Hop til indhold
Guest Lolababe

Hvad betyder det?

Recommended Posts

sydhavsmand skrev, for 7 timer siden:

superfrench  er uden kondom.  megafrench er hvor du må komme i munden,  så begge er økoblow.

jep, og megafrench nogen gange med swallow, andre gange uden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
XXXfootlover skrev, for 12 timer siden:

jep, og megafrench nogen gange med swallow, andre gange uden.

... Ligesom superfransk nogen gange er med gummi på toppen, uden at det annonceres (=bondefanger-annoncering)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, den 13/2/2018 at 09:31:

Oralsex, uden kondom. :) 

Økologisk sex er når man ikke har lov til at sprøjte, ret kedeligt. :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
Gil3tte skrev, for 1 minut siden:

Vi mangler FP :huh: hvad dækker det over?

Fri parkering :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gil3tte skrev, for 1 time siden:

Vi mangler FP :huh: hvad dækker det over?

Fuld pakke

Del dette indlæg


Link til indlæg
sydhavsmand skrev, den 26.2.2018 at 05:23:

superfrench  er uden kondom.  megafrench er hvor du må komme i munden,  så begge er økoblow.

Det tror jeg nu, der er delte meninger om. Som jeg har opfattet det i tråde herinde, er der forskel på, hvordan de enkelte piger opfatter dette. Og leverer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
Borende X skrev, for 30 minutter siden:

Det tror jeg nu, der er delte meninger om. Som jeg har opfattet det i tråde herinde, er der forskel på, hvordan de enkelte piger opfatter dette. Og leverer.

Er det udgaven med gummi udelukkende på toppen du tænker på i denne forbindelse?

Enzo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Enzo L'uri skrev, for 20 minutter siden:

Er det udgaven med gummi udelukkende på toppen du tænker på i denne forbindelse?

Enzo

Også det, men der synes at herske usikkerhed om begreberne "fransk", "superfransk" og "megafransk", mens der er en rimelig klar forestilling om "økofransk", hvor det dog ved sidstnævnte ikke er klart, om man må sprøjte i munden eller ej.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Superfransk har jeg én gang oplevet var med en lille fjantet gummihætte på pikhovedet????

Det var så åndsvagt ud at jeg stoppede legen, og gik over til noget andet. Det føltes også underligt med et halvt kondom.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
Aarhuselsker skrev, for 1 minut siden:

Superfransk har jeg én gang oplevet var med en lille fjantet gummihætte på pikhovedet????

Det var så åndsvagt ud at jeg stoppede legen, og gik over til noget andet. Det føltes også underligt med et halvt kondom.

 

Jeg har aldrig prøvet den udgave,men umiddelbart virker det ikke hensigtsmæssig med tyk gummiring i området hvor hendes tunge gerne skulle kunne arbejde frit:)

Enzo.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Enzo L'uri skrev, for 5 minutter siden:

Jeg har aldrig prøvet den udgave,men umiddelbart virker det ikke hensigtsmæssig med tyk gummiring i området hvor hendes tunge gerne skulle kunne arbejde frit:)

Enzo.

Enig. Så kunne man sgu' lige så godt rulle "gardinet" helt ned. Det andet er hverken fugl eller fisk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, for 3 minutter siden:

hvem har egentlig opfundet alle de forkortelser ? 

Det er ikke mig, slet ikke mig, jeg er totalt uskyldig. :shock:

Tror det er tilbage fra sejlskibenes dage, når de entrerede de franske havne og sømændene skulle have justeret kompasnålen. Et kondom hed i min barndom ( slut 1800 tallet) en "franskmand". Dem lå der masser af i strankanten, fordi folk skyllede dem ud i toilettet ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, for 21 minutter siden:

hvem har egentlig opfundet alle de forkortelser ? 

Hvis jeg kendte ham – for det er selvfølgelig en ham – så ville jeg lige tale et alvorsord med ham.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 16 minutter siden:

Det er ikke mig, slet ikke mig, jeg er totalt uskyldig. :shock:

Tror det er tilbage fra sejlskibenes dage, når de entrerede de franske havne og sømændene skulle have justeret kompasnålen. Et kondom hed i min barndom ( slut 1800 tallet) en "franskmand". Dem lå der masser af i strankanten, fordi folk skyllede dem ud i toilettet ;) 

Det sidste husker jeg også godt. Jeg kender også udtrykket "en franskmand", jeg tror det er et mere folkeligt udtryk for "franske artikler".

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Madame M skrev, den 11.2.2018 at 14:10:

og den vigtige er CBT -Cock and Balls Torture =(Pik og Nossetortur) :-)

tak for advarselen, god weekend til dig også

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, den 11/2/2018 at 14:12:

Det er sjovt - det er altid dem uden pik og nosser, der synes det er interessant ;-)

Ikke sandt. En god/hård omgang CBT af en skøn domina er bare fantastisk 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...