Hop til indhold

Recommended Posts

Har selv mødt blandet andet denne flotte skabning her - https://sugardaters.dk/show?alias=Honey2 - ikke de store dikkedarer, der var fisse hvis man kunne komme til hende, og prisen mener jeg var omkring 1500 :)

 

Er der andre der har den fornemmelse med nogle af de SB de har mødt? At der er god garanti for, at de rent faktisk dukker op og ikke er fedtede med den ;)?

Del dette indlæg


Link til indlæg
SugarMan skrev, for 1 time siden:

 

Hende kan man også roligt stole på, at hun gerne vil kneppes ;)

Jep.. Det skal jeg love dig for. Og så kan det godt være der er fyldt noget i de bryster. Men de føles nu ik naturlige alligevel. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bombrn

Os den største gave til mig. Det satme nemt at få fisse derinde. Nemmer end feks annoncelight. 

Og det fedt er at kvinderne derinde ikk tror de er prostitueret, når bare det hedder sugar og ikk penge. 

En smule naiv må de være:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
bombrn skrev, for 44 minutter siden:

Os den største gave til mig. Det satme nemt at få fisse derinde. Nemmer end feks annoncelight. 

Og det fedt er at kvinderne derinde ikk tror de er prostitueret, når bare det hedder sugar og ikk penge. 

En smule naiv må de være:)

Jeg bliver rimeligt harm, når jeg ser et menneske med så begrænsede evner som dig tale nedladende om andre. 

Måske skulle du overveje din anskuelse af andre i lyset af din beskedne hjernekapacitet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sugardad skrev, for 12 minutter siden:

Jeg bliver rimeligt harm, når jeg ser et menneske med så begrænsede evner som dig tale nedladende om andre. 

Måske skulle du overveje din anskuelse af andre i lyset af din beskedne hjernekapacitet. 

hvorfor, det er sådan det er med mange derinde, måske et lille overtal, og det er kun sjovt og fint ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bombrn
Sugardad skrev, for 19 timer siden:

Jeg bliver rimeligt harm, når jeg ser et menneske med så begrænsede evner som dig tale nedladende om andre. 

Måske skulle du overveje din anskuelse af andre i lyset af din beskedne hjernekapacitet. 

Hey sugardad, måske du skulle indrømme over for dig selv at du går til prostitueret først, istedet for at gemme dig bag sugar fænomenet. Det bare en nytolkning af prostitution. 

Hvad er pigerne hvis de ikk er naive, når de ikk ser sig selv som prostitueret når der kommer en fyr knepper dem skrider igen og ligger penge på bordet?

Del dette indlæg


Link til indlæg
bombrn skrev, for 36 minutter siden:

Hey sugardad, måske du skulle indrømme over for dig selv at du går til prostitueret først, istedet for at gemme dig bag sugar fænomenet. Det bare en nytolkning af prostitution. 

Hvad er pigerne hvis de ikk er naive, når de ikk ser sig selv som prostitueret når der kommer en fyr knepper dem skrider igen og ligger penge på bordet?

tja en fyr gør ingen sommer/ pro )

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 8270
bombrn skrev, for 56 minutter siden:

Hey sugardad, måske du skulle indrømme over for dig selv at du går til prostitueret først, istedet for at gemme dig bag sugar fænomenet. Det bare en nytolkning af prostitution. 

Hvad er pigerne hvis de ikk er naive, når de ikk ser sig selv som prostitueret når der kommer en fyr knepper dem skrider igen og ligger penge på bordet?

En rigtig sugardad inviterer da pigen / kvinden hjem til sig selv, et glas vin el. kaffe, sex og lommepenge - og hun smutter igen, eller overnatter. :-)

dem du beskriver, det er et få tal (tror jeg ) - som nok ender på bordellerne alligevel..

Del dette indlæg


Link til indlæg
bombrn skrev, for 7 timer siden:

Hey sugardad, måske du skulle indrømme over for dig selv at du går til prostitueret først, istedet for at gemme dig bag sugar fænomenet. Det bare en nytolkning af prostitution. 

Hvad er pigerne hvis de ikk er naive, når de ikk ser sig selv som prostitueret når der kommer en fyr knepper dem skrider igen og ligger penge på bordet?

Jeg har ingen illusioner om, at jeg kompenserer en ydelse, når jeg mødes med en sugarbabe. 

Desuden kan jeg heller ikke sætte mig på en pedestal, da jeg er præcist ligeså tilbøjelig som dig til at se ned på enkelte mennesker. 

Jeg vælger blot at kaste min irritation på folk som dig og Decameron, der på trods af jeres fucking åbenlyse mangel på intelligens, føler jer hævet over andre. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bombrn

Det jeg siger er bare at sugar pigerne gemmer sig bag ordet sugar, det er jo prostitution. Hvad er forskellen på en pige fra annoncelight hvor man har dinner date hjem og hygger og overnatter sammen vs en fra sugardating hvor man har dinnerdate hjem og hygge og overnatte????

det vil jeg gerne ha et oprigtigt svar på. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bombrn
Sugardad skrev, den 4. feb. 2018 at 17:37:

Jeg har ingen illusioner om, at jeg kompenserer en ydelse, når jeg mødes med en sugarbabe. 

Desuden kan jeg heller ikke sætte mig på en pedestal, da jeg er præcist ligeså tilbøjelig som dig til at se ned på enkelte mennesker. 

Jeg vælger blot at kaste min irritation på folk som dig og Decameron, der på trods af jeres fucking åbenlyse mangel på intelligens, føler jer hævet over andre. 

Kom du med svar?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lacroix
bombrn skrev, den 05/02/2018 at 09:17:

Det jeg siger er bare at sugar pigerne gemmer sig bag ordet sugar, det er jo prostitution. Hvad er forskellen på en pige fra annoncelight hvor man har dinner date hjem og hygger og overnatter sammen vs en fra sugardating hvor man har dinnerdate hjem og hygge og overnatte????

det vil jeg gerne ha et oprigtigt svar på. 

 

Linker du ikke lige til alle dem der tilbyder dinnerdate etc på annoncelight?

Gerne dem som er ret casual i forhold til økonomien - altså hvor det ikke er det der er i centrum.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er mit indtryk, at langt de fleste kvinder på sugardaters er regulære prostituerede.

D.v.s. jeg ved egentlig ikke, om der er flest fakes/svindlere eller flest af ovennævnte.

Der er også en del, som enten selv mener, at de er rigtig mange penge værd, eller mener, at de skal have mange penge for en bytur (uden sex), hvor det egentlig ikke er svindel men nærmere naivitet i mine øjne.

Der er så en mindre gruppe af piger/kvinder, som tilsyneladende håber på en rigmand med samme lyst som os andre, og der er en tilsvarende størrelse gruppe af piger/kvinder, som bare vil have lidt ud af deres sexlyst.

Jeg har været på date i Århus (hvor ingen af os kom fra) med en kvinde, hvor vi var enige om at vi tændte på hinanden og bare skulle finde stedet, men så kom jeg til at sige noget, som antydede, at jeg sammenlignede hende med en prostitueret (Studinen fra Viborg faktisk), og så ville hun alligevel ikke sexe, for hun mente ikke, at hun på nogen måde var prostitueret.

Jeg overvejede at advare mod hende herinde, fordi jeg lige brugte 2 timer på transport for at blive afvist på grund af prostitutionssammenligningen.

Jeg besluttede dog, at hun skal have lov til at søge videre, og hun var helt klart typen, der søger lidt krydderi og lidt penge oveni på den for mig uskyldige måde.

Hun er dog klart sammenlignelig med prostituerede efter min mening.

Efter mødet med hende afklarer jeg før et eventuelt møde, at sugardaten ikke har aversioner mod prostituerede

Redigeret af Den grå

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror forøvrigt ikke, at jeg ville bryde mig om at møde en sugarbabe, hvor der var sexgaranti.

Jeg synes, at en af de spændende sider af sugardating er, at der ingen garanti er.

Nogle gange vælger jeg dog at "date", selvom daten tydeligt er regulært prostitueret.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bombrn
Den grå skrev, for 11 timer siden:

Jeg tror forøvrigt ikke, at jeg ville bryde mig om at møde en sugarbabe, hvor der var sexgaranti.

Jeg synes, at en af de spændende sider af sugardating er, at der ingen garanti er.

Nogle gange vælger jeg dog at "date", selvom daten tydeligt er regulært prostitueret.

Vi helt enig. Men det er som jeg siger de gemmer sig bag ved sugar fænomenet men i bund og grund er de jo ude efter penge med det samme. Helst så mange som muligt og jo flere frække ting man vil med dem koster det flere penge, det kaldes satme prostitution!!!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tænker, at der er nogenlunde lige mange regulære svindlere og regulære prostituerede derinde.

Den sidste trediedel eller færre er nogenlunde lige fordelt mellem nogle, der regulært søger en sugardaddy, og nogle, som nærmere er amatørprostituerede, og nogle som søger spændende sex.

Der er selvfølgelig overlap imellem dem.

Personligt vil jeg regne en, som forlanger 3000 for sex, for en mellemting mellem prostitueret og svindler, men hun regner sig sikkert selv for sugarbabe.

Jeg har dog brugt over 3000 for en date sidste år, selvom jeg egentlig søger oplevelser til 1000 eller derunder.

Den pågældende kunne jeg egentlig godt tænke mig at møde igen. Jeg kom, fordi det bare var for dejligt at kigge i hendes øjne imens.

Men der er nogle stykker i mit foretrukne prisleje, som jeg prioriterer i stedet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vil du have fisse garanti, hvorfor så ikke vælge en GP eller et regulært bodel ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sting222
MrHey skrev, for 3 timer siden:

Andre der kan berette om de to babes her: 

https://sugardaters.dk/show?alias=Maria%40

https://sugardaters.dk/show?alias=Honey2

Er ved at få en aftale i hus med begge to (ikke på samme tid ;) ), men det ville da være fedt at høre lidt om jeres erfaringer. Kan de deres kram? På forhånd tak.

De er begge to seriøse men for ''aktive'' for min smag har derfor ikke mødt dem. Maria er efter min bedste vurdering GP, hun har været der længe, er meget online og hurtig at lave aftale med »» dvs mange kunder

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 8270
Pite skrev, for 3 timer siden:

Vil du have fisse garanti, hvorfor så ikke vælge en GP eller et regulært bodel ?

Der er trods alt forskel på en ung dejlig sugarbabe, som måske ser flere, men du er den eneste hun ser den dag..

gp og bordeller, der er du måske nr. 10 i køen..men naturligvis smag og behag :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
8270 skrev, for 3 minutter siden:

Der er trods alt forskel på en ung dejlig sugarbabe, som måske ser flere, men du er den eneste hun ser den dag..

gp og bordeller, der er du måske nr. 10 i køen..men naturligvis smag og behag :-)

What he said :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
8270 skrev, for 4 minutter siden:

Der er trods alt forskel på en ung dejlig sugarbabe, som måske ser flere, men du er den eneste hun ser den dag..

gp og bordeller, der er du måske nr. 10 i køen..men naturligvis smag og behag :-)

Det er rigtig, men vil man SB, må man jo regne med , at man kan blive afvist, hvis der ikke er en form for kemi.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...