Hop til indhold

Recommended Posts

Hej.

Jeg har været på stedet 2 gange, og har planer om flere besøg.

Første gang, havde jeg så ondt i ryggen, og hold i nakken, at jeg overvejede at bede om ingen udløsning, kun massage.

Jeg blev mødt af en ung pige, der ikke var et lille nips, mere sådan europæisk størrelse, lækker, der hed Ploy.

Hun tog FAT, og det føltes fantastisk.

Musikken var ikke thai, mere sådan noget Enya/Sandra/Enigma-agtigt, meget behagligt.

Da jeg kom om på ryggen, og vi have øjenkontakt, gik snakken lystigt, hun kunne lidt dansk, og godt engelsk.

Da jeg havde fået en hel time, og lidt til, spurgte hun om jeg ville have noget ekstra, no fucking men hun gav (også) et rigtigt godt håndjob.

Pengene skiftede først hænder, til slut, 800 for det, jeg var tilfreds.

Ugen efter ville jeg se om jeg kunne komme til at knalde hende, men hun var der ikke, og jeg havde faktisk ret ondt i ryggen, så chefen spurgte om jeg virkelig havde ondt i ryggen, så havde hun det helt rette til mig. Jeg sagde ja.

Noy på 48 kom ind, deres rygekspert. Fuck, hun kunne få min ryg på plads. God kommunikation, intet på dansk. Jeg slappede totalt af, i hendes hænder. Var jeg blevet tilbudt at kneppe hende, havde jeg gjort det, men der var intet erotisk i luften, og det var egenligt helt fint. Hun var ikke grim, hun så ikke gammel ud, hun var rigtig sød, virkede som om hun slappede af i sig selv.

Når der er lidt penge til det, igen, så vil jeg snuppe en tur mere, hvis det er muligt at knalde en af dem.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja. 

Ugen efter tog jeg en tur mere, denne gang knaldede jeg hende Ploy, efter min times massage. 

Det var på mange måder en god oplevelse. 

Jeg kunne bare ikke komme, hun var meget forhippet på at det skulle jeg, så hun prøvede alt, og det lykkedes da også, men så gik der 45 minutter mere, med det. 

Jeg kommer igen, når pengepungen er ladet op. 

Rotten

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg
Rotten skrev, for 12 timer siden:

Ja. 

Ugen efter tog jeg en tur mere, denne gang knaldede jeg hende Ploy, efter min times massage. 

Det var på mange måder en god oplevelse. 

Jeg kunne bare ikke komme, hun var meget forhippet på at det skulle jeg, så hun prøvede alt, og det lykkedes da også, men så gik der 45 minutter mere, med det. 

Jeg kommer igen, når pengepungen er ladet op. 

Rotten

Hej Rotten.

Hvem af pigerne på billedere er PLOY?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aalborg skrev, for 1 time siden:

Hej Rotten.

Hvem af pigerne på billedere er PLOY?

Uden at vide hvem Ploy er, så forestiller alle billederne (med pige på) indehaveren Nikki.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rotten skrev, for 16 timer siden:

Ja. 

Ugen efter tog jeg en tur mere, denne gang knaldede jeg hende Ploy, efter min times massage. 

Det var på mange måder en god oplevelse. 

Jeg kunne bare ikke komme, hun var meget forhippet på at det skulle jeg, så hun prøvede alt, og det lykkedes da også, men så gik der 45 minutter mere, med det. 

Jeg kommer igen, når pengepungen er ladet op. 

Rotten

Hvad løb sådan en dejlig omgang med Ploy op i....?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej. 

Det blev kr 1500, for den omgang. 

Hun er ikke på billederne. 

Jeg har læst at chefen ikke giver fuld pakke, mere.

Hun virker ret sød, chefen. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nikki har vist perioder hvor hun ikke giver fuldpakke og perioder hvor hun gør.  Vist nok alt efter om hun har kæreste eller ej.

Derfor tænkte jeg bare om der var en nylig status på dette.  Hvis hun tilbyder FP vil jeg nok besøge hende snarest.  Men kunne selvfølgelig også bare ringe og spørge mig frem :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

I forrige uge havde jeg en god oplevelse her, med en pige der hedder Hannah.
Lidt godt i stand (på ingen måde buttet/tyk). Midt-slut 30'erne. Vi kommunikerede på engelsk.
Hun gav en god massage, hvor hun ramte alle ømme områder og med en masse dejlig pirring i forløbet. 
Efter omvendelsen fortsatte hun den gode og pirrende massage lidt endnu inden spørgsmålet kom.
Vi blev enige om en b2b med en hånder til 800,-. God oplevelse fræk og pirrende hele vejen igennem.
Massere af små tantekys - meget intimt.
Hun tilbød også FP.
Tiden blev overholdt af  begge parter.

Det  bliver sikkert til en gentagelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nielsen Tonajt skrev, for 5 minutter siden:


Tiden blev overholdt af  begge parter.
 

Glædeligt. Ville jo ellers blive lidt akavet for hende hvis du skred, og hun blev alene tilbage med ingen at overholde tiden med.:wacko:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi hende for et stykke tid siden, absolut en god oplevelse, var dog ikke helt vild med at man rørte ved hende.

Et nyt besøg forleden og hold da op sikken en forskel, spurgte om hun havde travlt men de havde hun ikke sagde der var meget stille. Bestilte en time med HJ og gab det var helt ved siden af. Massage var ligegyldig og resten lige sådan, det blev vist sidste gang jeg besøger hende....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...