Hop til indhold
thomas 123

Salin ... Adelgade 14 i Randers

Recommended Posts

 

man kan da næsten ikke gå 5 skridt i randers unden at støde på en thaimassage....

det er jo næsten som et mini Pattaya .......

havde parkeret bilen lidt nord for for gågaden og stoppede hos den første thaimassage ...

hun er sådan en start 40'erne dame med et sexuelt udtryk ... frækt smil og ok bryster ... så hvorfor ikk ;)

og der var heller ikke meget snak uden om ... så da vi havde aftalt fik jeg først en god hård og lang massage ... 

hvor efter jeg fik super godt blow job... det må jeg sige ... sloppy og vårdt ... fast og godt. :)  (blow uden )

var egentligt klar til at fyre den af der ... men der skulle prøves lidt doggy og sluttede af i månden på hende .... (med...)

så fik jeg en okay 10 min afslapnings massage bagefter .... lidt over en times tid godt brugt :) 

det hun kan klart anbefales ..... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
thomas 123 skrev, den 2/2/2018 at 15:55:

 

man kan da næsten ikke gå 5 skridt i randers unden at støde på en thaimassage....

det er jo næsten som et mini Pattaya .......

havde parkeret bilen lidt nord for for gågaden og stoppede hos den første thaimassage ...

hun er sådan en start 40'erne dame med et sexuelt udtryk ... frækt smil og ok bryster ... så hvorfor ikk ;)

og der var heller ikke meget snak uden om ... så da vi havde aftalt fik jeg først en god hård og lang massage ... 

hvor efter jeg fik super godt blow job... det må jeg sige ... sloppy og vårdt ... fast og godt. :)  (blow uden )

var egentligt klar til at fyre den af der ... men der skulle prøves lidt doggy og sluttede af i månden på hende .... (med...)

så fik jeg en okay 10 min afslapnings massage bagefter .... lidt over en times tid godt brugt :) 

det hun kan klart anbefales ..... 

Godt du fik en god oplevelse. 

Det er nu langt fra den oplevelse jeg har af stedet. Jeg har besøgt stedet 2 gange og været ret skuffet begge gange. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...