Hop til indhold
Rejsenetværk

Tur til Hamburg i marts

Recommended Posts

Hejsa

Jeg vil gerne lægge op til en fællestur i marts. Dog vil jeg på forhånd anbefale dem, der er uden de store erfaringer med FKK klubber i Tyskland, at I fremfor mit oplæg prioriterer de følere der allerede er ude om en mulig tur til Nordrhein-Westfalen - der er noget mere at komme efter end i Hamburg:

FKK-und Saunaclub ausgewählt

http://redlightaddressbook.net/list.php ... ub&search=

Særligt hvis I kan få Nille med som rejsefører, venter der jer en forrygende tur, særligt i kraft af hans evne til at tilrettelægge en tur, der logistisk og økonomisk kan blive optimal for alle deltagere.

Men nu til mit eget oplæg

Tur til Hamburg Lørdag den 3/3 til søndag den 4/3

Eller fra fredag eller lørdag den 2 eller 3 marts til mandag den 5 marts.

Jeg har tidligere besøgt den i FKK sammenhæng mellemstore klub:

FKK Romeo

http://www.fkk-hh.de/

Det var en af de bedste oplevelser jeg har haft i en FKK klub. FKK Atmos i Hamburg er størst, og det er en fremragende klub, men jeg har altså længe længtes efter, igen at besøge FKK Romeo, så det er denne klub jeg søger rejseselskab til.

Klubben ligger lidt udenfor det centrale Hamburg, og er vi afhængig af S bahn, må vi benytte taxi til og fra klubben. Der er det minus ved klubben at der ikke er mulighed for at spise i klubben under besøget, hvorfor vi må spise aftensmad ret tidligt inden et besøg i klubben lørdag, nok ca kl 17, da vi bør ankomme kl senest 18 for at få det meste ud af besøget ind til lukketid kl 02.

Jeg vil tro at vi vil forefinde 8 - 12 piger i klubben under besøget, fint nok for mig, for sidst jeg var der, var det top piger og top service. Mit primære oplæg går på et standard klub besøg lørdag aften, deltagelse i stedets all inclusive party om søndagen den 4/3 fra kl 14 - kl 20.

Det er sparsomt med info, men tidligere hed det sig 6 piger i de 6 timer for 140 euro = 1040 dkk kr

Pt info på deres hjemmeside:

Nächste All Inklusive Party am

Sonntag 5.2.2011 14:oo bis 20:oo Uhr

Spezialevents an jedem ersten und dritten Sonntag im Monat

Unsere Öffnungszeiten

Montag - Donnerstag 13:00 - 01:00 Uhr

Freitag 13:00 - 02:00 Uhr

Samstag 13:00 - 02:00 Uhr

Sonntag 14:00 - 20:00 Uhr (all inklusive Parties)

Heraf udleder jeg at der afholdes all inklusive party søndag den 4/3, men er I sprogkyndig, så kontakt gerne klubben for nærmere info herom, og formidl det i tråden, den information I får.

Entreen er 40 euro om lørdagen = 297 kr, inclusiv alkoholfrie, varme og kolde drikke, men altså ingen spisning.

Sandsynligvis er prisen for 30 standard minutter inclusiv standardydelser, som sidst jeg besøgte klubben 50 euro - det er næppe dyrere end hos Atmos hvor prisen er 50 euro = 372 kr.

Transport

Til Hamburg og Berlin

http://www.dsb.dk/find-og-kob/rejser-ud ... -tyskland/

Hamburg fra 249 kr

Mandage, tirsdage, onsdage, torsdage og lørdage

enkeltrejse 2. klasse fra kr. 249

enkeltrejse 1. klasse fra kr. 399

Fredage og søndage

enkeltrejse 2. klasse fra kr. 299

enkeltrejse 1. klasse fra kr. 449

Køreplan 2012 Hamburg og Berlin

http://www.dsb.dk/global/pdf/koereplane ... nge_v1.pdf

Lørdag den 3 marts

Afgang København

Kl 09 45

Ankomst Hamburg

Kl 14 16

Mandag den 5 marts

Afgang Hamburg

Kl 13 28

Ankomst København

Kl 18 14

Pris under forudsætning, køb af orange billet 1 klasse tur retur:

Lørdag 399 kr

Mandag 399 kr

I alt 798 kr

Personligt betaler jeg gerne, hvis nødvendigt op til 1200 kr tur retur på første klasse

Med fly, søgning på

Momondo.dk den 11/2:

http://www.momondo.dk/

UDREJSE

lør, 3. mar 08:25 CPH HAM 09:15 Direkte (00:50)

HJEMREJSE

man, 5. mar 13:45 HAM CPH 14:35 Direkte (00:50)

SAS Pris tur retur 926 kr

Men den pris kan hurtigt stige inden at vi har fået arrangeret turen.

Hotel kan vi få fra ca 400 kr +/- pr nat i enkeltværelse inclusiv morgenmad.

HRS.com

http://www.hrs.com/web3/

Aller bedst vil det være hvis en eller flere kan lægge bil til, vi er 2 - 4 i bilen. Så er vi helt uafhængig af offentlig transport i Hamburg, og turen vil kunne gennemføres mest koncentreret for den billigst mulige omkostning.

Det vil være muligt at køre til Hamburg lørdag, nøjes med en enkelt overnatning, køre hjem søndag efter kl 20, når all inclusive partiet på FKK Romeo slutter.

Modsat, vil en længere weekend muliggøre besøg både på FKK Romeo og FKK Atmos, øvrige købesex koncepter i byen, hvis nogle det foretrækker.

Alt andet lige vil det alt efter deltager antal, og hvor mange klubber vi spreder vores besøg på, kunne resultere i indtil flere meget forskellige beretninger efterfølgende i forum på Hedomax.net, hvis altså deltagerne har lyst til at skrive efterfølgende, men det vil jeg stærkt opfordre til at gøre, da det altid er meget poulær læsning, og vil kunne medvirke til at styrke udviklingen af dette nye site.

Et lille hint :)

Hvis der er hjemlige mutre og piger der læser med, så bemærk hvordan FKK Romeo, dels har specialarrangementer 2 søndage om måneden, dels har en fordelsklub:

Mitgliedschaft

http://www.fkk-hh.de/mitglieder.html

Jeg ved godt at Danmark ikke er Tyskland, med alt hvad det medfører af begrænsninger, men skulle mon ikke blot 1 - 2 førende bordeller i hovedstadsområdet, blandt mere end 80 af slagsen kunne arrangere sig noget lignende med en slags klub i klubben?

Altså officielt og ikke bare hvad der måske kunne tænkes allerede at foregå mere uformelt, eventuelt stamkunder og klub imellem.

Som jeg ser det indbyder dette nye site til at kunne facilitere sådanne initiativer i branchen, som en platform for branchens kontakt til en interesseret målgruppe blandt de mandlige brugere af sitet.

Et sted prøver rent faktisk noget i den rigtige retning, og er der nogle af jer der har prøvet deres tilbud, ja så beret gerne herom, så budskabet kan spredes, til mulig gavn og inspiration for flere:

Club Amazing

Lørdagslir

http://www.club-amazing.dk/pigeid_lordag.html

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Et lille hint :)

Hvis der er hjemlige mutre og piger der læser med, så bemærk hvordan FKK Romeo, dels har specialarrangementer 2 søndage om måneden, dels har en fordelsklub:

Mitgliedschaft

http://www.fkk-hh.de/mitglieder.html

Jeg ved godt at Danmark ikke er Tyskland, med alt hvad det medfører af begrænsninger, men skulle mon ikke blot 1 - 2 førende bordeller i hovedstadsområdet, blandt mere end 80 af slagsen kunne arrangere sig noget lignende med en slags klub i klubben?

Altså officielt og ikke bare hvad der måske kunne tænkes allerede at foregå mere uformelt, eventuelt stamkunder og klub imellem.

Som jeg ser det indbyder dette nye site til at kunne facilitere sådanne initiativer i branchen, som en platform for branchens kontakt til en interesseret målgruppe blandt de mandlige brugere af sitet.

Et sted prøver rent faktisk noget i den rigtige retning, og er der nogle af jer der har prøvet deres tilbud, ja så beret gerne herom, så budskabet kan spredes, til mulig gavn og inspiration for flere:

Club Amazing

Lørdagslir

http://www.club-amazing.dk/pigeid_lordag.html

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Så kender vi dig igen. I alle dine år ville du have det samme på Hedomax.com. Nu kører du det præcis samme li'r af igen. Igen ønsker du at boardet laves om så det passer ligepræcis dig. Boardet er næsten lige startet og Administrator er ikke afklaret om at det kører videre, men det afholder dig ikke fra at gentage dine kæpheste fra de sidste 10 år igen og igen og udtale dig om hvordan boardet bør være. I 10 år har du ævlet om det samme, og forlangt at andre skal lave boards om så de passer til dig. Du har alene været årsag til ballade alle steder og folk har i protest forladt steder pga. dig og du er selv blevet smidt ud på flere af stederne, men du fatter aldrig en skid af hvorfor. Kan du ikke forstå at folk er trætte af dit ævl. Du har forsøgt og forsøgt at få lavet kundeklubber i Danmark fordi du ikke har råd til at betale det, som det koster på bordellerne i Danmark. Men det er aldrig lykkedes og det har aldrig været tæt på at lykkedes. Ingen har jo gidet dit pis på trods af at du spammede hedomax.com til med reklameindlæg for dine synspunkter og ideer.

Hvis der er nogen der mener at jeg bare skal ignorere Rejsenetværk så kan de bare ignorere mig. Jeg gider ikke at se til at den mand endnu engang vil forsøge at ødelægge et forum som han har forsøgt på alle de forums han har været på. En større dovenlas og nasserøv end Rejsenetværk findes ikke. Han har alle dage haft milliarder af ideer om hvordan andre skal lave deres board om så de passer til ham men han har aldrig selv gidet at lave et board i stedet og nu har han da ellers haft en gylden mulighed. Hvis Rejsenetværk ønsker at etablere en platform for dit og dat så har han sin frihed til at gøre det. Men hvorfor skal det altid være på andre boards og hvor skal andre boards indrettes så de passer lige til ham.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Råd og råd, man prioriterer - jeg lægger op til en tur der alt efter hvad vi ender op med vil koste den enkelte mellem 3 og 5000 kr.

Brugte jeg de penge hjemme kunne jeg skrive lige så mange anmeldelser af 1000 kr pr gang, som nogle andre, men det gør jeg altså ikke.

Nu går turen til et sted, der kan tjene som inspiration, derfor linker jeg også til Amazing Club, der faktisk skiller sig lidt ud, og derfor er værd at gøre opmærksom på :)

Men budskabet er ikke til de ikke interesserede, men til, hvis nogle, der er interesserede!

Derfor tilbage på sporet, vil I med til Hamburg, så lad os mødes omkring det at tage til Hamburg i weekenden mellem fredag den 2/3 og mandag den 5/3 - så få eller flere af dagene det måtte falde for.

Os der tidligere har været på tur sammen har haft det fantastisk, og jo flere vi bliver i et rejsenetværk, desto oftere, kan den enkelte måske finde rejsefæller, hvor ikke alle har tid, mulighed eller råd.

Jeg vil anbefale at vi positivt interesserede herfra koncentrerer os alene om en produktiv dialog, alene om formålet med indlægget - hvis muligt en tur til Hambug, nævnte dage

Skulle enkelte ville tage mig i forsvar, beder jeg jer om at lade være - der kommer de indlæg der kommer, og som admin accepterer, holder vi os til emnet kommer vi måske afsted nogle sammen, hvis ikke risikerer vi blot at ellers interesserede bliver skræmt væk - det vil være en skam, for det kan blive en rigtig god tur, de rette afsted sammen.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Luke

Hvis du Rejsenetværk selv havde holdt dig til emnet, nemlig en tur til Tyskland med FKK-besøg så havde der jo ikke været noget at kritisere dig for.

Men næeh nej, du skulle lige komme med dine sædvanlige ytringer om hvordan Hedomax.net bør omdannes til en "platform" som du skriver for din lille præference.

Du giver et stadig stigende indtryk af at være egoistisk og egocentreret Rejsenetværk. Du vil have dette site skal være et betalingsite, at det skal være en platform for din lille præference, at forummet skal munde ud at vi skal sidde i rundkreds med mutre og pigerne med dig som ordstyrer alene med det formål, at du kan få noget billigere fisse i Danmark, at forummet skal være et forum for kundeklubber, at forummet er oplagt til at være en base for din lille præference af sexparties. Det er sku velkommen til at have din præferencer, men lad være med at diktere og kræve at forummet skal omdannes så de passer til dine præferencer.

Endelig ser vi, at du endnu engang starter dit reklamefremstød for Club Amazing. Det lykkedes dig jo på com på 2 dage i ca 20 forskellige debatindlæg i forskellige debatter at lave reklame for dem indtil du fik et påbud om at du slet ikke måtte nævne stedet igen.

Det er helt i samme rille du nu forsætter og du gør det i et debatoplæg om en tur til Tyskland og FKK, det er sku åndsvagt af dig at gøre, du skyder dig selv i foden, men problemet med dig er, at du ser det ikke før det er for sent, fordi du ikke har skyggen af selvkritik.

Jeg kan ganske enkelt ikke forstå, at du vælger at flette alle mulige andre ting ind i et indlæg om en tur til Tyskland og FKK, tilmed når du ved at det du fletter ind dels overhovedet ikke er relevant i forhold til jeres tur og dels kan provokere folk. Du har helt selv bedt om, at der kommer støj på linjen i forhold til dit initiativ og det kan du kun takke dig selv for.

De fleste af os ønsker bare et forum hvor vi kan skrive lidt om fisse og få gode tips om det samme. Hvis du ønsker et forum der skal fungerer helt anderledes og være på en helt anden måde, så let din ekstremt dovne røv og skab det selv, fremfor at forsøge at ødelægge noget for andre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest LuckyLuke

Det er altså utroligt Rejse. Som andre skriver, har du i 10 år mere eller mindre spoleret og ødelagt samtlige de bolle sites du har huseret på. Du er blevet udelukket og/eller har fået karantæne i en lind strøm. Selvom du lover og lover at ændre adfærd, sker det ikke. Enten evner du det ikke eller du kører en helt bevidst strategi.

Du skrev følgende i strengen "skriv anmeldelser" den 7/2-12 kl. 08.24:

Skal gerne foreslå admin at låse min profil i 14 dage, som en ny standard for en hurtigere konsekvens, så kan jeg være den første det sker for, hvis det bliver brugt koncekvent tror jeg at det kan begrænses effektivt at det går som det gik på .com

Kære admin - vær sød at efterkomme rejses egen bøn. Inden dit gode sites bliver ødelagt og folk forsvinder herfra. Tak

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har nu genoprettet denne efterlysning under forum "Tyskland", hvor også andre har valgt at oprette deres efterlysning.

I version 2 har jeg slettet den betragtning der afstedkom de bemærkninger der kom her i tråden under efterlysninger, og jeg har foreslået admin at han helt sletter indlægget, som jeg her fik oprettet under efterlysninger i første omgang.

Velkommen i andet forsøg til en dialog om en fællestur til Tyskland:

Tur til Hamburg i marts v2

viewtopic.php?f=11&t=197

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...