Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Herhid
turbo12 skrev, for 14 timer siden:

Hej Nogen der ved hvad der skete med Sara??  Hendes hjemmesiden er lukket ned..-(

vh 

Turbo

Ved ikke hvilken domina Sara du mener men jeg har engang mødt en domina Sara i studio 136 men det er snart mange år siden, dengang var hun ikke helt ung, så hvis det hende der er tale om kan det skyldes at hun er gået på pension og har lukket hjemmesiden ned. Synes iøvrigt at når nogen ikke længere er aktive at man skal lade være med at komme med efterlysninger og spørge hvor de nu er blevet af .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lille pluk fra en korrespondence jeg havde med Saradomina, den stammer fra juli 16

 

I am in Spain now and I have things to take care of here, so I am not sure when I will travel again.

I will let you know if go back to Denmark. ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, desværre er hun taget tilbage til Spanien , jeg har heller ikke hørt fra hende i lang tid , desværre kommer hun nok ikke tilbage , hun var ellers særdeles fræk og jeg havde fornøjelsen af at lære hende lidt bedre at kende under private former, skide sød for at sige det lige ud , fandt aldrig ud af hvorfor hun smuttede , men det gik lidt stærkt ....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...