Hop til indhold
Rejsenetværk

Er disse 2 en og samme person?

Recommended Posts

Den her vil jeg ikke poste under falsk markedsføring, men jeg er usikker på om disse 2 annoncer under 2 forskellige navne kan være for den samme person?

Har I et bud?

Valentina*) er i: København, Danmark

https://www.shemalewiki.com/?id=987&profileid=1751&lan=da

Kiki*) er i: København, Danmark

https://www.shemalewiki.com/?id=987&profileid=5090&lan=da

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan heller ikke se noget sammen fald. Der er et enkelt billede i Kikis profil (sort kjole med små blomster) der ved en hurtig gennemgang og muligvis på en mindre skærm (telefon) kunne minde om et billede af Valentina ;)

I øvrigt er læberne heller ikke ens. Både Kikis over- og underlæbe er af en vis fylde og mere harmoniske end Valentinas der har for meget fylde i underlæben i forhold til overlæben.

Brysterne er heller ikke ens. Kikis ser umiddelbart mindre ud end Valentinas

Del dette indlæg


Link til indlæg
happycamper skrev, for 12 minutter siden:

har en aftale med den ene imorgen så kan jeg gi en 100%'er :-)

:) God fornøjelse og lad os endelig høre om oplevelsen levede op til det forventede.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kiki k

<3 Godmorgen ❤️ 

Hvor er det hyggeligt at ligge her og læse, alle de kommentarer og anmeldelser omkring mig og teorier om hvad der rigtig og forkert hehe morsomt.

* Nu der jo mange profiler med navnet Kiki så ro i trussen, og lav dit forarbejde inden du anmelder mig. 

* Nu har jeg set at der er en der har skrevet at jeg ikke ligner hende på wiki og det kan jeg jo kun grine lidt af :) person skriver at han har købt en time med en 3 kant. Det bestemt IKKE mig og tilbyder ikke 3 kanter eller har haft.. 

* Valentina og jeg er ikke samme person. Hvordan kan man overhovedet tro det ;) Hihi 

Kys Kiki fra Helsingør 

 

Redigeret af Kiki k
Billede fjernet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...