Hop til indhold
Markild

Mon GP er til gaver ved besøg ?

Recommended Posts

En lille buket, en æske chokolade.. - Bare en opmærksomhed. Jeg lægger betalingen for opmærksomheden i samme.. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

En Clone A Willy, kanske? :P 

Ej, mere alvorligt! Blomster, liljerne til 20 kr fra Netto kan gøre det. :D Bryder hun sig ikke om at tage dem med hjem, så pynter de umådelig fint i numsebutikken. 

Mén s t o p, med Bogø chokolade og andet i den dur! Findes der overhovedet et eneste menneske, der kan lide noget fra den æske? 

5F43F09C-1DC9-48B7-B8BC-821C1AD13026.jpeg.dbf7e968beb0f41afd3b418dcd5f3cfc.jpeg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 5 minutter siden:

En Clone A Willy, kanske? :P 

Ej, mere alvorligt! Blomster, liljerne til 20 kr fra Netto kan gøre det. :D Bryder hun sig ikke om at tage dem med hjem, så pynter de umådelig fint i numsebutikken. 

Mén s t o p, med Bogø chokolade og andet i den dur! Findes der overhovedet et eneste menneske, der kan lide noget fra den æske? 

 

Alt med nougat er godt ;) Men ja en lille æske chokolade eller en buket er aldrig af vejen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 4 minutter siden:

En Clone A Willy, kanske? :P 

Ej, mere alvorligt! Blomster, liljerne til 20 kr fra Netto kan gøre det. :D Bryder hun sig ikke om at tage dem med hjem, så pynter de umådelig fint i numsebutikken. 

Mén s t o p, med Bogø chokolade og andet i den dur! Findes der overhovedet et eneste menneske, der kan lide noget fra den æske? 

5F43F09C-1DC9-48B7-B8BC-821C1AD13026.jpeg.dbf7e968beb0f41afd3b418dcd5f3cfc.jpeg

Haha Bogø Chokolade.. Det spiser jeg ikke og giver det heller ikke væk. Vil du hellere have én enkelt rose? Det har jeg brugt flere gange. Hvis de skønner kvinder ikke bryder sig om det, skulle de måske fortælle mig det..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har engang givet en halskæde til en jeg besøgte jævnlig i en lang periode, for en del år siden, :wub:.  Har ikke besøgt andre på sammen måde som hende, så har ikke givet gaver til andre massagepiger.

Skal man give en lille gave, må det godt være noget der betyder noget for begge. ikke bare for at give noget. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kommer aldrig uden en lille opmærksomhed. Det er ofte i form af en æske Blomme i Madeira. Den synes ret populær. Jeg var således engang på et førstegangsbesøg hos en glædespige, og hun havde næsten nået at spise hele æsken, inden jeg nåede frem til at skulle trække underhylerne ned. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Mødtes med  en  ny  mand  på  hotel  værelse  som  han  havde  booket  - han  tog  imod  mig  med  champagne  og  et  kort  til  mig  - det  var  mega  sødt  og  dejligt  at  blive  forkælet  på  den  måde. 

Har  tidligere  fået  en  god  parfyme  fra  en  jeg  har  mødtes  med  flere  gange  - skøn  gave som  gjorde  mig  glad.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sweex

Jeg har ofte oplevet stor glæde hos gp'en efter afleveringen af en pearl necklase. :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sweex skrev, for 2 timer siden:

Jeg har ofte oplevet stor glæde hos gp'en efter afleveringen af en pearl necklase. :ph34r:

Jeg oplever det samme, når jeg giver dem diamanter 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Markild skrev, den 5/2/2018 at 11:21:

Ok lyder som en god ide..... så må man jo lige spørger GP hvad hun ønsker sig  :wub:

 

 Næe Markild - det skal være en overraskelse. God held med gaven.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har givet lingeri flere gange, som er faldet i GP'ers smag.....hvilket flere gange har udviklet sig til noget rigtigt vildt, lækkert, frækt og vådt :D:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Markild skrev, den 3. februar 2018 at 20:19:

Hvad værdsætter en GP mest at få af sin kunde, som en lille gave eller som en symbol på godt venskab.

Har fået chokolade af en gæst, det blev jeg rigtig glad for, og nogle gange har gæsterne har mad med, det elsker jeg ;) blomster ville være så sødt!! 

Ellers noget nyt legetøj man kan bruge sammen! men hvis det er det man er ude i tænker jeg at det måske er sjovest hvis man snakker med pigen om hvad hun har lyst til først;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Riesenschwanz skrev, den 7/2/2018 at 21:46:

 Næe Markild - det skal være en overraskelse. God held med gaven.

Se, det kræver jo, at man har lidt fantasi, og her kommer jeg vist til kort :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Missen666

Fik engang den vildeste mest betydningsfulde gave ever.

Bogen der bliver citeret fra i Nymphomaniac af Lars von Trier.

Screenshot_20180213-132747.png

Del dette indlæg


Link til indlæg
Missen666 skrev, for 34 minutter siden:

Fik engang den vildeste mest betydningsfulde gave ever.

Bogen der bliver citeret fra i Nymphomaniac af Lars von Trier.

Screenshot_20180213-132747.png

Hæhæ, jeg tror, at jeg fremover vil overøse glædespiger med kopier af mine bøger, læserbreve, artikler, anmeldelser og indlæg i debatter – det batter altså :D:P

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Missen666
Borende X skrev, for 15 minutter siden:

Hæhæ, jeg tror, at jeg fremover vil overøse glædespiger med kopier af mine bøger, læserbreve, artikler, anmeldelser og indlæg i debatter – det batter altså :D:P

Det afhænger vel af hvor "dyb" modtageren er ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Missen666 skrev, for 12 minutter siden:

Det afhænger vel af hvor "dyb" modtageren er ;)

Det er da klart, at det næppe bider på "Brazilian Emily" i Rødovre :D.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. skrev, for 4 minutter siden:

Min gave til Glædespigen er da helt afgjort Krølle Bølle himself.

Hvad ellers!   ;)

.... Så behøver jeg jo slet ikke tænke på små opmærksomheder :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Missen666
Borende X skrev, for 11 minutter siden:

Det er da klart, at det næppe bider på "Brazilian Emily" i Rødovre :D.

Ha ha...lige netop ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Missen666
Borende X skrev, for 42 minutter siden:

Hæhæ, jeg tror, at jeg fremover vil overøse glædespiger med kopier af mine bøger, læserbreve, artikler, anmeldelser og indlæg i debatter – det batter altså :D:P

Det skal lige tilføjes at der udover bogen blev leveret 40 yankiebars...2 stk neglefile og en lækker Channel parfume.

Alt sammen noget min opmærksomme superelsker fandt interessant at give til mig....

Netop de 40 yankiebars faldt i riiiiigtig god jord:-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...