Hop til indhold
Rejsenetværk

Tur til Hamburg i marts v2

Recommended Posts

Denne opfordring oprettede jeg under efterlysninger, men begik den fejl at tilføje en betragtning, som det ikke var klogt at gøre, og tråden drejer sig nu om denne betragtning og ikke turen som er det egentlige formål med indlægget.

Her i forum hvor der allerede er oprettet en opfordring til en fælles tur, vil jeg nu genoprette min opfordring, men renset for den sidebetragtning, der fik den, ja må jeg jo nok erkende forventelige reaktion.

Jeg vil foreslå admin at han sletter min tråd under efterlysninger, vi tager en dialog denne gang, bare om en tur til Hamburg :)

Rejsenetværk

Hejsa

Jeg vil gerne lægge op til en fællestur i marts. Dog vil jeg på forhånd anbefale dem, der er uden de store erfaringer med FKK klubber i Tyskland, at I fremfor mit oplæg prioriterer de følere der allerede er ude om en mulig tur til Nordrhein-Westfalen - der er noget mere at komme efter end i Hamburg:

FKK-und Saunaclub ausgewählt

http://redlightaddressbook.net/list.php ... ub&search=

Særligt hvis I kan få Nille med som rejsefører, venter der jer en forrygende tur, særligt i kraft af hans evne til at tilrettelægge en tur, der logistisk og økonomisk kan blive optimal for alle deltagere.

Men nu til mit eget oplæg

Tur til Hamburg Lørdag den 3/3 til søndag den 4/3

Eller fra fredag eller lørdag den 2 eller 3 marts til mandag den 5 marts.

Jeg har tidligere besøgt den i FKK sammenhæng mellemstore klub:

FKK Romeo

http://www.fkk-hh.de/

Det var en af de bedste oplevelser jeg har haft i en FKK klub. FKK Atmos i Hamburg er størst, og det er en fremragende klub, men jeg har altså længe længtes efter, igen at besøge FKK Romeo, så det er denne klub jeg søger rejseselskab til.

Klubben ligger lidt udenfor det centrale Hamburg, og er vi afhængig af S bahn, må vi benytte taxi til og fra klubben. Der er det minus ved klubben at der ikke er mulighed for at spise i klubben under besøget, hvorfor vi må spise aftensmad ret tidligt inden et besøg i klubben lørdag, nok ca kl 17, da vi bør ankomme kl senest 18 for at få det meste ud af besøget ind til lukketid kl 02.

Jeg vil tro at vi vil forefinde 8 - 12 piger i klubben under besøget, fint nok for mig, for sidst jeg var der, var det top piger og top service. Mit primære oplæg går på et standard klub besøg lørdag aften, deltagelse i stedets all inclusive party om søndagen den 4/3 fra kl 14 - kl 20.

Det er sparsomt med info, men tidligere hed det sig 6 piger i de 6 timer for 140 euro = 1040 dkk kr

Pt info på deres hjemmeside:

Nächste All Inklusive Party am

Sonntag 5.2.2011 14:oo bis 20:oo Uhr

Spezialevents an jedem ersten und dritten Sonntag im Monat

Unsere Öffnungszeiten

Montag - Donnerstag 13:00 - 01:00 Uhr

Freitag 13:00 - 02:00 Uhr

Samstag 13:00 - 02:00 Uhr

Sonntag 14:00 - 20:00 Uhr (all inklusive Parties)

Heraf udleder jeg at der afholdes all inklusive party søndag den 4/3, men er I sprogkyndig, så kontakt gerne klubben for nærmere info herom, og formidl det i tråden, den information I får.

Entreen er 40 euro om lørdagen = 297 kr, inclusiv alkoholfrie, varme og kolde drikke, men altså ingen spisning.

Sandsynligvis er prisen for 30 standard minutter inclusiv standardydelser, som sidst jeg besøgte klubben 50 euro - det er næppe dyrere end hos Atmos hvor prisen er 50 euro = 372 kr.

Transport

Til Hamburg og Berlin

http://www.dsb.dk/find-og-kob/rejser-ud ... -tyskland/

Hamburg fra 249 kr

Mandage, tirsdage, onsdage, torsdage og lørdage

enkeltrejse 2. klasse fra kr. 249

enkeltrejse 1. klasse fra kr. 399

Fredage og søndage

enkeltrejse 2. klasse fra kr. 299

enkeltrejse 1. klasse fra kr. 449

Køreplan 2012 Hamburg og Berlin

http://www.dsb.dk/global/pdf/koereplane ... nge_v1.pdf

Lørdag den 3 marts

Afgang København

Kl 09 45

Ankomst Hamburg

Kl 14 16

Mandag den 5 marts

Afgang Hamburg

Kl 13 28

Ankomst København

Kl 18 14

Pris under forudsætning, køb af orange billet 1 klasse tur retur:

Lørdag 399 kr

Mandag 399 kr

I alt 798 kr

Personligt betaler jeg gerne, hvis nødvendigt op til 1200 kr tur retur på første klasse

Med fly, søgning på

Momondo.dk den 11/2:

http://www.momondo.dk/

UDREJSE

lør, 3. mar 08:25 CPH HAM 09:15 Direkte (00:50)

HJEMREJSE

man, 5. mar 13:45 HAM CPH 14:35 Direkte (00:50)

SAS Pris tur retur 926 kr

Men den pris kan hurtigt stige inden at vi har fået arrangeret turen.

Hotel kan vi få fra ca 400 kr +/- pr nat i enkeltværelse inclusiv morgenmad.

HRS.com

http://www.hrs.com/web3/

Aller bedst vil det være hvis en eller flere kan lægge bil til, vi er 2 - 4 i bilen. Så er vi helt uafhængig af offentlig transport i Hamburg, og turen vil kunne gennemføres mest koncentreret for den billigst mulige omkostning.

Det vil være muligt at køre til Hamburg lørdag, nøjes med en enkelt overnatning, køre hjem søndag efter kl 20, når all inclusive partiet på FKK Romeo slutter.

Modsat, vil en længere weekend muliggøre besøg både på FKK Romeo og FKK Atmos, øvrige købesex koncepter i byen, hvis nogle det foretrækker.

Alt andet lige vil det alt efter deltager antal, og hvor mange klubber vi spreder vores besøg på, kunne resultere i indtil flere meget forskellige beretninger efterfølgende i forum på Hedomax.net, hvis altså deltagerne har lyst til at skrive efterfølgende, men det vil jeg stærkt opfordre til at gøre, da det altid er meget poulær læsning, og vil kunne medvirke til at styrke udviklingen af dette nye site.

Venlig hilsen

Rejenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest LuckyLuke

Denne opfordring oprettede jeg under efterlysninger, men begik den fejl at tilføje en betragtning, som det ikke var klogt at gøre, og tråden drejer sig nu om denne betragtning og ikke turen som er det egentlige formål med indlægget.

Her i forum hvor der allerede er oprettet en opfordring til en fælles tur, vil jeg nu genoprette min opfordring, men renset for den sidebetragtning, der fik den, ja må jeg jo nok erkende forventelige reaktion.

Jeg vil foreslå admin at han sletter min tråd under efterlysninger, vi tager en dialog denne gang, bare om en tur til Hamburg :)

Venlig hilsen

Rejenetværk

Nej, naturligvis skal admin da IKKE slette din tråd :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Admin skal ikke noget som helst - vi kan foreslå admin, hvad vi synes bør gøres.

Mit råd, er at han korrigerer for en skæv start, sådan som jeg selv prøver på ved at jeg nu har slettet min bibetragtning - mens andre hellere ser at den skæve start får hele tråden til at køre af sporet, og dermed mit budskab til potentielt interesserede rejsefæller til at drukne :(

Ok - ja, bedst havde det været om situationen ikke var opstået, men admin kan med hård hånd tage den i opløbet - fremfor at give rum for at tråden får et helt andet forløb end det var formålet.

Jeg vil simpelthen gerne til Hamburg i marts, gerne med tidligere rejsefæller, som nye - hidtil har I været nogle pragtfulde mennesker at rejse sammen med :D

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu bliver turen ikke til noget for mit vedkommende. Det er ved at være for tæt på, uden at noget er arrangeret endnu.

Nille sendte mig dette link:

FKK Romeo

http://huren.lexi-hamburg.com/forum/sho ... eadid=9872

Jeg har nu fortsat lyst til en gang i fremtiden igen at besøge FKK Romeo en lørdag eller fredag, men måske der bør satses i anden retning i sexparty sammenhæng

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...