Hop til indhold
Jesperfræk37

Er det ikke fake,.......

Recommended Posts

Jesperfræk37 skrev, for 16 minutter siden:

https://annoncelight.dk/showad/243845

 

Hvis man aftaler møde, kommer der så lige besked om 30 % betales 1 time inden mødet på mobilepay........

Nogen der har prøvet hende ?

Jo selvfølgeligt er det fake. Der er blevet skrevet side op og side ned vedr disse fakes, og du skal ALDRIG betale noget forud. Kan godt se du er ny herinde, men derfor behøver du jo ikke lave de samme fejl som så mange andre har gjort før dig. Find en der i det mindste har et tlf nr på, da 90% af alle de der kun har email på er nogle der forsøger at lokke email adresser ud af folk, og så sende dem videre til betalingssider. Men held og lykke derude ;-)   Et godt råd er i bund og grund at finde de danske piger, selv om man selvfølgeligt godt kan finde lidt guldkorn imellem de udenlandske også. ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jesperfræk37 skrev, for 54 minutter siden:

Der er jo bare et tlf nr.... Men vel et taletidskort 

Ja ok kan godt se der er et tlf nr, men uanset hvad så skal du ALDRIG betale noget forud. Kan du se billedet af at jeg satte et billede fra nettet på herinde, og så ellers fik 30 henvendelser på et døgn, med 30% betalt forud udelukkende på et taletidskort, hvorefter jeg så lukkede min profil ned. En super god dagsløn må man sige for ingenting.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Aldrig betale forud :) Der er desværre masser af fakes, og der er ingen grund til at risikere at betale en masse penge for ingenting - find en sød pige, der mødes med dig først - så risikerer du da i det mindste kun at miste lidt tid, hvis personen ikke dukker op/lever op til hvad de lover :P Held og lykke

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Missen666

Kan kun tilslutte mig folket - betal aldrig forud. Heller ikke til en chauffør osv.

Vis gerne gp'en du har pengene klar inden seancen. Nogle vil måske gerne have pengene først, og det er vel også okay.

Personligt ville jeg måske synes det kunne ødelægge stemningen at skulle klare den finansielle del først- men hvad ved jeg.

Du ønskes i hvert tilfælde en god jagt og rigtig god weekend:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...