Hop til indhold

Recommended Posts

Hej med jer :) er der nogen der har noget info om Ann? Hun har tidligere været i Randers, hvor hun arbejdede hos Wadee.. Hun er en forholdsvis ung pige med en smuk lille krop ;) Har hørt hun skulle være tilbage i Dk, men desværre ikke hvor..

Er der nogen der kan hjælpe? :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
onlybeas skrev, for 4 timer siden:

Hej med jer :) er der nogen der har noget info om Ann? Hun har tidligere været i Randers, hvor hun arbejdede hos Wadee.. Hun er en forholdsvis ung pige med en smuk lille krop ;) Har hørt hun skulle være tilbage i Dk, men desværre ikke hvor..

Er der nogen der kan hjælpe? :) 

Hende vil jeg dæleme osse gerne besøge igen. Besøgte hende hos netop Wadee dengang. Det kan vist blive lidt af et puslespil at finde hende. Hvor har du hørt, hun evt. er vendt tilbage?

Del dette indlæg


Link til indlæg
maxmuld skrev, den 10/2/2018 at 18:00:

Dao vestergader 

Kanon !!:-P  Så mangler kun hende den lille fra Østergade kommer tilbage og Randers vil styre igen!

Redigeret af Stabilizer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Polar
maxmuld skrev, for 7 timer siden:

Ja næsten sikker...

Du tager desværre fejl. Jeg har lige været hos DAO og spurgt efter An. Det er ikke hende, som er der - desværre. Gik igen, men nåede lige at se Jenny, og det ligner "thaiguf".

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig

Så vidt jeg husker det, og syntes det er længe siden?

Så mener jeg hun røg ud til Viborgvej   :huh:

Jeg har desværre ikk selv mødt Ann, trods en

del opfordringer :wub:  i så fald havde hukommelsen

nok også været bedre :P det er nogen gange som

om P husker bedre end H :-o

Redigeret af Thaimig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Polar

Du har ret mht. det med P og H, men Ann rejste direkte til Thailand fra Wadee. Hende, som du tænker på, er Emmee, som er i Randers i øjeblikket. Jeg ved desværre ikke hvor - endnu.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Polar skrev, for 13 minutter siden:

Du har ret mht. det med P og H, men Ann rejste direkte til Thailand fra Wadee. Hende, som du tænker på, er Emmee, som er i Randers i øjeblikket. Jeg ved desværre ikke hvor - endnu.

Emmee rejste start februar. Hun var senest på Viborgvej i Randers.

Redigeret af Steppeulven

Del dette indlæg


Link til indlæg
Polar skrev, for 15 timer siden:

Du tager desværre fejl. Jeg har lige været hos DAO og spurgt efter An. Det er ikke hende, som er der - desværre. Gik igen, men nåede lige at se Jenny, og det ligner "thaiguf".

Okay ja det var træls

Del dette indlæg


Link til indlæg
Polar skrev, for 10 timer siden:

Du har ret mht. det med P og H, men Ann rejste direkte til Thailand fra Wadee. Hende, som du tænker på, er Emmee, som er i Randers i øjeblikket. Jeg ved desværre ikke hvor - endnu.

Ja men er næsten sikker på hun er i DK......jeg graver lidt i det.

rigtigt at hun rejste fra wadee til Thailand men det er længe siden nu....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Polar
maxmuld skrev, for 12 timer siden:

Ja men er næsten sikker på hun er i DK......jeg graver lidt i det.

rigtigt at hun rejste fra wadee til Thailand men det er længe siden nu....

Fint hvis du kan grave hende frem. Hun er længe savnet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Polar skrev, for 38 minutter siden:

Sunshine.

Ska det forstås sådan, at der er ny ejer på Sunshine?

Det var kattens :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg
onlybeas skrev, for 33 minutter siden:

Håber snart der er en der hører noget vedrørende Ann :wub:

Hej med dig.

I lørdags skrev Maxmuld til dig, at hun var hos Dao i Vestergade, og dit eget svar var "Er hun der".

Hvis du stadig tvivler, så pump cyklen og tag ind for et besøge stedet, men det er jo nemmere at lade andre gøre arbejdet....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg
onlybeas skrev, 1 time siden:

Du behøver ikke at blande dig i den samtale jeg har med maxmuld :) lad os holde os til emnet. Rigtig god weekend

Tak for sangen har overlærer - er du stået for tidligt op i dag eller har du ikke været i seng endnu?

Du følger åbenbart ikke selv med i hans anvisninger, for så vidste du det jo..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aalborg skrev, for 19 minutter siden:

Tak for sangen har overlærer - er du stået for tidligt op i dag eller har du ikke været i seng endnu?

Du følger åbenbart ikke selv med i hans anvisninger, for så vidste du det jo..

Hold dig til emnet og lad os alle fortsætte efterlysningen af Ann.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Polar og Thaimig.

Ifølge CVR.dk. Så er der ikke registreret noget ejerskifte for nyligt hos Sunshine på Vestre Kirkestræde 10.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Polar
Tommeltot skrev, for 2 timer siden:

Polar og Thaimig.

Ifølge CVR.dk. Så er der ikke registreret noget ejerskifte for nyligt hos Sunshine på Vestre Kirkestræde 10.

Nu var det dig, som satte navn og adresse. Det har jeg tidligere fået slettet i denne tråd;).

Nå, men jeg kan kun sige, at jeg efter aftale med Emmee, fik en privat sms, hvor hun fortalte, at hun skulle arbejde dér. Første dag fredag. Jeg er i øjeblikket i udlandet, så jeg kan ikke lige gå ned og tage i døren, og se om der er nogen hjemme. Videre diskussion ang. Sunshine og Emmee synes jeg vi skal køre i den tråd, som jeg har startet, og så lade denne tråd omhandle den dejlige Ann:wub:. Håber at vi finder frem til hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tommeltot skrev, for 20 timer siden:

Polar og Thaimig.

Ifølge CVR.dk. Så er der ikke registreret noget ejerskifte for nyligt hos Sunshine på Vestre Kirkestræde 10.

Hej Tommeltot

Det kan du ik helt regne med med hensyn til CVR-nr det er tit samme CVR-nr men en butik kan “sælges” og skifte “ejer” og stadig have det samme CVR-nr

en butik kan reelt ha 5 nye “ejer” på et år men med samme CVR 

når de bliver lukket er det tit ejeren af bygningen som har fået nok af den dårlige reklame af adressen:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter at ha' set aktiviteten i denne tråd tog jeg fat i Ann igen og spurgte om hun havde planlagt at kommer på turné i Danmark igen. Og det var planen, men hun fik afslag på hendes visum ansøgning. Hun vil forsøge igen når hun har sparet sammen til en ny ansøgning.  Jeg spurgte om det var ok jeg gav denne lille update og det var ikke noget problem. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
maxmuld skrev, den 2/17/2018 at 09:59:

Hej Tommeltot

Det kan du ik helt regne med med hensyn til CVR-nr det er tit samme CVR-nr men en butik kan “sælges” og skifte “ejer” og stadig have det samme CVR-nr

en butik kan reelt ha 5 nye “ejer” på et år men med samme CVR 

når de bliver lukket er det tit ejeren af bygningen som har fået nok af den dårlige reklame af adressen:D

Sidst jeg har forbi (længe siden, men dog efter at Ann var rejst) fik jeg at vide at der var kommet ny ejer. Og min fornemmelse ved besøget var også at det var en ny forretnings model. Meget mere focus på "extra service" og tid, og mindre focus på kunden og oplevelsen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tommeltot skrev, den 16/2/2018 at 12:53:

Polar og Thaimig.

Ifølge CVR.dk. Så er der ikke registreret noget ejerskifte for nyligt hos Sunshine på Vestre Kirkestræde 10.

Der var et "åben" skilt i vinduet i dag. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...