Hop til indhold

Recommended Posts

ERfter længe at have kigget her, tog jeg i dag mod til mig og besøgte

https://annoncelight.dk/showad/243604

Blev taget imod af en lille (155 cm tror jeg) pige.jeg fik ikke fat i navnet, men hun var varm og imødekommende. Dejlige bryster flot krop, der i begyndelsen var dækket af luftige gevanter.

Vi blev enige om en halv times masssage med blow til sidst. Jeg kom af tøjet, og imens tog hun bh-en af. Flot pige og jeg var tændt. Først lå jeg på maven og fik massage over ryg og ben med pænt fokus på ballerne og området mellem benene.hun sad mellem mine ben og gled ofte op over ryggen med sine dejlige bryster, som jeg også kunne række om og nulre med.en hånd, og en finger op i trussebenene var også OK.

Så om på ryggen og på min opfordring tog hun trusserne af. Lækker krop. jeg fik lov at kysse og slikke bryster, og fik så massage foran, der snart koncentrerede sig om den lille, der var ved at blive stor. Hun nulrede og legede, mens jeg krammede bryster og legede med en varm våd mis.

Så kom der gummi på og hun suttede, så det var en drøm, slikkede ind imellem nosserne, mens jeg fik en tur med hånden. Snart dejlige lange ture frem og tilbage med læberne om pikken snart sutten på spidsen, mens hånden gjorde arbejdet.

der var intet hastværk og jeg kom med et brag.

Så blev jeg tørret og vasket med vådservietter.

Hun spurgte, om jeg kom igen, og da jeg bekræftede det, sagde hun, at så måtte jeg også slikke hende næste gang. (det havde jeg spurgt om undervejs.)

Det er sikkertt, jegh kommer igen og det inden længe.

Del dette indlæg


Link til indlæg
skrivemabbi skrev, for 41 minutter siden:

ERfter længe at have kigget her, tog jeg i dag mod til mig og besøgte

https://annoncelight.dk/showad/243604

Blev taget imod af en lille (155 cm tror jeg) pige.jeg fik ikke fat i navnet, men hun var varm og imødekommende. Dejlige bryster flot krop, der i begyndelsen var dækket af luftige gevanter.

Vi blev enige om en halv times masssage med blow til sidst. Jeg kom af tøjet, og imens tog hun bh-en af. Flot pige og jeg var tændt. Først lå jeg på maven og fik massage over ryg og ben med pænt fokus på ballerne og området mellem benene.hun sad mellem mine ben og gled ofte op over ryggen med sine dejlige bryster, som jeg også kunne række om og nulre med.en hånd, og en finger op i trussebenene var også OK.

Så om på ryggen og på min opfordring tog hun trusserne af. Lækker krop. jeg fik lov at kysse og slikke bryster, og fik så massage foran, der snart koncentrerede sig om den lille, der var ved at blive stor. Hun nulrede og legede, mens jeg krammede bryster og legede med en varm våd mis.

Så kom der gummi på og hun suttede, så det var en drøm, slikkede ind imellem nosserne, mens jeg fik en tur med hånden. Snart dejlige lange ture frem og tilbage med læberne om pikken snart sutten på spidsen, mens hånden gjorde arbejdet.

der var intet hastværk og jeg kom med et brag.

Så blev jeg tørret og vasket med vådservietter.

Hun spurgte, om jeg kom igen, og da jeg bekræftede det, sagde hun, at så måtte jeg også slikke hende næste gang. (det havde jeg spurgt om undervejs.)

Det er sikkertt, jegh kommer igen og det inden længe.

Hvad med billeder passer de lidt.?

Hvad skyder du alder til. ?

8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også været der. Jeg tror billederne passer. Alderen gætter jeg til 30/35. Virkelig pæne ægte bryster og pæn slank krop, ca 155cm.

Knapt så kønt ansigt dog. Taler fint Dansk

Massagen er ok som sådan hvis det er sexen man kommer efter, men som en fysiologisk massage hvis man har brug for det, vil det være elendigt. Ingen pirring når man får rygmassage. Men forsiden er hun til gengæld rigtig god til! Massere af pirring, og kommer over det hele i en fin kombination.

Blod og sex er fuldstændig ligegyldigt. Ligesom der heller ikke egen masse snak eller sjov.

Jeg gav 1000 kr. Og var ude efter 50min. 

Skulle nogen have lyst, så ville jeg nok anbefale at nøjes med et hj. Jeg kommer nok ikke igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Samson skrev, 1 time siden:

Blod og sex er fuldstændig ligegyldigt. Ligesom der heller ikke egen masse snak eller sjov.

Sorry, men er jeg den eneste Kbh som ikk forstår den linie :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, for 9 timer siden:

Sorry, men er jeg den eneste Kbh som ikk forstår den linie :huh:

Hvis du læser første ord som blow og erstatter egen med er en. Så kan selv Københavnere forstå hvad der står. ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pigen hedder Nee. Billederne passer godt. Hun er 35+

Hun er ved Tiger massage. Ejeren tilbyder INGEN sex det er kun Nee der gør det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
weber skrev, for 23 timer siden:

Hvis du læser første ord som blow og erstatter egen med er en. Så kan selv Københavnere forstå hvad der står. ;-)

Lige præcis.. lorte ordbog, og store fingre er en dårlig kombination :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror også at de var flere. Men det var nu en pige der talte ret godt dansk der var der. Om hun er ejer. Det ved jeg ikke

Del dette indlæg


Link til indlæg
skrivemabbi skrev, den 7/2/2018 at 18:44:

ERfter længe at have kigget her, tog jeg i dag mod til mig og besøgte

https://annoncelight.dk/showad/243604

Blev taget imod af en lille (155 cm tror jeg) pige.jeg fik ikke fat i navnet, men hun var varm og imødekommende. Dejlige bryster flot krop, der i begyndelsen var dækket af luftige gevanter.

Vi blev enige om en halv times masssage med blow til sidst. Jeg kom af tøjet, og imens tog hun bh-en af. Flot pige og jeg var tændt. Først lå jeg på maven og fik massage over ryg og ben med pænt fokus på ballerne og området mellem benene.hun sad mellem mine ben og gled ofte op over ryggen med sine dejlige bryster, som jeg også kunne række om og nulre med.en hånd, og en finger op i trussebenene var også OK.

Så om på ryggen og på min opfordring tog hun trusserne af. Lækker krop. jeg fik lov at kysse og slikke bryster, og fik så massage foran, der snart koncentrerede sig om den lille, der var ved at blive stor. Hun nulrede og legede, mens jeg krammede bryster og legede med en varm våd mis.

Så kom der gummi på og hun suttede, så det var en drøm, slikkede ind imellem nosserne, mens jeg fik en tur med hånden. Snart dejlige lange ture frem og tilbage med læberne om pikken snart sutten på spidsen, mens hånden gjorde arbejdet.

der var intet hastværk og jeg kom med et brag.

Så blev jeg tørret og vasket med vådservietter.

Hun spurgte, om jeg kom igen, og da jeg bekræftede det, sagde hun, at så måtte jeg også slikke hende næste gang. (det havde jeg spurgt om undervejs.)

Det er sikkertt, jegh kommer igen og det inden længe.

Det ser ud til hun er rejst til Ilskov. (Karup/Ikast) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...