Hop til indhold
19517

Sex med en 20 år pige der er forelsket i dig.

Recommended Posts

Hvis du vil have dejlig sex af en ung smuk pige der er forelsket i dig, så skal du tage til Filippinerne.

 

Jeg ankom til Angles City og der gik ikke mere end 3 pigers tid (3 dage), så havde jeg en ung smuk kæreste på 20 år der hele tiden ville holde i hånd og have, at jeg ikke gik fra hende når vi var på fx apoteket. Hun var som så mange andre unge piger vild med at tage billeder af hende selv og sin nye blegfede kæreste i midt 40’erne. Med briller og måne. Så jeg har rigtig mange dejlige billeder med min nu ex-kæreste og jeg sammen. Men hvad skete der?

 

Lige meget hvor du kommer til at, gå eller sidde, vil der være unge smukke piger der kikker på dig. Mange smiler til dig på en ligefrem og ublu måde. Men de fleste er meget generte og tør ikke engang tænke på, at stirre. Men kikker kun hurtigt på dig. .Du kan se på deres holdning, at der nu går en Brad Pitt lige forbi dem (dig) og at de så derfor er nød til at svinge med håret eller skubbe hoften lidt ud til siden. Bare lige sådan lidt tilfældig. Griner lidt højere end det er normalt.

 

Så hvad gjorde jeg? Jo jeg var så min kæreste utro efter nogle dage. Dumt, fordi når vi lå og var krøllet ind i hinanden havde hun meget svært med at lade mig ligge alene. Det er noget du vil opdage meget hurtigt. De er helt vilde med at ligge og være krøllet ind i dine arme og ben. Jeg har ligget længere i ske på de få uger jeg var der, end i hele mit liv sammen med danske kvinder. Fy for fanden jeg savner hende nu!!!!

 

På vejen hjem i flyet havde jeg besluttet mig, at alle de kvinder kun ville have mine penge, som jeg ikke har nogle af, har almindelig arbejde. Men så skete der noget meget mærkeligt. Der igen har fået mig til at indse, at filippinske kvinder bare godt kan lide hvide ældre mænd. I flyet er der flypersonale fra Sydafrika, Østeuropa og filippinerne. Min charme er totalt luft for dem alle sammen på nær lige de 2 eller 3 filippinere der også er der. For mig har stewardesser altid være på højde med supermodeller. Så at en sådan står og flirter med mig, ja det går lige i kæppen. Dette skete…

 

Jeg skal have strækket benene og går ned mod toiletterne hvor der så er et lille, skal vi kalde dette, et køkken. Der står 2 smukke unge filippinere og jeg beder om lidt snacks og lidt kaffe. Med kaffe og snacks i favnen kommer jeg til at snakke med den ene. Fortæller hende, at hun ser filippinsk ud. Dette overrasker mig da jeg jo flyver med Qatar. Nå men, jeg fortæller hende om mine grunde til at tage til hendes dejlige land. Så spørger hun mig om det så lykkedes mig, at finde den kæreste, og jeg opdager, at hun fandeme står og bider i et tomt papbærer med de smukkeste, helt hvide og lige fortænder, jeg har set længe. Hendes hoved lander lidt ud mod den ene siden så hendes hår falder ned foran hendes barm. Og gudhælpe mig om ikke hun står og fniser mens hun står og kikker mig lige op i ansigtet og helt ind i mine trætte øjne. Jeg opdager at jeg reagerer på hendes kropssprog og begynder selv af flirte tilbage. Jeg kan altså bare ikke lade være.

 

Da jeg så føler, at jeg helst skal smutte, så det ser godt ud, gør jeg mig antræk til dette og får et . Er der ellers noget du kunne tænke dig.. Siger hun altså til en mand med chips, chokolade og kaffe i favnen. Øhh. Jeg har chips, kaffe, chokolade og nu talt med en smuk kvinde, så jeg har alt hvad jeg har brug for, siger jeg mens jeg ser mig selv ude fra som en bedrager og fupmager. Men stadig smilende og min tynge.. ååh nej. Den gør det den altid gør når jeg flirter. Den bliver mere synlig når jeg siger ”the, them, thank you eller three.

 

Er det bare lykke det hele? Nej nej men drop de dejlige betalte kvinder i Danmark og gør dette:

 

Spar sammen i et år så du har nok

fremlej din lejlighed mens du er væk

Google/youtube en masse om emnet

Pak meget læt, men tag en stor kuffert med. Tøj der er vildt lækkert og billigt. (amerikanske mærker, polo shirt 112 kr. van hausen, IZOD Fine læddersko 150 kr Wbrown som er et filippinsk mærke. etc.)

Find ud af hvad det kræver at få en bankkonto der (har brugt ca. 750 kr på i alt 10 ATM hævninger på mit visakort)

…….

 

Jeg har sikkert nogle flere gode råd, men ikke lige nu.

 

Jeg kan godt mærke, at det er underligt at komme tilbage til lille dejlige Danmark hvor der ikke er noget kvinder overhovedet, der kikker. End sige, unge smukke dejlige piger..

 

I angles City er der mange amerikanere og de er glade for at snakke. Der er en stor og velfungerende Pool system med mange ret gode spillere så du kan lærer en masse om spillet. Jeg var den i barenes historie der skød den hvide kugle ud, og ned på gulvet, flest gange. Men der var ikke noget der sagde noget. Vi grinte bare af det og så spillede vi videre. Jeg blev lidt bedre og savner sku at spille pool sammen med amerikansks mænd og de vildeste piger jeg har set i en bar. Fortæl de andre mænd om dine tanker og de er mere end villige til at give dig gode råd. Mange har faste kærester og kone. Har også mødt nogle søde italiener der også er gode til at hjælpe.

 

Jeg skal helt sikkert besøge landet. Har en danske ven der og hans fili kæreste er vildt sød og mere klog og intelligent end de fleste jeg kender, selv om hun ikke har nogen særlig skole.

 

Hvis du har spørgsmål. Så skriv eller også meld dig ind i nogle af de mange Facebook grupper der findes.

 

Priser :

 

Gogo pige fra ca. kl. 22 til næste morgen. 2 gange sex uden condon 3500 php. = 404 kr.

 

Tinder pige, men fra bar. 2000 php = 231 kr. Én gang med og én uden kondom. Hun ville 3 gang men jeg sku ikke 16 mere. 3 timer (min ven sagde, at jeg kunne havde sluppet med 1000 php)

 

Exkæresten hmm. En masse middage og en taske til 1000 php.

 

2 piger fra gaden til 800 php hver. Det altså 100 kr. Men hold dig laaaaangt væk fra dem. Jeg vil undlade at fortælle om den dårligste oplevelse i mit liv. Så INGEN GADEPIGER!!!!!

 

En helt utrolig smuk pige smilede en dag til mig, og mig og min kæp var solgte. Men men. Ingen id, så HELT SIKKERT under 18. Og så er det lige 50 år i Fili-fængsel.

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Interessant beretning. Der er vist ingen tvivl om, at du har haft en i særklasse god ferie.  Verdenen burde squ være således indrettet at alle indimellem kunne mærke de skønne følelser det giver når man føler sig attraktiv.  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Canelo Saul Alvarez skrev, for 21 minutter siden:

Ikke for at skuffe dig, men de fleste filippinske unge piger kan godt lide hvide gamle mænd, er på grund af, de vil ha en billet til Europa og en bedre fremtid. Jeg har set det mange gange.

Det ved tråd starter nok godt :-)  Og gør det egentlig noget? Vil vi ikke også gerne have en bedre fremtid?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fed beretning. Men det er nok ikke pga. økonomien mht. billigere sex at man skal tage turen, når man indregner prisen for flybilletten og hotelopholdet derovre:)

Redigeret af Rocksolid

Del dette indlæg


Link til indlæg

1. Fillipinske piger foretrækker ikke middelaldrende hvide mænd. De foretrækker derimod finansiel stabilitet og muligheden for et liv i Vesten. Man skal huske på at Filipinerne er et lavindkomst land, lidt ligesom Thailand for 20 år siden. 

2. At have så meget ubeskyttet sex i et af de lande hvor HIV vokser med alarmerende hast er noget af det dummeste jeg nogensinde har læst. Gå til lægen, og tænk dig om næste gang. 

God weekend

Del dette indlæg


Link til indlæg

Aktuel misinformation ang. Fillipinske  piger:

Det lækreste ved dem er at de slet ikke kender til kønssygdomme. Det er et fænomen der er dem totalt ukendt. Ligeledes kan de ikke blive gravide med mindre de ønsker det. Derfor er det helt sikkert og uden nogen form for farer at dyrke ubeskyttet sex med dem.

Ja kald mig bare en sur gammel stodder. Jeg er selv blegfed dansker der køber mig til en del fisse hos såvel danske som hos (for det meste) udenlandske piger. Det er selvfølgelig besnærende at spare op i et år til en sex-ferie på 14 dage hvor man knalder sig ihjel - både billedligt talt og hvis man er uheldig også bogstaveligt. Men synes nu det er rart at få et skrald med jævne mellemrum.

Tror ikke man skal regne med at de piger man betaler sig til er forelsket i én. Aller højest i vores penge.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok. Jeg må godt nok også sige, at det at knalde uden kondom med GP i udlandet er omtrent det samme som russisk roulette, bortset fra, at man i russisk roulette ikke skal igennem et smertehelvede inden man dør. 

Når det er sagt, så er mit indtryk, at i hvert fald thaikvinder ser mere på økonomisk stabilitet end alder og udseende. Har faktisk mødt en del tilfredse velintegrerede thaikvinder, hvor mændene kunne være flottere. Og så er det at være blond og fra skandinavien også eksotisk. 

Om hun lige skal være 20 år forholder jeg mig ikke til, de vil oftest være mere modne end ditto danske kvinder på samme alder.

Kulturen er oftest også macho, hvilket nogen kvinder ikke gider. Her har vi en åbenlys fordel. Det gælder også kvinder fra store dele af Afrika, østeuropa samt sydamerika. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liverpool skrev, for 4 timer siden:

Hvad by/område rejste du til?

 

Har du været i Thailand og i såfald hvad ca forskellen?

Jeg har været i pattaya ny 2 gange. Og der ER forskel. Alene på online dating kan du se forskellen. Jeg vil anbefale dig dateinasia.com som er totalt gratis. Der vil du se, at Fili'erne taler om ærlighed og kærlighed. Hvis du ser på sider med Thai'er. Thaifriendly, som er en fin side. Vil du se flere der bare skriver, at de søger en kæreste. Men ikke noget om at han skal være kærlig eller ærlig. 

Husk nu på, at jeg KUN har været i pattaya, så ved ikke så meget om de andre steder. Thaierne er virkelig dejlige mennesker og helt sikkert kan de blive delige koner. Men jeg vil forstå og blive forstået. Så på Fili taler de jo engelsk. 

Jeg lå med min kæreste en aften og så tv. Vi så en film med nogle lyse mænd og hun spørger mig hvorfor alle lyse mænd er så lækre. Jeg besvarede hendes måske lidt dumme spørgsmål med, hvorfor er alle Fili-kvinder så smukke. Det var vist ikke lige et svar hun kunne bruge til noget. 

Noget du skal vide er, at hvis du taler med en kvinde der er over 25 år. Så vil hun på et tidspunkt i samtalen minde dig om, at hun jo er gammel, Og om dette faktum er ok for dig. Whaaat!!!! Tænker du. Du er det dejligste jeg nogensinde har været i nærheden af. Din hud er blødere end silke og jeg vil bare æde dig. Men det kan du bare ikke få dem til at indse. Så allerede der har du fordele. 

Nå men du spørger sikkert til sex, ik?

Jeg har måske været sammen med i alt 15 forskellige thailandske kvinder i Pattaya. Og ca. 33 - 50 % af de piger lavede et nummer på mig. Altså på en eller anden måde bare lå der og gloede op i loftet. Kun én blev våd og fik da også en ret sexet orgasme. Hun havde australsk statsborgerskab og havde en ret nuttet aksang fra Sydney. Havde velhavende forældre og var der kun fordi hun ville have det lidt sjovt.

Har været sammen med lidt ca. 8 forskellige kvinder i Cebu City og Angeles City. Og kun én blev ikke våd.Det var den ene af de 2 gadepiger som jeg bare gerne ville af med meget hurtigt. Især hende i Cebu City. Ikke særlig køn, men så smask liderlig, at hun ikke kunne vente til jeg fik kondom på. Og hun ville have mere. Men men, jeg sku ikke en maskine. Kan kun lige klare en til 2 skud i døgnet.

I thailand brugte jeg blå piller hele tiden. Men i Fili brugte jeg dem ikke. blev bare så stiv af, at de lå og blev våde og klynkede. 

I pattaya kigge de på dig som om du er penge. I Fili, som om du er en lækker mand de ikke kan lade være med at glo på. Sådan lidt lige som hvis en eller anden lækker sild laaaaaaangt over din formåen. Sad og gloede på dig. Tro mig, det GØR noget ved dig. 

jeg skal lige vende mig til, at jeg atter bliver ignoreret som mand. Det tager lige nogle dage så er jeg tilbage til at være kuet igen. 

Ikke et eneste ondt ord om de danske kvinder. jeg elsker dem alle. Men det samfund du og jeg lever i, der skal man være Rig, magtfuld, ung og lækker for at få en dejlige tøs... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki
Carnalwolf skrev, for 2 timer siden:

1. Fillipinske piger foretrækker ikke middelaldrende hvide mænd. De foretrækker derimod finansiel stabilitet og muligheden for et liv i Vesten. Man skal huske på at Filipinerne er et lavindkomst land, lidt ligesom Thailand for 20 år siden. 

2. At have så meget ubeskyttet sex i et af de lande hvor HIV vokser med alarmerende hast er noget af det dummeste jeg nogensinde har læst. Gå til lægen, og tænk dig om næste gang. 

God weekend

Lige mine ord :).

Det er ikke så underligt, at blegfede, middelaldrende hvide mænd føler sig overvældet over at være konge for en stund. Følelsen af at være attraktiv, forgudet og elsket af unge, smukke piger i hobetal kan være uimodståelig. Det er jo også primært derfor, at de er dér i Pattaya, Angles City og andre steder: De unge piger, som tjener penge til familien og drømmer om et liv med rigdom i vesten. De giver os håb. Vi giver dem håb. Men som regel slutter eventyret igen, når ferien er slut og turen går hjem. 

Man er altså nødt til at slå fornuften til.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sexlife skrev, for 17 minutter siden:

Ok. Jeg må godt nok også sige, at det at knalde uden kondom med GP i udlandet er omtrent det samme som russisk roulette, bortset fra, at man i russisk roulette ikke skal igennem et smertehelvede inden man dør. 

 

 

Heller ikke noget jeg gør mange gange. Men nogle gange lader man sig rive med at en piges begær. 

Mine erfaringer er, og bliver, kun med kvinder fra verdens største bordel. pattaya. Så du har sikkert ret. Jeg vil bare kunne snakke med dem, og det er der flere Phili'er, der kan

Del dette indlæg


Link til indlæg
tzatiki skrev, for 1 minut siden:

Man er altså nødt til at slå fornuften til.

Ja øv!!

Jeg har en god ven, som er der lige nu. Han har den dejligste Phili-kæreste. Jeg har mødt flere der nede der havde de dejligste piger ved deres side. Nogle kunne man se, at det bare var status fra begges side, men andre, at det var kærlighed. 

Kan godt mærke, at jeg nu er kommet hjem til den danske socialrealisme hvor alt er fornuft. Men der findes andre lande end det land hvor vi altid har ret, altså Danmark. De lever bare på en anden måde og ser tingene på en anden måde. De lever mere i nuet. Og det er så også en anden grund til, at vi er så lækre der. De ved, at vi er bedre til at holde på pengene. Mange, og især, Filippinske mænd, bruger en masse penge meget hurtigt på ligegyldige ting. Det er måske en global tendens blandt mænd. men når du kun lige har til ris og en håndsæbe. Så dur det ikke at du køber en ny udstødning til din knallert. Det ville svare til, at jeg i morgen lige købte et hus. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 2 timer siden:

Tror ikke man skal regne med at de piger man betaler sig til er forelsket i én. Aller højest i vores penge.

Jeg kender en masse mænd der køber sig til sex. Både her, men nu også i mindst 2 andre lande. De fleste mænd er mere intelligente end man skulle tro hvis man spørger kvinderne her i landet. Så jeg regner med, at du selv kan mærke når du har en hyggelig stund med en dejlig pige. 

Især her på siden har vi en tendens til at vægte pigernes ord som værende endegyldige ord fra "dem" til "os". Men selv danske kvinder kan have en helt utrolig aften sammen med en blegfede gammel mand. Det har jeg selv oplevet, men også fået af vide af veninder der er i "faget". 

Dit eget arbejde -  tænk på det. Jeg ved ikke hvad du laver. Men er det totalt umuligt, at du hygger dig sammen med en kunde? Kan en tjener ikke have en hyggelig aften med de kunder denne har? Du sidder i salongen og bliver klippet af en dejlig kvinde. Er det totalt umuligt, at hun synes du er det sødeste menneske i verden. At hun hygger sig vildt fordi du er sjov, spændende. ja ja grim, men hun hygger sig. 

På samme måde er det med kvinderne i "faget" Jeg skriver det på dén måde fordi i thailand og fili er det IKKE fag. der er det mere som sugerdating. Nogle af pigerne kommer til byen en gang i mellem for at tjene lidt penge. Så de er ikke luder på samme måde. Men det gider jeg faktisk ikke åbne debat om. Så glem det. 

jeg er skide træt af danskerne, eller faktisk ret mange (begge køn) der vælger at tro på, at det KUN er for pengene de er der. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Canelo Saul Alvarez skrev, for 4 timer siden:

Ikke for at skuffe dig, men de fleste filippinske unge piger kan godt lide hvide gamle mænd, er på grund af, de vil ha en billet til Europa og en bedre fremtid. Jeg har set det mange gange.

Har du nogensinde set det modsatte? jeg har!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er da dejligt at blive værdsat, og kulturen i Danmark er jo nok at mange ganske almindelige mænd sjældent bliver flirtet med. Det er skønt når man er i Asien at mærke at man er attraktiv. Og ja nok pga af penge og status. Men mon ikke også mange smukke danske piger oplever mange sæde mænd det kun er sæde ved dem fordi de vil i seng med dem. Men alligevel giver det sku da selvtillid. Og derfor kan trædstarter også flirte i flyet, fordi han havde selvtillid, og han tror kun det virker på fili piger. 

Jeg tror sku at mange af os almindelig mænd bliver forsømt i det daglige, og derfor ikke shinner nok. En ond cirkel. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
19517 skrev, for 43 minutter siden:

 

Ikke et eneste ondt ord om de danske kvinder. jeg elsker dem alle. Men det samfund du og jeg lever i, der skal man være Rig, magtfuld, ung og lækker for at få en dejlige tøs... 

Jeg er midaldrende og kan ikke genkende den beskrivelse - Måske handler det også lidt om, at hvis man bliver ved at gentage den tesse, så påvirker det en og man tror til sidst på den. Udstråling, charme, humor, præsentabelt look og gode manér går aldrig af mode, og det koster ikke en bondegård. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jogge skrev, for 4 minutter siden:

Jeg tror sku at mange af os almindelig mænd bliver forsømt i det daglige, og derfor ikke shinner nok. En ond cirkel. 

For fanden du har ret.

Jeg kan godt lide at snakke med dem jeg knalder. Jeg taler også med andre. Og jeg kommer lige til at tænke på, at det samme gælder jo for Filippinske piger. Rigtig mange, flere end i danmark, er smukke slanke og naturlige. Og jeg tænker, hvor er det bare synd, at også de lever hele livet uden af vide hvor dejlige de er. LIge som dig og mig. Vi er to vildt dejlige spændende og sjove mænd. Vi er vildt gode i sengen fordi vi tager os tid til at nyde den pige vi ligger med.  Men men, det er der sku da ingen der fortæller os. 

Hvad er lige forskellen på, at en smuk tøs fra Brande (ja undskyld Brande, men det var lige den by jeg kunne komme på) finder en rig tjekket ældre herre fra det københavnsk erhvervsliv og forælsker dig i ham fordi han har status og pondus i hendes øjne - Til en bondetøs fra en provins i bjergene på Fili????

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 2 minutter siden:

Måske handler det også lidt om, at hvis man bliver ved at gentage den tesse, så påvirker det en og man tror til sidst på den.

Du burde altså få en medalje eller i det mindste et håndtryk. For hvor HAR du bare ret. JEG er desværre ret god til at gøre dette. Altså svine mig selv til så jeg selv ikke tror på noget. Kan mærke, at en tur til Fili og oplevet hvordan pigerne kigger på mig, har givet mig noget jeg skal prøve på at beholde. 

tak for dine fine ord. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
19517 skrev, for 10 minutter siden:

Du burde altså få en medalje eller i det mindste et håndtryk. For hvor HAR du bare ret. JEG er desværre ret god til at gøre dette. Altså svine mig selv til så jeg selv ikke tror på noget. Kan mærke, at en tur til Fili og oplevet hvordan pigerne kigger på mig, har givet mig noget jeg skal prøve på at beholde. 

tak for dine fine ord. 

Det var så lidt - det gamle ordsprog "Du kan hvad du vil" gælder stadig som ledestjerne. Men skønt, at læse at du nu har fået selværd/selvtillid "Tanket op" på din vellykkede ferie. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 2 minutter siden:

 på din vellykkede ferie. :)

Min plan var, at finde en kæreste. god, men ikke vellykket ferie. Næste gang vil jeg være der længere og planlægge at være på samme sted længere end en uge. For det tager jo tid at gøre kur til de "rigtige" piger. 

Talte med en taxichauffør der sagde, at i 1960'erne gjorde man kur ved at lave noget af hendes husarbejde for hende. Så jeg skal jo også møde hendes stoooooooore familie 

Del dette indlæg


Link til indlæg
19517 skrev, for 2 minutter siden:

Min plan var, at finde en kæreste. god, men ikke vellykket ferie. Næste gang vil jeg være der længere og planlægge at være på samme sted længere end en uge. For det tager jo tid at gøre kur til de "rigtige" piger. 

Talte med en taxichauffør der sagde, at i 1960'erne gjorde man kur ved at lave noget af hendes husarbejde for hende. Så jeg skal jo også møde hendes stoooooooore familie 

Enig i, at kurtiseringen bestemt er vigtig og ikke bare kan japes af over en drink eller to. :)   Jamen så er det jo bare med at få sparret op, og afsted igen - Føj føj med dit "projekt" 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Carnalwolf skrev, for 4 timer siden:

1. Fillipinske piger foretrækker ikke middelaldrende hvide mænd. De foretrækker derimod finansiel stabilitet og muligheden for et liv i Vesten. Man skal huske på at Filipinerne er et lavindkomst land, lidt ligesom Thailand for 20 år siden. 

2. At have så meget ubeskyttet sex i et af de lande hvor HIV vokser med alarmerende hast er noget af det dummeste jeg nogensinde har læst. Gå til lægen, og tænk dig om næste gang. 

God weekend

Godt sagt....

Del dette indlæg


Link til indlæg

For ikke at skulle citere alt for meget og bruge resten af min aften på det - ja så kan man vel bare sige at enhver er salig i sin tro. Og min er under alle omstændigheder at kvinder der får penge for at dyrke sex med mænd, ja det gør det - surprise - for pengenes skyld. At nogen/mange så samtidig giver en god service og rent faktisk også hygger sig med det er en anden sag.

Jeg har mit job udelukkende for pengenes skyld. Men alligevel kan jeg sagtens hygge mig med de kollegaer og kunder jeg i den forbindelse er tvangsindlagt til at være sammen med.

Og så synes jeg stadig det er vildt dumt at have ubeskyttet sex med en prostitueret kvinde eller "købekæreste".

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, 1 time siden:

 

Og så synes jeg stadig det er vildt dumt at have ubeskyttet sex med en prostitueret kvinde eller "købekæreste".

Også mig.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...