jeg har fået ansigts og hovedbundsmassage af hjælperen, mens den anden masserede ben og lår. Det kostede ikke ekstra, og jeg blev ikke spurgt om det var ok, men det er det selvfølgeligt. ;)

Så ligger jeg på ryggen, splitternøgen, mens to piger masserer min krop, det er meget fint.

Når massage timen er ved at løbe ud, spørger massøssen om den lille mand skal have massage, og det skal den. ;) og så får man tilbudt svensk, og ikke andet. så vidt jeg husker 200 kr ekstra, det kan være steget.

I alle tilfælde bliver der hentet varmt vand, og hele kroppen bliver vasket med en vaskeklud, ryggen når bagsidemassagen er slut, og forsiden når massagen på forsiden er slut.

Ind og udgang til stedet er gennem en gård, og du kommer ud et rimeligt trafikeret sted, det trækker ned i min vurdering.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Willemoesgade 58 (vist nok i gården) skulle også have thai massage

200 ½time/350/t fandt jeg ud af ved at sms deres nummer jeg fandt på EB (har mistet nummeret igen da jeg har solgt den gamle mobil)

de leverer vist hele varen, oplevelsen varierer vist meget og ung skulle være en fejlfortolkning

jeg har ikke været der da jeg har brugt et sted på det sidste i horsens 1½ time for 400.- (kun massage)

men kom frisk med nye informationer om stedet

MB

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg har været der. så vidt jeg husker bliver man tilbudt det hele ved ankomst. jeg valgte oliemassage og fik det. til slut bad jeg om afslutning, fik det men hun var vist lidt sur over det?

Willemoesgade 58 (vist nok i gården) skulle også have thai massage

200 ½time/350/t fandt jeg ud af ved at sms deres nummer jeg fandt på EB (har mistet nummeret igen da jeg har solgt den gamle mobil)

de leverer vist hele varen, oplevelsen varierer vist meget og ung skulle være en fejlfortolkning

jeg har ikke været der da jeg har brugt et sted på det sidste i horsens 1½ time for 400.- (kun massage)

men kom frisk med nye informationer om stedet

MB

:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...