Hop til indhold

Recommended Posts

Fra Annoncelight


“ KING thaimassage 

Her vil du mødes vores nye smukke unge piger med deres Tip Top Service, som du aldrig ville glemme.

Åbningstider.: 
Man.-Lør.: 09:30 - 20:00
Søn.: Lukket

 

91857487

Adr.: Morten Børupsgade 16 kld.

 

Ny klinik i hjertet af Århus. Det er en kælderklinik, men helt nyistandsat. Rigtig pæn, med klinkegulve, nyt badeværelse og pæne rum uden kælderfugt. På niveau med Hedemannsgade, dog lidt mindre. Man skal ikke være størrelse XXL, hvis man skal rundt i den klinik. 

Pigen jeg blev modtaget af hedder Mint. Smilende, i godt humør, af og til sprudlende. Slank og fit, omkring 30. Et par tatoveringer på ryggen. De der Buddha vers, og en grim plamage på det ene lår. Kønt ansigt,  lækker numse og barm.  

Vi aftalte på forhånd, på hendes foranledning, hvad vi skulle lave. Det blev full service til 1000. 

God massage der løste et par knuder op. Lækker pirring med negle, lidt numsepilleri. 

Boby to body, blow uden, en slikketur til hende ( lækker mis) og så knalderi i et par stillinger. Det virkede ret programsat, men hun kunne dog rives ud af rutinen ved at vise initiativ til at ville dette. 

Måske var det påtaget, måske ægte, men hendes stønneri og muskelsitren virkede yderst befordrende på min libido.

Hele tiden var der kontakt, smil og nærvær. 

Hun rejser i næste måned. 

Mødte indehaveren. Dansk talende, lækkerbuttet pige. Om hun også arbejder ved jeg ikke. 

@KraceiYaw Denne mangler på thailisten. 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, 1 time siden:

Fra Annoncelight


“ KING thaimassage 

Her vil du mødes vores nye smukke unge piger med deres Tip Top Service, som du aldrig ville glemme.

Åbningstider.: 
Man.-Lør.: 09:30 - 20:00
Søn.: Lukket

 

91857487

Adr.: Morten Børupsgade 16 kld.

 

Ny klinik i hjertet af Århus. Det er en kælderklinik, men helt nyistandsat. Rigtig pæn, med klinkegulve, nyt badeværelse og pæne rum uden kælderfugt. På niveau med Hedemannsgade, dog lidt mindre. Man skal ikke være størrelse XXL, hvis man skal rundt i den klinik. 

Pigen jeg blev modtaget af hedder Mint. Smilende, i godt humør, af og til sprudlende. Slank og fit, omkring 30. Et par tatoveringer på ryggen. De der Buddha vers, og en grim plamage på det ene lår. Kønt ansigt,  lækker numse og barm.  

Vi aftalte på forhånd, på hendes foranledning, hvad vi skulle lave. Det blev full service til 1000. 

God massage der løste et par knuder op. Lækker pirring med negle, lidt numsepilleri. 

Boby to body, blow uden, en slikketur til hende ( lækker mis) og så knalderi i et par stillinger. Det virkede ret programsat, men hun kunne dog rives ud af rutinen ved at vise initiativ til at ville dette. 

Måske var det påtaget, måske ægte, men hendes stønneri og muskelsitren virkede yderst befordrende på min libido.

Hele tiden var der kontakt, smil og nærvær. 

Hun rejser i næste måned. 

Mødte indehaveren. Dansk talende, lækkerbuttet pige. Om hun også arbejder ved jeg ikke. 

@KraceiYaw Denne mangler på thailisten. 

 

 

 

 

 

Haha. Pudsigt tilfælde. Jeg så annoncen i går og smed en sms netop om, hvorvidt de osse tilbyder FP. Ingen svar, men det har du så givet nu. Tak! ;-)  Men du ku' da godt lige ha' spurgt indehaveren, hvad hun evt. er til. :-)  Jeg kan godt lide lækkert buttede piger thai style.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Steppeulven skrev, for 5 timer siden:

smed en sms netop om, hvorvidt de osse tilbyder FP. Ingen svar

Det svar tror jeg aldrig du vil få fra en Thai-klinik og da slet ikk på en sms :P 

I øvrigt er det sjælden på div. Thai-klinikker, at Mutter selv yder extra :P

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for anmeldelse, Aarhuselsker - altid rart at høre om de nye steder. 

 

Nogle gange betaler det sig at være firstmover, andre gange ikke. Det er et sats, så fedt at nogen tager det :-) 

 

Og ja; forespørgsler om ekstra-services sker på stedet og dagen. Det er vist kotumen på langt de fleste thai-steder. Illusionen om "den pæne pige, der ombestemmer sig undervejs" og alt det der, som vi mænd typisk godt kan lide :-) 

Redigeret af Thai-fan

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thai-fan skrev, for 16 timer siden:

Lad os høre :-)

Det er en hurtig affære: jeg var forbi stedet og massøren så sød ud, men var ikke noget for mig, så jeg ønskede hende en strålende dag og gik igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Med-Lem skrev, 1 time siden:

Det er en hurtig affære: jeg var forbi stedet og massøren så sød ud, men var ikke noget for mig, så jeg ønskede hende en strålende dag og gik igen.

Hvorfor? Tynd - tyk- for ung - for gammel ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alone2013 skrev, 1 time siden:

Hvorfor? Tynd - tyk- for ung - for gammel ...

Massøren var midt/slut tyverne, slank med en b skål. Smag og behag - hun var ikke noget for mig 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Med-Lem skrev, for 13 timer siden:

Massøren var midt/slut tyverne, slank med en b skål. Smag og behag - hun var ikke noget for mig 

Selvom det da på papiret (skærmen...) lyder lækkert, så kan jeg udmærket godt sætte mig ind i følelsen. 

 

Nogle gange er kemien der bare ikke, og det er simpelthen bare ikke tillokkende at ligge og blive æltet igennem af denne her bestemte GP i ½-1 times tid. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var her igår.

Blev modtaget af en smilende Cream.

Gensynsglæden var stor og hun berettede vidt og bredt på den gode måde. Cream er god til at få dig i centrum.

Jeg fik en god FP og var ude af døren efter 50 min. Læs intet hastværk.

Det der overraskede mest var stedet. Dette er en lækker istandsat klinik med lækkert badeværelse og fine rum. Ikke lige hvad jeg forventede da jeg stod på den stejle kældertrappe.

Venligst 8000

 

 

Redigeret af 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Basba

Enig

Var der for nogle dag siden og fik en massage med BJ.

Cream er rigtig søde, og meget gerne besøge hende igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
8000 skrev, for 10 timer siden:

Var her igår.

Blev modtaget af en smilende Cream.

Gensynsglæden var stor og hun berettede vidt og bredt på den gode måde. Cream er god til at få dig i centrum.

Jeg fik en god FP og var ude af døren efter 50 min. Læs intet hastværk.

Det der overraskede mest var stedet. Dette er en lækker istandsat klinik med lækkert badeværelse og fine rum. Ikke lige hvad jeg forventede da jeg stod på den stejle kældertrappe.

Venligst 8000

 

 

er det den samme cream fra Mali. ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har atter besøgt Cream. 

Selv om jeg har besøgt hende 40+ gange gennem årene bliver jeg aldrig træt af samværet. 

Jeg kunne tilbringe timer med at ligge og kigge, røre og slikke på den krop. Henden numse er lige som jeg kan lide dem. Fast, meget fast, kuglerund og hverken lille eller stor. Hun er stadig dejlig blød, og man fornemmer tydeligt de stærke muskler der ligger lige under det bløde. 

Det blev ikke til ret meget massage. Vi blev grebet af andre lege. "Desværre" tænder hun mig stadig så meget, at jeg ikke evnede at styre mig selv, men så nussede vi bare videre, og pudepludrede. Hun taler engelsk. :) 

Det er stadig King Massage i Morten Børupsgade 6, 8000 Århus C

91857487. 

 

https://annoncelight.dk/showad/240667

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 6 timer siden:

Har atter besøgt Cream. 

Selv om jeg har besøgt hende 40+ gange gennem årene bliver jeg aldrig træt af samværet. 

Jeg kunne tilbringe timer med at ligge og kigge, røre og slikke på den krop. Henden numse er lige som jeg kan lide dem. Fast, meget fast, kuglerund og hverken lille eller stor. Hun er stadig dejlig blød, og man fornemmer tydeligt de stærke muskler der ligger lige under det bløde. 

Det blev ikke til ret meget massage. Vi blev grebet af andre lege. "Desværre" tænder hun mig stadig så meget, at jeg ikke evnede at styre mig selv, men så nussede vi bare videre, og pudepludrede. Hun taler engelsk. :) 

Det er stadig King Massage i Morten Børupsgade 6, 8000 Århus C

91857487. 

 

https://annoncelight.dk/showad/240667

Ja, hun er bare dejlig og sød at snakke med ... hvor gammel er hun egentlig? Glæder mig til mit næste

besøg, som er sat af i kalenderen ....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alone2013 skrev, for 51 minutter siden:

Ja, hun er bare dejlig og sød at snakke med ... hvor gammel er hun egentlig? Glæder mig til mit næste

besøg, som er sat af i kalenderen ....

Hun må være slut 30´erne. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Buttman76 skrev, for 3 timer siden:

Cream er bare skøn :) havde min første oplevelse med hende i tirsdags. Rigtig lækker gfe :)

Ja det bliver næppe den sidste, ja sådan er hun :D

Altid og som i altid, dejlig :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er helt enig. Cream er SÅ sød og nærværende. Vi får en snak i puderne om løst og fast - derefter er scenen hendes og jeg efterladt i skøn nydelse. Hun husker tydeligt, hvad der giver point :-) .

Jeg kan ikke lade være med at tænke på, hvor priviligerede vi er. Jeg tror, det lidt mere modne publikum nyder Cream og hendes personlighed. Det lidt mere ungdommelige/eksperimenterende publikum får sikkert mere udbytte hos PP, som absolut også er service minded, men knap så personlige - synes jeg.

Vi kan således vælge frit efter ønsker og behov - men pigerne skal behandles med respekt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte Cream i mandags og synes hun er stærkt overvurderet. 

Hun er da sød og snaksalig. Men brysterne bærer præg af alderen og hendes massage er da ok, men ikke outstanding. 

Og sexdelen fås meget bedre andre steder. 

Men hver sin lyst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ridderlig skrev, for 15 minutter siden:

Jeg besøgte Cream i mandags og synes hun er stærkt overvurderet. 

Hun er da sød og snaksalig. Men brysterne bærer præg af alderen og hendes massage er da ok, men ikke outstanding. 

Og sexdelen fås meget bedre andre steder. 

Men hver sin lyst

Prøvede du at varme hende op først ;) Hun er ret vild med at blive slikket. 

Men kemi er jo altid vigtig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi havde faktisk gang i en 69’er på et tidspunkt. Det fortrød jeg, for senere afviste hun samleje under henvisning til begyndende “period”....

alligevel forsøgte hun at slå mig for en tudse. Det afviste jeg, så vi enedes om 800 kr. 

Kommer ikke igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ridderlig skrev, for 6 minutter siden:

Vi havde faktisk gang i en 69’er på et tidspunkt. Det fortrød jeg, for senere afviste hun samleje under henvisning til begyndende “period”....

alligevel forsøgte hun at slå mig for en tudse. Det afviste jeg, så vi enedes om 800 kr. 

Kommer ikke igen. 

Det lyder atypisk, men det er jo en overraskende verden :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig

Ihvertfald overraskende, hvis man har været hos Cream, uden en go oplevelse :huh: 

Men ja, sådan oplever vi så forskellige, hos en ellers dejlig Cream :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...