Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Tatra

Check dem og gør holdet en tjeneste... Jeg gætter da iøvrigt at der er 4-5 forskellige piger i annoncen.

Såvidt jeg kan se er billederne af de piger som Danasvej hidtil har brugt i deres annoncer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tatra skrev, for 29 minutter siden:

Check dem og gør holdet en tjeneste... Jeg gætter da iøvrigt at der er 4-5 forskellige piger i annoncen.

Såvidt jeg kan se er billederne af de piger som Danasvej hidtil har brugt i deres annoncer.

Det er da den samme pige. Wan hedder hun vist.

Har i tidernes morgen også været i Albertslund og i Glostrup.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra
Thaiuser skrev, for 2 minutter siden:

Det er da den samme pige. Wan hedder hun vist.

Har i tidernes morgen også været i Albertslund og i Glostrup.

Hm. Den må jeg jo tage til mig, så.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var der i søndags, og det er samme pige på billederne, billederne er af lidt ældre dato og nogen kilo siden :)
Hvis man er til en moden dame, så er man endt det rette sted, den indledende massage var rigtig god, sexen var dejlig og hun har en lækker fisse at slikke, men GF typen er hun ikke, var der ca. 45 min og det var hyggeligt nok, men tror ikke det bliver fast sted at sexe, men måske til massage.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anacondaen skrev, for 14 minutter siden:

Ja prisen på 800 kr holder for massage og sex

Hun sagde dog til mig, at de 800 kr var en intro pris og at det ville stige til 1500 kr ... men uden at sige for meget, og kun talende for mig selv, så ville jeg hellere finde en mere velegnet GF kvinde at give den slags penge

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...