Hop til indhold
olemadsen

Vivian

Recommended Posts

Jeg var i går i det dejlige solskin draget mod Flensburg.

Egentlig havde jeg en anden pige i tankerne, men hun var rejst hjem Urlaub, ja ja så er det da godt man har et alternativ.

Vivian på Harrisleer strasse 27 Bei Lord.

Man siger at førstehåndindtrykket er vigtigt, uha det var godt.

Jeg tror at hun gemte den forrige kunde i køkkenet da jeg ringede på, hun åbnede i slåbrok og et mega sødt smil. Så førstehåndsindtrykket var godt, og det holdt hele vejen igennem.

Jeg bestilte en time, 150 euro, og ikke på noget tidspunkt blev det fortrudt.

Efter jeg havde vasket mig gik Vivian i bad, så kunne man komme rigtigt i stemning mens hun vimsede rundt uden en trevl på kroppen.

Jeg skal ikke trætte jer med sexen, men der var rigeligt af den, og masser af kæleri og nussen, så tæt på ægte kæreste sex som man næsten kan få det, altså en ægte GFE som jeg kan li dem.

Vivian er god til at pirre, og hun er selv opstemt af legen det er dejligt at opleve, hun havde gang i små vibratorer, en fæstnede hun til min pik, og fik så selv glæde af vibrationerne da pikken kørte henover hendes klit, jo Vivian nød det også.

60 min i Vivians selskab går bare for hurtigt, og jeg fik hende også fortalt at i eftermiddag var hun mig en dyr affære. Det forstod hun ikke helt, men jo nu var jeg jo hooked og ville nok komme mange gange på besøg i fremtiden.

Karakterer:

13 skalaen

Stedet 10, flot ren lejlighed, der ikke virkede som et bordel, men man følte sig behalig i omgivelserne

Pigen 11 m pil opad, jeg fatter ikke jeg har overset Vivian jeg er da kommet i FL i de sidste 3-4 år, men det skyldes nok at hendes billeder ikke gør hende refærdigheden fyldest, hun er meget smukkere og frækkere end billederne indikerer.

Behandlingen 11 med pil opad, eneste ekstra kommentar er at jeg glæder mig til at besøge Vivian igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for en fin anmeldelse Ole. Godt at du fik prøvet dejlige Vivian. Tror jeg snart må ned og hygge mig med hende igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for hjælpen Lange med Link, det glemte jeg at få med.

He he jeg er bange for at der kørte en Vivian film bag øjenlågene da jeg skrev om hende.

Tak for anbefalingen af Vivian også, du havde ret det var lige min stil.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Ole.

Dejligt at høre om din tur til Flensborg. Men det forekommer mig at prisniveauet har fået et ordentligt har opad - 150 euro for 1 time. Men det er tilsyneladende også med diverse lækre sager. Fransk natur f.eks?

Jeg tror nu ikke du trætter mange i dette forum ved at være mere beskrivende i din omtale af selve sexen.

Stein

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så har jeg igen fået en ny dosis Vivian.

Pigen er populær det er der ikke noget at sige til, jeg fik kontakt og spurgte om hun var ledig, det svarede hun ja til. Hun er sgu også forretningskvinde, jeg sad i 3 kvarter ude i køkkenet og ventede på at den forrige kunde skulle gå, fik dog kaffe og et tysk Playboy at more mig med.

Hun er vist ved at være helt booket op med danske kunder, så nu varer det ikke længe inden vi alle har fået hende lært dansk.

Fransk kan hun, både som yder men så sandelig også som nyder. En time går hurtigt med gensidigt fransk, dansk i flere stillinger og en villig pige der er ren GFE.

Vivian er skøn at dyrke sex med ingen tvivl, så det er med smil på læben hjemover.

Dette var mit 3. besøg hos Viv, og min eneste anke er at jeg mangler noget at pille af hende når jeg besøger hende. En helt nøgen pige er lidt kedelig. Dog er det et luksus problem, men alligevel.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var igen i går forbi Viv, det er ved at blive vanedannelse det her.

http://www.engelsburg-fl.de/models/vivian_page.htm

Det var sidste vagtdag i går for denne gang, og jeg tror ærlig talt der var ret stille, for jeg mødte en Vivian i et par jeans og en trøje, normalt åbner hun døren uden entrævl på kroppen.

Hun var på vej ud i hendes bil med noget, og hun var væk i 2 min., jeg fik lov til at pakke godten ud da hun kom tilbage, det var en sjov oplevelse, man føler mere det er en date på denne måde fremfor købesex.

Dog måtte jeg ligge 150 euro for timen :) .

Der var masser af kyssen og kælen inden vi fik alt tøjet af hinanden, og så op på sengen, Viv var til narrestreger, så hun havde hentet en dåse med flødeskum, som hun sprøjtede på sine bryster og sin mis, jeg fik så æren af at gøre hende "ren" igen. Derefter mere flødeskum, på min pik, Viv sagde det flødeskum smager som is, så hun guffede ispind :).

Vi legede derefter til der manglede ca 10 min af timen, gensidigt fransk, og Viv er ikke en af de piger der ligger stille på lagnerne når man slikker hendes mis. Jeg måtte flere gange stoppe hende for ikke at komme for tidligt.

De sidste 10 min var alm dansk afslutning, og med den opvarmning varede det desværre ikke så lang tid, så var der lige et par minutter tilbage at kæle lidt med hinanden, det sidste og sværeste, at skulle gå igen, man kunne godt have en drøm om at have råd til bare at blive en time eller 2 mere, men desværre.

Dette var mit lille solskinsbidrag fra en ellers trist og MEGET regnfuld dag på vejene til og fra Flensburg.

Jeg glæder mig til mit næste besøg hos Viv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Der er allerede en tråd om Vivian,hvorfor starte en ny?

Det ville være mere overskulig for alle,hvis alle beretninger om den samme pige blev samlet i den samme tråd.

F.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dette er en gammel tråd med en ny kommentar, men det er måske ulovligt at opdatere.

Håber sandelig ikke at det generer nogen at man beretter om sine damebesøg herinde, at man så foretrækker den samme pige og stadigt kan berette om nye sider af selvsamme pige vil jeg da gerne selv læse om. Derfor skriver jeg gladeligt flere informationer og oplevelser i min egen tråd om Vivian.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...