Hop til indhold

Recommended Posts

tronheim skrev, for 57 minutter siden:

er der nogle her der kan fortælle noget om Perfect Thai Havrebjerg ,

Ikke noget specielt positivt.
Hendes måde at massere på, passer bare ikke til mig. Jeg kender dog flere der syntes at massagen er god - smag og behag :) 
Og jeg tvivler stærkt på at der er noget ekstra at hente der.

Venligst NT

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nielsen Tonajt skrev, for 2 minutter siden:

Ikke noget specielt positivt.
Hendes måde at massere på, passer bare ikke til mig. Jeg kender dog flere der syntes at massagen er god - smag og behag :) 
Og jeg tvivler stærkt på at der er noget ekstra at hente der.

Venligst NT

Tusind tak for feedback

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har i mange år læst anmeldelser på siden her og kørt mod hovedstaden flere gange om ugen for at få noget thai og hver gang ærgret mig over at der ikke fandtes oplysninger om lignende muligheder på Vestsjælland. Siden her er en kæmpe hjælp til at undgå de piger, der malker en for penge uden at malke "drengen" ordentligt bagefter. Jeg har flere gange oplevet, at den sødeste og kælne pige bliver kold og ligeglad, så snart pengene er lagt og dem undgår jeg nemmere, når jeg har læst anmeldelser herinde.

Jeg besluttede så for et par år siden at finde ud af hvordan man kommer i kridthuset hos pigerne på vestsjælland. Jeg har også besøgt mange danske piger, både med og uden massage, men har nu bare en forkærlighed for thaier. den viden har jeg så delt her og ja, jeg er ligeglad med om deres mænd læser med. Hvis de gør, er det jo fordi de selv opsøger det. Jeg har ikke skrevet om andres oplevelser, kun om mine egne og står helt inde for hver eneste anmeldelse. Min yndlingstøs Emma arbejder i skolegade i Ringsted og hun er 100% med i det hele, men man skal selvfølgelig huske at er der ingen penge i det for pigen, så er der ingen sjov og ballade. Jeg har oplevet en 4-5 gange at få noget gratis hos en massør, men det har været som stamkunde, ikke som førstegangskunde.

Jeg kan tilføje at https://www.anchalee.dk/ i Korsør overvejer at lukke, fordi hun ikke har ret mange kunder, så hvis I er glade for at komme der, så bestilt et par ekstra tider. Mit indtryk er ikke at der er noget ekstra at hente, men vil da gerne vide det, hvis andre har anden viden.

At der ikke forekommer HJ i Thai smile (tak til profilen @Nan_) er virkelig sjovt, for jeg har aldrig bedt om det, men alligevel nærmest fået seksuel stimulation og lokkeri presset ned i halsen og jeg er naturligvis ikke en, der afviser den slags, selvom de tynde gardiner mellem briksene ikke ligefrem inviterer til højlydt lagengymnastik. 

Prøv at smalltalke med pigerne og lyt, så kommer der hurtigt en livshistorie på bordet og de elsker også at tale om hinanden, så det kan ikke være svært at få bekræftet, det jeg skriver uden at afskrive det som fantasi.

Som sagt deler jeg bare med folk, der som jeg gerne vil kravle udenom de uheldige oplevelser. God weekend :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
AdamAnt skrev, for 17 timer siden:

Jeg har i mange år læst anmeldelser på siden her og kørt mod hovedstaden flere gange om ugen for at få noget thai og hver gang ærgret mig over at der ikke fandtes oplysninger om lignende muligheder på Vestsjælland. Siden her er en kæmpe hjælp til at undgå de piger, der malker en for penge uden at malke "drengen" ordentligt bagefter. Jeg har flere gange oplevet, at den sødeste og kælne pige bliver kold og ligeglad, så snart pengene er lagt og dem undgår jeg nemmere, når jeg har læst anmeldelser herinde.

Jeg besluttede så for et par år siden at finde ud af hvordan man kommer i kridthuset hos pigerne på vestsjælland. Jeg har også besøgt mange danske piger, både med og uden massage, men har nu bare en forkærlighed for thaier. den viden har jeg så delt her og ja, jeg er ligeglad med om deres mænd læser med. Hvis de gør, er det jo fordi de selv opsøger det. Jeg har ikke skrevet om andres oplevelser, kun om mine egne og står helt inde for hver eneste anmeldelse. Min yndlingstøs Emma arbejder i skolegade i Ringsted og hun er 100% med i det hele, men man skal selvfølgelig huske at er der ingen penge i det for pigen, så er der ingen sjov og ballade. Jeg har oplevet en 4-5 gange at få noget gratis hos en massør, men det har været som stamkunde, ikke som førstegangskunde.

Jeg kan tilføje at https://www.anchalee.dk/ i Korsør overvejer at lukke, fordi hun ikke har ret mange kunder, så hvis I er glade for at komme der, så bestilt et par ekstra tider. Mit indtryk er ikke at der er noget ekstra at hente, men vil da gerne vide det, hvis andre har anden viden.

At der ikke forekommer HJ i Thai smile (tak til profilen @Nan_) er virkelig sjovt, for jeg har aldrig bedt om det, men alligevel nærmest fået seksuel stimulation og lokkeri presset ned i halsen og jeg er naturligvis ikke en, der afviser den slags, selvom de tynde gardiner mellem briksene ikke ligefrem inviterer til højlydt lagengymnastik. 

Prøv at smalltalke med pigerne og lyt, så kommer der hurtigt en livshistorie på bordet og de elsker også at tale om hinanden, så det kan ikke være svært at få bekræftet, det jeg skriver uden at afskrive det som fantasi.

Som sagt deler jeg bare med folk, der som jeg gerne vil kravle udenom de uheldige oplevelser. God weekend :)

God morgen , håber du kan hjælpe mig er i området Slagelse de næste 6 uger .

Elsker god thai massage , og var hos perfect thai i Havrebjerg , korrekt rigtig sød dame og kærlige hænder .

Kan jeg spørge dig diskret tror du man kan få en kærlig afslutning ville ikke spørge ,da hun bad mig om at beholde underbukser på .

Men følte ,  måske muligt !!, har jeg ret eller er det  kun massage .

Vil alligevel komme igen for massage .

Kan du have en god weekend Tronheim

Del dette indlæg


Link til indlæg
tronheim skrev, for 15 minutter siden:

God morgen , håber du kan hjælpe mig er i området Slagelse de næste 6 uger .

Elsker god thai massage , og var hos perfect thai i Havrebjerg , korrekt rigtig sød dame og kærlige hænder .

Kan jeg spørge dig diskret tror du man kan få en kærlig afslutning ville ikke spørge ,da hun bad mig om at beholde underbukser på .

Men følte ,  måske muligt !!, har jeg ret eller er det  kun massage .

Vil alligevel komme igen for massage .

Kan du have en god weekend Tronheim

har besøgt hende i havrebjerg

jeg er 110 % sikker på der ikke tilbydes noget ud over massage.

syntes ikke hendes massage var så god. men det jo smag og behag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sweetstone skrev, for 18 minutter siden:

har besøgt hende i havrebjerg

jeg er 110 % sikker på der ikke tilbydes noget ud over massage.

syntes ikke hendes massage var så god. men det jo smag og behag.

tja tænkte det nok , men jeg fik nu en god massage efter min mening , ikke den bedste men ok .

og hun var meget venlig , plus havde  en god briks

Del dette indlæg


Link til indlæg
AdamAnt skrev, den 13/10/2018 at 13:17:

Jeg har i mange år læst anmeldelser på siden her og kørt mod hovedstaden flere gange om ugen for at få noget thai og hver gang ærgret mig over at der ikke fandtes oplysninger om lignende muligheder på Vestsjælland. Siden her er en kæmpe hjælp til at undgå de piger, der malker en for penge uden at malke "drengen" ordentligt bagefter. Jeg har flere gange oplevet, at den sødeste og kælne pige bliver kold og ligeglad, så snart pengene er lagt og dem undgår jeg nemmere, når jeg har læst anmeldelser herinde.

Jeg besluttede så for et par år siden at finde ud af hvordan man kommer i kridthuset hos pigerne på vestsjælland. Jeg har også besøgt mange danske piger, både med og uden massage, men har nu bare en forkærlighed for thaier. den viden har jeg så delt her og ja, jeg er ligeglad med om deres mænd læser med. Hvis de gør, er det jo fordi de selv opsøger det. Jeg har ikke skrevet om andres oplevelser, kun om mine egne og står helt inde for hver eneste anmeldelse. Min yndlingstøs Emma arbejder i skolegade i Ringsted og hun er 100% med i det hele, men man skal selvfølgelig huske at er der ingen penge i det for pigen, så er der ingen sjov og ballade. Jeg har oplevet en 4-5 gange at få noget gratis hos en massør, men det har været som stamkunde, ikke som førstegangskunde.

Jeg kan tilføje at https://www.anchalee.dk/ i Korsør overvejer at lukke, fordi hun ikke har ret mange kunder, så hvis I er glade for at komme der, så bestilt et par ekstra tider. Mit indtryk er ikke at der er noget ekstra at hente, men vil da gerne vide det, hvis andre har anden viden.

At der ikke forekommer HJ i Thai smile (tak til profilen @Nan_) er virkelig sjovt, for jeg har aldrig bedt om det, men alligevel nærmest fået seksuel stimulation og lokkeri presset ned i halsen og jeg er naturligvis ikke en, der afviser den slags, selvom de tynde gardiner mellem briksene ikke ligefrem inviterer til højlydt lagengymnastik. 

Prøv at smalltalke med pigerne og lyt, så kommer der hurtigt en livshistorie på bordet og de elsker også at tale om hinanden, så det kan ikke være svært at få bekræftet, det jeg skriver uden at afskrive det som fantasi.

Som sagt deler jeg bare med folk, der som jeg gerne vil kravle udenom de uheldige oplevelser. God weekend :)

Ohh, troede stedet i Ringsted var helt dødt så har ikke været der længe, da der altid være var den samme ældre dame.

Emma lyder spændende. er det en der er der nu?  Hvordan er hun af alder/udseende?

Del dette indlæg


Link til indlæg
noget skrev, for 17 timer siden:

Og ang. de her egne.

Er der mon nogen der har været i butikken i Osted i nyere tid?

 

Med fare for at lyde belærende (og undskyld så), så vil jeg råde dig til at starte en ny tråd i "eftersøgninger", så tror jeg du har en større chance på at få noget respons.

Her vil din foresprøgelse blot "drukne", og du vil nok også få af vide at du afspore tråden herB)

Betragt det som det det er; Blot et velmenende råd!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Næstved har nogle fine thaisteder, der ikke er bange for at reklamere med at der foregår mere end bare massage.

Jeg ved ikke med jer andre, men for mig er det rarere at have klare linier, end bare ligge der med stiv pik og håbe på at det kan blive til noget mere end det der står på menuen.

Min erfaring fra Busaba siger så det ikke kan betale sig at bestille tid, for de tager bare folk i den rækkefølge de kommer alligevel.

Så bare sørg for at være i nærheden når du ringer, så du kan nå derover, inden en anden pludselig er der istedet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Jolly Roger

Ja, man kunne da godt tro at det jeg skriver om udlejer er det rene opspind. Men det er det desværre ikke. Måske er det ikke udlejer der skriver her, men de bruger det der står her.

Det ene af de tilfælde jeg har kendskab til gik udlejers advokat så langt at de holdt ud for klinikken for at lave kontrolbesøg. Her fotograferede de kunderne og deres biler, noterede nummerplader, dato, tid og hvor lang tid de havde været på klinikken for at bruge det i en efterfølgende retssag. Klinikken havde ikke midler til en advokat og efter flere retsmøder hvor de benægtede forholdet endte det med at de tabte sagen og klinikken måtte lukke. Uden at være sagkyndig på området mener jeg også at foruden store økonomiske tab (krav om erstatning til udlejer, sagsomkostninger og mistet forretning mv.) gav det også klinikkens indehaver dårlige nerver. Det velkendte Thailandske smil forsvandt simpelthen og hun blev bange.

Det hele startede med at en kunde der ikke var tilfreds med han ikke kunne få et BJ. Måske i håb om at få det, skrev han så på nettet at man kunne få det på klinikken.

Vedhæftet et billed fra anklageskriftet af en af deres kunders biler. Jeg har sløret nummerplade og andre kendetegn, men måske er der en herinde der kan kende sin egen bil ;-)

Bil.png

Del dette indlæg


Link til indlæg
AdamAnt skrev, den 13.10.2018 at 13:17:

Jeg har i mange år læst anmeldelser på siden her og kørt mod hovedstaden flere gange om ugen for at få noget thai og hver gang ærgret mig over at der ikke fandtes oplysninger om lignende muligheder på Vestsjælland. Siden her er en kæmpe hjælp til at undgå de piger, der malker en for penge uden at malke "drengen" ordentligt bagefter. Jeg har flere gange oplevet, at den sødeste og kælne pige bliver kold og ligeglad, så snart pengene er lagt og dem undgår jeg nemmere, når jeg har læst anmeldelser herinde.

Jeg besluttede så for et par år siden at finde ud af hvordan man kommer i kridthuset hos pigerne på vestsjælland. Jeg har også besøgt mange danske piger, både med og uden massage, men har nu bare en forkærlighed for thaier. den viden har jeg så delt her og ja, jeg er ligeglad med om deres mænd læser med. Hvis de gør, er det jo fordi de selv opsøger det. Jeg har ikke skrevet om andres oplevelser, kun om mine egne og står helt inde for hver eneste anmeldelse. Min yndlingstøs Emma arbejder i skolegade i Ringsted og hun er 100% med i det hele, men man skal selvfølgelig huske at er der ingen penge i det for pigen, så er der ingen sjov og ballade. Jeg har oplevet en 4-5 gange at få noget gratis hos en massør, men det har været som stamkunde, ikke som førstegangskunde.

Jeg kan tilføje at https://www.anchalee.dk/ i Korsør overvejer at lukke, fordi hun ikke har ret mange kunder, så hvis I er glade for at komme der, så bestilt et par ekstra tider. Mit indtryk er ikke at der er noget ekstra at hente, men vil da gerne vide det, hvis andre har anden viden.

At der ikke forekommer HJ i Thai smile (tak til profilen @Nan_) er virkelig sjovt, for jeg har aldrig bedt om det, men alligevel nærmest fået seksuel stimulation og lokkeri presset ned i halsen og jeg er naturligvis ikke en, der afviser den slags, selvom de tynde gardiner mellem briksene ikke ligefrem inviterer til højlydt lagengymnastik. 

Prøv at smalltalke med pigerne og lyt, så kommer der hurtigt en livshistorie på bordet og de elsker også at tale om hinanden, så det kan ikke være svært at få bekræftet, det jeg skriver uden at afskrive det som fantasi.

Som sagt deler jeg bare med folk, der som jeg gerne vil kravle udenom de uheldige oplevelser. God weekend :)

Hvad giver du for HJ hos Thai Smile i Slagelse @AdamAnt 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...