Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg skal en tur til Esbjerg onsdag. Jeg overvejer en god massage evt. lidt mere, men massagen er det vigtigste. 

Hvor skal jeg gå hen? Gerne i centrum. Jeg overvejer PP massage i Borgergade. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tag forbi hende her, så får du den massage du efterlyser.

Hun kan sit kram, og jeg har været forbi gentagne gange af samme årsag. Bliver ikke tilbudt andet, men det fås jo andre steder hvor massagen måske ikke er så god.

ollie

Del dette indlæg


Link til indlæg
weber skrev, 1 time siden:

Jeg skal en tur til Esbjerg onsdag. Jeg overvejer en god massage evt. lidt mere, men massagen er det vigtigste. 

Hvor skal jeg gå hen? Gerne i centrum. Jeg overvejer PP massage i Borgergade. 

Fik for 3 uger siden en pludselig indskydelse da jeg kom forbi klinikken på Storegade 114. Var der sidst for et par år siden så det var uden de store forventninger, da massagen den gang var under middel.

Jeg takkede fra start af nej tak til tilbud om andet end massage og det skulle vise sig at blive en positiv oplevelse. Massagen var langt over middel for ikke at sige rigtig god, og det betød at hun senere kunne friste med et HJ tilbud uden på nogen måde at udvise pirrende adfærd undervejs.

Klart et sted som får endnu en chance om end jeg har 2-3 andre favoritter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg
Gæst skrev, 1 time siden:

Tag forbi hende her, så får du den massage du efterlyser.

Hun kan sit kram, og jeg har været forbi gentagne gange af samme årsag. Bliver ikke tilbudt andet, men det fås jo andre steder hvor massagen måske ikke er så god.

ollie

Hej Gæst...

Du har været forbi gentagne gange......Vil det sige, at pigen kommer ud på gaden for at gøre sit arbejde?

Hvorfor ikke skrive, at du har aflagt et besøg - det er vel det, du har gjort?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Aalborg skrev, for 2 timer siden:

Hej Gæst...

Du har været forbi gentagne gange......Vil det sige, at pigen kommer ud på gaden for at gøre sit arbejde?

Hvorfor ikke skrive, at du har aflagt et besøg - det er vel det, du har gjort?

Hej Aalborg

God humor, hvilket jeg antager er meningen med din kommentar.

Hvis ikke, så kommer pigen ikke ud på gaden og råber, at der ikke tilbydes ekstra.

Så "forbi gentagne gange" betyder ikke nødvendigvis "Kørt/gået/fløjet forbi gentagne gange" hvilket du måske forveksler det med.

ollie

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...