Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har ventet længe på hende og hendes lille lækre lysebrune krop, men pludselig er annoncen aktiv og jeg blev glad. Hun smager himmelsk og det virker bestemt som om hun kan lide min tunge - alle steder. Hun kysser himmelsk og havde det fint med min favorit: superfransk uden. Også det nød hun lige så meget som jeg. Hun slugte det hele. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har nu prøvet at komme igennem til coco i en uge eller to nu, men ingen respons. Ved i om hun er på eller? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
savage skrev, 1 time siden:

Jeg har nu prøvet at komme igennem til coco i en uge eller to nu, men ingen respons. Ved i om hun er på eller? 

Jeg ved det ikke men kan nikke genkendende til den manglende respons.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes at have set hende, når jeg har aflagt Lorin/Felina besøg i kælderlokalerne ved Frederiksberg Hospital. I kan jo ringe til sidstnævnte glædeskvinde og spørge ind til Coco.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst skrev, den 6.3.2018 at 14:22:

Jeg har nu prøvet at komme igennem til coco i en uge eller to nu, men ingen respons. Ved i om hun er på eller? 

Samme her, kan ikke få fat på hende

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Coulibaly
MKV skrev, 1 time siden:

Samme her, kan ikke få fat på hende

Det kan have noget at gøre med at det er over 3 år siden at hun arbejdede kontinuerligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...