Hop til indhold
Guest Vejlemands6

ADVARSEL: Fr3k_tøs13 !!!

Recommended Posts

Guest Vejlemands6

Har skrevet med hende i et stykke tid, og aftalt møder med hende flere gange, hvor hun pludselig ikke kunne.

Hun skriver hun gerne vil have hjælp til at handle kosmetik, og det er det eneste i får ud af hende......

Fik endelig aftalt et møde, hvor hun rent faktisk mødte op, MED EN VENDINDE, så hvad jeg troede skulle være en fræk aftale, blev til at vi snakkede, og så fik jeg lov til at mærke hende i trussen lige inden de gik.

Bagefter, har jeg så af omveje fundet ud af, at hun kun gør det for PENGENE... Hun har ingen intentioner om at mødes og være sammen med en...  Så har sluttet med hende, og helt typisk var der pludselig ikke nogen grænser for hvor meget vi kunne være sammen, selvom hun for to dage siden, klart havde sagt, at der ville komme til at gå et par måneder før hun "måske" havde tid til at mødes.....

https://sugardaters.dk/show?alias=fr3k_tøs13

Så SPAR JERES PENGE og find en ægte Babe i stedet.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vejlemands6 skrev, for 2 minutter siden:

Bagefter, har jeg så af omveje fundet ud af, at hun kun gør det for PENGENE...

?? :huh: Men er det ikke det Sugardating går ud på i 98,8 % af tilfældene ??

Det samme set-up som en GP. Bare med en anden (og selvvalgt) "mærkat" fordi pigerne stikker sig selv blå i øjnene og ikke vil være ved, hvad de i virkeligheden laver. Samme mærkat-blindhed gælder desuden for en stor dels vedkommende også af de sugardatende fyre.

Men tak for at dele din kedelig oplevelse med hende. Op på hesten igen og videre :D

  • Synes godt om 1
  • Haha 1
  • Forvirret 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 16 minutter siden:

?? :huh: Men er det ikke det Sugardating går ud på i 98,8 % af tilfældene ??

Det samme set-up som en GP. Bare med en anden (og selvvalgt) "mærkat" fordi pigerne stikker sig selv blå i øjnene og ikke vil være ved, hvad de i virkeligheden laver. Samme mærkat-blindhed gælder desuden for en stor dels vedkommende også af de sugardatende fyre.

Men tak for at dele din kedelig oplevelse med hende. Op på hesten igen og videre :D

Næ alle jeg har mødt har jeg haft sex med

Men hvis det er så svært at lave en aftale ! Så glem det !hun virker bare utryg og det er OK ! Det er vel hendes måde at sige nej tak På

 

 

  • Forvirret 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
decameron skrev, Lige nu:

Næ alle jeg har mødt har jeg haft sex med

Men hvis det er så svært at lave en aftale ! Så glem det !hun virker bare utryg og det er OK ! Det er vel hendes måde at sige nej tak På

 

 

Jeg mener også at de alle sammen kun har sex for penge. Det er vel kun en forsvindende lille andel der gør det for fornøjelsens skyld og altså uden penge ;)

Det er jo præcis det samme som en GP. de sælger deres ydelser for penge. De kalder det bare noget andet...

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 9 minutter siden:

Jeg mener også at de alle sammen kun har sex for penge. Det er vel kun en forsvindende lille andel der gør det for fornøjelsens skyld og altså uden penge ;)

Det er jo præcis det samme som en GP. de sælger deres ydelser for penge. De kalder det bare noget andet...

Næe !

Min faste skrev sidste uge hun havde lyst ? Og om vi skulle ses

Det er sidst på måneden så hun foreslog halv pris ! 600 

Og det er da lyst og en god relation som bærer det

Igen tidsramme og Tid til at spise sammen h as vide vi også

Ingen gør det uden penge eller gave

Det er jo konceptet )

Men se om du kan få en gp til halv pris ! Og middag først !!

 

Redigeret af decameron

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bigbone1975

Jeg havde en eks som var derinde og hun gjorde det kun for såre mig og ikke andet, tog ingen penge for det på nogen måde hun gjorde kun for at ødelægge forholdet,

men ved self ikke om hun er derinde endnu.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 8270
bigbone1975 skrev, for 32 minutter siden:

Jeg havde en eks som var derinde og hun gjorde det kun for såre mig og ikke andet, tog ingen penge for det på nogen måde hun gjorde kun for at ødelægge forholdet,

men ved self ikke om hun er derinde endnu.

Hvad er din point med dit indlæg ?

har du et link til din ex kæreste ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
decameron skrev, 1 time siden:

........ Og om vi skulle ses

Det er sidst på måneden så hun foreslog halv pris ! 600 ....

 

decameron skrev, 1 time siden:

.....

Og det er da lyst og en god relation som bærer det.........

Sidste på måneden   og lysten der driver værket? ha ha ha.

  • Tak 1
  • Haha 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vejlemands6

Advarslen går på at hun siger hun vil mødes, men hun vil kun have pengene, og har ingen intentioner om at mødes uanset hvor meget hun siger det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest UerfarenM
DK fyr 34 skrev, for 1 time siden:

Jeg mener også at de alle sammen kun har sex for penge. Det er vel kun en forsvindende lille andel der gør det for fornøjelsens skyld og altså uden penge ;)

Det er jo præcis det samme som en GP. de sælger deres ydelser for penge. De kalder det bare noget andet...

Det er få, det har du helt ret i, men jeg har da i senere tid mødt to derindefra, som på ingen måde ville have penge eller gaver for sex. Den ene ville gerne ud at spise i ny og næ, og den anden ville bare have en lidt ældre fyr, som kunne føre en fornuftig samtale frem for kun at tænke på at knalde hende.

 

Der er dog langt imellem, det skal jeg være den første til at indrømme.

Del dette indlæg


Link til indlæg
UerfarenM skrev, for 52 minutter siden:

Det er få, det har du helt ret i, men jeg har da i senere tid mødt to derindefra, som på ingen måde ville have penge eller gaver for sex. Den ene ville gerne ud at spise i ny og næ, og den anden ville bare have en lidt ældre fyr, som kunne føre en fornuftig samtale frem for kun at tænke på at knalde hende.

 

Der er dog langt imellem, det skal jeg være den første til at indrømme.

Lige præcis og der har du nok funder 2 piger som hele konceptet/siden er skabt til. Megen der er nok langt imellem snapsene ;)

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 8270
DK fyr 34 skrev, for 20 minutter siden:

Lige præcis og der har du nok funder 2 piger som hele konceptet/siden er skabt til. Megen der er nok langt imellem snapsene ;)

Så du mener sugardaters.dk er et dating site ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
8270 skrev, for 17 minutter siden:

Så du mener sugardaters.dk er et dating site ?

Nej det mener jeg ikke. Det er et site hvor fyre kan komme i kontakt med piger der tilbyder sex mod betaling som enhver anden GP. Hvad det var ment som om da det blev lanceret skal jeg ikke kunne side, men nok noget i en lidt anden retning.

En sugarbabe er og bliver en ganske almindelig GP. Måske knap så prof men konceptet er præcis det samme.

  • Synes godt om 3
  • Vred 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 12 timer siden:

Nej det mener jeg ikke. Det er et site hvor fyre kan komme i kontakt med piger der tilbyder sex mod betaling som enhver anden GP. Hvad det var ment som om da det blev lanceret skal jeg ikke kunne side, men nok noget i en lidt anden retning.

En sugarbabe er og bliver en ganske almindelig GP. Måske knap så prof men konceptet er præcis det samme.

tja så er de gp ere jeg har haft besøg af , bare nogle der har misforstået det koncept, der var klokke og faste priser , fra de kom ind af døre, og det ligner overhovedet ikke det jeg har mødt på sugardating, men sådan er der jo så meget )

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster
DK fyr 34 skrev, for 22 timer siden:

En sugarbabe er og bliver en ganske almindelig GP. Måske knap så prof men konceptet er præcis det samme.

Dybest set enig, jeg har dog haft oplevelser der adskiller sig radikalt fra den typiske GP oplevelse - det har jeg skrevet nok om. Min nuværende situation tror jeg ikke jeg var endt i hvis jeg havde holdt mig til GP di tradizionale. Om det er en god ting ved jeg ikke :D 

Redigeret af Sparkster

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sparkster skrev, 1 time siden:

Dybest set enig, jeg har dog haft oplevelser der adskiller sig radikalt fra den typiske GP oplevelse - det har jeg skrevet nok om. Min nuværende situation tror jeg ikke jeg var endt i hvis jeg havde holdt mig til GP di tradizionale. Om det er en god ting ved jeg ikke :D 

håber da det er en god ting , men det ved du vel om ingen andre

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er godt du kan hænge mig ud. Du fortæller jo så ikke helt den sande historie, men fair nok hvis du har brug for at hænge mig ud, bare fordi at jeg var ret afvisende overfor dig mod slutningen. Må du have det godt ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
decameron skrev, den 29/1/2018 at 15:53:

Næ alle jeg har mødt har jeg haft sex med

Men hvis det er så svært at lave en aftale ! Så glem det !hun virker bare utryg og det er OK ! Det er vel hendes måde at sige nej tak På

 

 

Jeg var også utryg, og det accepterede han bare ikke...

Del dette indlæg


Link til indlæg
whatthefu*k skrev, for 8 minutter siden:

Jeg var også utryg, og det accepterede han bare ikke...

OK tænker jeg også

Og det SkAl respekteres

  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
decameron skrev, for 2 minutter siden:

OK tænker jeg også

Og det SkAl respekteres

Han fortæller ikke helt sandheden i beskeden. Han får det til at lyde som om, at jeg har aflyst hver gang vi har lavet en aftale, og sådan hang det ikke sammen. Det møde hvor min veninde var med, var mig som planlagde det, og han sagde selv ja til min veninde skulle med.

Tror ikke lige han havde forventet at jeg læste det her, men jeg har nogle andre daddys, som er ret loyale :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest KristianB

Hvad er den rigtige historie så? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
KristianB skrev, for 1 time siden:

Hvad er den rigtige historie så? 

Der er vel altid 2 sider af en historie, men synes vi skal lade den være her. Gider ikke gå længere ned på hans niveau.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest KristianB
whatthefu*k skrev, den 4/2/2018 at 14:32:

Der er vel altid 2 sider af en historie, men synes vi skal lade den være her. Gider ikke gå længere ned på hans niveau.

Skriv i pb, hvis det er? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
KristianB skrev, 1 time siden:

Skriv i pb, hvis det er? 

Kan vi ikke bare lade den være her. Han har også slettet sin profil nu

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest KristianB

Jo... Men der altid 2 sider..og vil klæde sig, hvis du gav din side.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...