Hop til indhold
Guest Anilingus

Hvor megen fake findes der mon i selfietrådende på EG ?

Recommended Posts

Guest Anilingus
JenniferRomantica skrev, for 22 timer siden:

Hehe.. Elsker hvor kloge alle mænd er på os pigers grunde til f.eks selfietrådene.. 

Da jeg lavede min første tråd var det egentlig et forsøg på at imødekomme mændenes ønske herinde om ægte billeder uden fotoshop.. Hvilket de fik..

Blev min arbejds"byrde" større af at jeg lagde billederne ind.? Ja.. Men ikke proportionalt større i forhold til hvor meget arbejde jeg lagde i billederne og hvor sjovt jeg egentlig havde det med det.. Men nu er jeg utrolig snakkesalig og elsker den her form for korrespondance som der er herinde.. 

Jeg elsker at vise min krop frem.. Det er endnu en grund til at jeg lavede den første tråd.. Jeg anede intet om at det kunne give skub i forretningen også fordi jeg egentlig ikke har haft problemer med nedgang i kundemængden og især ikke på det tidspunkt.. 

Jeg har selv været meget mere aktiv herinde end jeg er lige for tiden og det må jeg da indrømme delvis er pga mænds stædighed og manglende forståelse for at jeg faktisk kender mine egne grunde og min egen mentale tilstand bedre end fremmede mænd gør.. Alle har så mange meninger og jeg kan da umuligt mene de ting jeg skriver fordi sådan ser de det ikke og jeg kan da umuligt være sund oven i hovedet eller faktisk tale sandt når jeg siger jeg nyder mit arbejde og det må da være for reklamens skyld eller fordi jeg ikke vil jagte gæster væk osv osv osv.. Arghmen det er sku da næsten til at brække sig over.. Jeg kommer da ikke ind på andres arbejdsplads og fortæller dem at de er ulykkelige osv.. Hvorfor føler fremmede så at de har ret til at bestemme hvordan jeg skal have det med mit arbejde.? I don't get it.. 

Når men det var bare en hurtig brainfart herfra.. Håber det bare giver en smule mening.. 

Mit spørgsmål om fake i selfietrådende herinde, blev omgående til formålet med disse...ja, sådan går det jo sommetider :)

Så vil jeg da benytte lejligheden til at kloge mig lidt, også...

Formålet er givetvis mangearmet - utvivlsomt også kommercielt - men i et eller andet omfang ligger der formentlig også følgende bag:

Hos de fleste -  exhibitionisme...

Hos nogen enkelte - narcicissme...

Som du skriver, ja så elsker du at vise din krop frem, og elsker den korrespondance dine selfies afføder...så lidt exhibitionistisk er du jo nok...

Narcicisstisk, er du derimod ikke -  det er alene de der overhovedet ikke tåler kritik af det de offentliggør i, hvad de opfatter som, "deres" tråd...

Jeg har haft megen fornøjelse af din julekalender - du var æggende uden at være vulgær...Som du sagde, så kom der ingen billeder hvor man kunne se op i din livmoder, hvilket jeg synes siger meget om, at du trods alt har grænser - selvom mangen handyr herinde bad dig om mere og mere, som dagene gik...

Ja, hele din måde at håndtere gamet på, herinde, siger mig at du er en af de kvinder der utvivlsomt har det godt med det hun gør - er lykkelig om du  vil...

Så bliv nu bare ved, altså...;)

Tilbage er stadigvæk det spørgsmål, som egentlig var trådens:

Når det nu er et større arbejde at holde en selfietråd ajour, så er det måske en let vej at ty til lidt fake billeder eller oplysninger for at give de sultne hunde en frisk luns hele tiden - men bør det hele ikke være vaskeægte, når vi taler en selfietråd ?

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anilingus skrev, 1 time siden:

 men bør det hele ikke være vaskeægte, når vi taler en selfietråd ?

 

Det bør det vel også være i debat og anmeldelser. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...