Hop til indhold
Guest Dansk brunette

Gammeldaws GangBang

Recommended Posts

Guest Dansk brunette
Petro skrev, den 7/2/2018 at 12:15:

Var der nogen som blev tilmeldt og som evt kan fortælle hvordan det gik.

Det kan jeg så sandelig. Det var mig der forsøgte og samle et par seriøse dejlige fyre som ville opleve mig frækt på sengekanten. Der var en pæn del som tilmeldte sig, men kun én fyr udviste interesse for at komme ( du ved godt hvem du er ), da alle de andre fyre ikke gad og svare, så måtte jeg aflyse.

Jeg troede virkeligt at EG var stedet hvor en masse seriøse fyre sad.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Dansk brunette
Iscenesat Virkelighed skrev, for 1 minut siden:

Hvorfor, troede du dét? :D 

Tjaaaa..jeg tror på Gud, jeg tror på de fyre der vil noget - til det modsatte er bevist.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære søde Brunette.

Synd det ikke lykkedes

EG er en samling af forskellige folk, som har samme interesse: nemlig sex (og penge). Nogen at sexe med andre, mens det for andre desværre kun bliver ved fantasien. Det betyder at der både er seriøse og useriøse folk herinde. Desværre også af begge køn. Men skal se sig om, og være nysgerrig og lidt kritisk.

Alt for mange "GB" i denne tråd bliver sjældent til noget. Enten fordi arrangøren reelt ikke vil føre det ud, eller har aftaler i orden, eller fordi evt tilmeldte ikke dukker op, eller er for langsomme til at tilmelde sig.  

Der kan være mange grunde til dette, men tror det oftest skyldes, at man ikke snakke længe nok sammen herinde, og afstemmer forventningerne. Så man lærer hinanden lidt at kende. 

Jeg har oplevet både "arrangører" af begge køn som skriver en helt masse i starten, om de kunne tænke sig at afholde GB, men når man så nærmere sig datoen, så bliver der helt stille fra vedkommende. Der er arrangører som bruger falske fotos, eller som vil have fotos eller penge forud. Alt dette er ting som gør at alarmknapperne blinker, og man trækker sig, selvom man er seriøs.

Selv har jeg også været med til mange GB og oplever tit at ca 50 % af de tilmelde aldrig kommer . Ligeledes har jeg også oplevet at pigen aldrig dukekde op som arrangøren forventede eller at vi aldrig blev lukket ind, og alt kontakt ophørte. 

Der er desværre et stort problem med, at mange fyrer tilmelder sig, uden reelt at dukke op. Om det er fordi det reelt kun er en fantasi de har eller om det skyldes usikkerhed.... ja mon ikke begge grunde findes. Her kan du evt screen de tilmelde lidt herinde, for hva de har deltaget i af debatter eller arrangementer. Det giver et billede af deres seriøsitet.

Hvis jeg skal finde en lille ting du evt kunne gøre bedre, så tænk over din annoncetekst. Flere blev usikre på seriøsiteten fra din side, da du skriver om "gamle dage". Men at du alligevel kun er 20 år. For mange hænger det ikke sammen, selvom du selvfølgelig godt kan have haft et langt sexliv. Dermed ikke sagt at man ikke kan være ung og dejlig med masser af mod på sexlivet og have lydt til at prøve et sådanne setup igen. 

Men ellers synes jeg dit setup kunne være fedt at deltage i, det er bare lidt for langt væk for mig. Så hvis jeg skulle kører efter det, skulle jeg være 110% sikker i min følelse af, det blev til noget. Dertil er der for få referencer for mig

Kan se du igen søger på AL til et nyt GB. Håber du har heldet med dig, vil gerne deltage engang hvis det kommer længere sydpå.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Dansk brunette
Petro skrev, for 27 minutter siden:

Kære søde Brunette.

Synd det ikke lykkedes

EG er en samling af forskellige folk, som har samme interesse: nemlig sex (og penge). Nogen at sexe med andre, mens det for andre desværre kun bliver ved fantasien. Det betyder at der både er seriøse og useriøse folk herinde. Desværre også af begge køn. Men skal se sig om, og være nysgerrig og lidt kritisk.

Alt for mange "GB" i denne tråd bliver sjældent til noget. Enten fordi arrangøren reelt ikke vil føre det ud, eller har aftaler i orden, eller fordi evt tilmeldte ikke dukker op, eller er for langsomme til at tilmelde sig.  

Der kan være mange grunde til dette, men tror det oftest skyldes, at man ikke snakke længe nok sammen herinde, og afstemmer forventningerne. Så man lærer hinanden lidt at kende. 

Jeg har oplevet både "arrangører" af begge køn som skriver en helt masse i starten, om de kunne tænke sig at afholde GB, men når man så nærmere sig datoen, så bliver der helt stille fra vedkommende. Der er arrangører som bruger falske fotos, eller som vil have fotos eller penge forud. Alt dette er ting som gør at alarmknapperne blinker, og man trækker sig, selvom man er seriøs.

Selv har jeg også været med til mange GB og oplever tit at ca 50 % af de tilmelde aldrig kommer . Ligeledes har jeg også oplevet at pigen aldrig dukekde op som arrangøren forventede eller at vi aldrig blev lukket ind, og alt kontakt ophørte. 

Der er desværre et stort problem med, at mange fyrer tilmelder sig, uden reelt at dukke op. Om det er fordi det reelt kun er en fantasi de har eller om det skyldes usikkerhed.... ja mon ikke begge grunde findes. Her kan du evt screen de tilmelde lidt herinde, for hva de har deltaget i af debatter eller arrangementer. Det giver et billede af deres seriøsitet.

Hvis jeg skal finde en lille ting du evt kunne gøre bedre, så tænk over din annoncetekst. Flere blev usikre på seriøsiteten fra din side, da du skriver om "gamle dage". Men at du alligevel kun er 20 år. For mange hænger det ikke sammen, selvom du selvfølgelig godt kan have haft et langt sexliv. Dermed ikke sagt at man ikke kan være ung og dejlig med masser af mod på sexlivet og have lydt til at prøve et sådanne setup igen. 

Men ellers synes jeg dit setup kunne være fedt at deltage i, det er bare lidt for langt væk for mig. Så hvis jeg skulle kører efter det, skulle jeg være 110% sikker i min følelse af, det blev til noget. Dertil er der for få referencer for mig

Kan se du igen søger på AL til et nyt GB. Håber du har heldet med dig, vil gerne deltage engang hvis det kommer længere sydpå.

Når jeg dogger, som jeg gør når det er sommer og varmt i vejret - så er der ingen problemer med at samle mænd, de kommer og vil det samme som jeg.

Jeg er skam seriøs, men når jeg modtager en masse henvendelser fra fyre om de gerne vil deltage, så tror jeg vitterligt på de fyre indtil det modsatte er bevist.

Måske er det bare respekten der halter ved fyrene, for der var ingen problemer med at samle fyre til et af mine GB da alt kontakt løb igennem en anden fyr der holdte det for mig.

Jo jeg er 20 år, haft en del fede oplevelser bag mig, gode frække stunder i svingerklubber, mødt en del frække fyre, så selvom det er gratis i sådan en klub, så er konceptet da det samme..møde op og deltage og respektere de ting jeg er til.

Jo jeg prøver da helt klart igen og hvis det ikke lykkes, så venter jeg til sommeren kommer og så skal du se hvordan fyrene kommer.

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MadsAalb

@Danskbrunette, du skrev til mig 25 timer før at det skulle løbe af stablen at det var aflyst, underligt når du skriver der ingen seriøse var.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Dansk brunette
MadsAalb skrev, for 40 minutter siden:

@Danskbrunette, du skrev til mig 25 timer før at det skulle løbe af stablen at det var aflyst, underligt når du skriver der ingen seriøse var.

Det gjorde jeg fordi de fyre der havde skrevet til mig, slet ikke havde læst mit brev til dem og når de ikke gider og skrive tilbage, så betragter jeg dem som værende useriøse.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...