Hop til indhold
Guest HansHenrik222

Sugardaters.dk generelt

Recommended Posts

Guest HansHenrik222

Pigerne på Sugardating.dk falder i mange grupper lige fra prostituerede, piger der bare er nysgerrige, til dem der vil sælge billeder, franarre een penge ved forudbetaling eller forventer astonomisk betaling.

Men der er altså også en del piger som sælger sex på hobby basis nogle få gange om måneden eller vil prøve grænser af fordi det lyder frækt nogle få gange. En betaling på 800-2000 kr er normalt og ofte uden kondom hvis man tør.og det er ikke ualmindeligt de selv spiller frækt med og er naturligt liderlige. Jeg er 60 år og har mødt 10-15 piger af den slags på 18-23 år over de sidste 3 år. Flere var tydeligvis første gang de fik penge for sex men jeg er da også blevet snydt hvor jeg troede jeg mødte en uskyldhed men oplevede hun var semiprof og kold og forretningsmæssig.

Det har mest været i bil eller på lejet værelse da de fleste bor hjemme eller har roomies. Studerende er de fleste men der er altså også mindre velfungerende piger imellem. En af pigernes telefonnummer kunne fx spores til en plejefamilie for kliminalforsorgen ... pigen 19 (dokumenteret) og både sød og fræk. Tjek deres alder der er eksempler på piger ned til 15-16 år selv om de siger 18 og det er altså ulovligt.

Så ja oplevelserne kan være blandede og der er langt mellem snapsene. Men tager man sig tiden til at finde den rette og ikke går på kompromis med sine krav så findes der mange frække oplevelser på sugardaters.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster
Gb-fyren1975 skrev, for 14 minutter siden:

Det er en latterlig side

Meget uenig :)

Jeg vil da lige benytte lejligheden for at gøre reklame for et tidl. skriv jeg har lavet.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gb-fyren1975 skrev, den 1/2/2018 at 19:07:

Det er en latterlig side, bare mærkelig at mændene derinde gider at betale for en side, der er en lov om forskel behandling

man kan sagsøge den slags sider for det.

det skal du så gøre , så det kan blive gratis, og så sagsøg alle herre tøjsbutikker, , damefrisører, og alle andre der laver forskelsbehandling ))
god dag

Del dette indlæg


Link til indlæg

HansHenrik - du skriver noget om at leje værelse, når man har en date med nogle af de unge sugarbabes? For det er rigtigt; de fleste bor sammen med roomies og derfor ikke ønsker besøg, naturligt nok.

 

Hvor lejer du værelse - hvis det ikke er hotel?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest HansHenrik222
thedanishdude skrev, for 18 timer siden:

HansHenrik - du skriver noget om at leje værelse, når man har en date med nogle af de unge sugarbabes? For det er rigtigt; de fleste bor sammen med roomies og derfor ikke ønsker besøg, naturligt nok.

 

Hvor lejer du værelse - hvis det ikke er hotel?

Mange af pigerne foreslår solarium .. så er bilen faktisk bedre 

Kommer jo an på hvor i landet du er ... hvor jeg bor har et boligselskab en sæags værelsesudlejning, vandrehjem og BB er andre billige alternativer 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det skal også lige nævnes, at der findes piger som ikke vil noget seksuelt. Altså Ifølge deres profil. Jeg ved ikke om de virkelig mener det, når det kommer til stykket, da jeg som regel går uden om disse typer af profiler. 

Jeg syntes bare at jeg har oplevet en del som skriver på deres profiler at de ikke vil have sex med deres "daddys". Men de vil gerne have "sugar" eller anden luksus som modydelse, bare for lidt selskab. Jeg har virkelig svært ved at forestille mig at der findes særlig mange mænd derude som er friske på at betale for lidt snak over en kop kaffe. Men der findes uden tvivl nogen enkelte, hist og her. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest HansHenrik222
Kindhesten80 skrev, for 12 timer siden:

Det skal også lige nævnes, at der findes piger som ikke vil noget seksuelt. Altså Ifølge deres profil. Jeg ved ikke om de virkelig mener det, når det kommer til stykket, da jeg som regel går uden om disse typer af profiler. 

Jeg syntes bare at jeg har oplevet en del som skriver på deres profiler at de ikke vil have sex med deres "daddys". Men de vil gerne have "sugar" eller anden luksus som modydelse, bare for lidt selskab. Jeg har virkelig svært ved at forestille mig at der findes særlig mange mænd derude som er friske på at betale for lidt snak over en kop kaffe. Men der findes uden tvivl nogen enkelte, hist og her. 

En del af de piger der skriver de ikke søger sex gør det faktisk alligevel. Nogen endda ret hard core hvor du får en købesexaftale i stand efter 10 beskeder. Jeg tror de skriver det for at få det til at se pænt ud på overfladen. Så lad dig ikke snyde af det. Men træd varsom nogen piger mener det de skriver og bliver pisse sure hvis du tilbyde penge for sex.

Del dette indlæg


Link til indlæg
HansHenrik222 skrev, for 9 timer siden:

En del af de piger der skriver de ikke søger sex gør det faktisk alligevel. Nogen endda ret hard core hvor du får en købesexaftale i stand efter 10 beskeder. Jeg tror de skriver det for at få det til at se pænt ud på overfladen. Så lad dig ikke snyde af det. Men træd varsom nogen piger mener det de skriver og bliver pisse sure hvis du tilbyde penge for sex.

Det er godt observeret. Jeg tror at du har ret, at der findes kvinder derude som faktisk skriver at de ikke vil have sex for penge.  Pga. SDs regler som de er bange for ikke at overholde.  Men når man falder lidt i snak så ændrer det sig måske hurtigt. Og nu når du siger det, så har jeg faktisk været ude for et tilfælde hvor jeg mødtes med en SB med betaling som modydelse. Men efterfølgende ændrede hun i sin profil tekst, således at sex for penge var udelukket. Men hun skrev tilbage til mig at vi sagtens kunne mødes igen på samme vilkår som før. :)

Men der findes dog helt sikkert nogen på SD som udelukker sex 100%. Tvivler dog på at de kommer til at tjene særligt meget i længden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest HansHenrik222
Kindhesten80 skrev, for 17 timer siden:

Det er godt observeret. Jeg tror at du har ret, at der findes kvinder derude som faktisk skriver at de ikke vil have sex for penge.  Pga. SDs regler som de er bange for ikke at overholde.  Men når man falder lidt i snak så ændrer det sig måske hurtigt. Og nu når du siger det, så har jeg faktisk været ude for et tilfælde hvor jeg mødtes med en SB med betaling som modydelse. Men efterfølgende ændrede hun i sin profil tekst, således at sex for penge var udelukket. Men hun skrev tilbage til mig at vi sagtens kunne mødes igen på samme vilkår som før. :)

Men der findes dog helt sikkert nogen på SD som udelukker sex 100%. Tvivler dog på at de kommer til at tjene særligt meget i længden. 

Jeg læser ALDRIG profilteksen men sender samme standard bested til alle ... om jeg tilbyder penge for noget frækt 

Del dette indlæg


Link til indlæg
HansHenrik222 skrev, 1 time siden:

Jeg læser ALDRIG profilteksen men sender samme standard bested til alle ... om jeg tilbyder penge for noget frækt 

Må jeg spørge om hvorfor? Jeg siger det ikke for at provokere, men jeg har indtryk af at rigtig mange kvinder derinde bliver trætte af at modtage standard beskeder. Man kan jo godt se hvis en tekst er meget upersonlig. Specielt hvis hun selv har gjort en del ud af sin egen.(ja jeg ved godt at det er de færreste sugarbabes som gør særlig meget ud af deres profil)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest HansHenrik222
Kindhesten80 skrev, den 10/3/2018 at 16:03:

Må jeg spørge om hvorfor? Jeg siger det ikke for at provokere, men jeg har indtryk af at rigtig mange kvinder derinde bliver trætte af at modtage standard beskeder. Man kan jo godt se hvis en tekst er meget upersonlig. Specielt hvis hun selv har gjort en del ud af sin egen.(ja jeg ved godt at det er de færreste sugarbabes som gør særlig meget ud af deres profil)

Jeg søger kun hurtige sexmøder mod betaling og.min erfaring er en del piger kan fristes uanset hvad der står i.profilen 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gb-fyren1975 skrev, den 1/2/2018 at 19:07:

Det er en latterlig side, bare mærkelig at mændene derinde gider at betale for en side, der er en lov om forskel behandling

man kan sagsøge den slags sider for det.

Siden forskelsbehandler ikke kønnene.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tehtdk skrev, for 1 time siden:

På prisen gør den da

Nej, prisen er forskellig afhængig af om du søger en sugardaddy/sugarmamma eller en sugarbabe/sugarboy. Der er altså ingen kønsdiskrimination. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så diskreminerer de jo også på om man er giver eller modtager. Men nok om det. 

Er det ikke lidt underligt at leje et værelse på vandrerhjem, hotel eller Airbnb bare for nogle timer?? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tehtdk skrev, for 59 minutter siden:

Så diskreminerer de jo også på om man er giver eller modtager. Men nok om det.

Ja, men det er ikke kønsdiskrimination. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tehtdk skrev, for 19 timer siden:

Så diskreminerer de jo også på om man er giver eller modtager. 

 

Sugardad skrev, for 18 timer siden:

Ja, men det er ikke kønsdiskrimination. 

Næh, det er markedsøkonomi..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...