Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg var der for en måneds tid siden, så til alle på forum: Undskyld undladelsessynden, og jeg vil så alligevel knytte nogle ord på oplevelsen, selvom den ligger tilbage i det gamle år. 

 

Det var Pat, der masserede. Hun er en nok 35-40 årig velholdt dame, der absolut er velformet på den der thai-måde som mange af os nok falder for - ikke tyk, men med former på de rigtige steder :-) 

Saibua er vel hvad man kan betegne som et sted, der ligger imellem grøn og rød i thailisten-lingo: Et sted, der absolut er pænt, forstået på den måde, at det ikke har den der kælderstemning, og der ikke lugter af thai-madlavning. 

Massagen gik i gang, og den foregik fuldt afklædt (for mit vedkommende; ikke Pat, der var iført en tætsiddende kjole, der klædte hende godt, uden at være ovre i den vulgære ende  - fedt :-) ). Den første tid var mellemhård massage uden pirring, men efter 20-25 minutter bekyndte der at komme opmærksomhed på de ædlere dele, hvilket hun gjorde rigtigt godt. 

Jeg vil tro, at den obligatoriske "vend dig om" kom efter godt og vel en halv time - og ikke et øjeblik for tidligt, fordi hun kan virkelig sit kram. I stedet for kun at fokusere på at få en udløsning frem, så nussede hun mig langsomt frem imod en, med en dejlig pirrende teknik, hvor hun havde en hånd i gang med de ædlere dele, mens den anden hånd var på brystkassen - dejligt og en variant som der er forbavsende få thaier, der bruger. 

Klimakset fulgte - med stort thai-smil til følge. 

Efter cirka 40 minutter var jeg ude på den befærdede Silkeborgvej igen. En god oplevelse rigere og 600 kroner fattigere. Absolut rimeligt, ift. totaloplevelsen. 

Jeg tror ikke, at Saibua og Pat tilbyder mere end HJ. Men det er også bestemt turen værd.

 

 

Link: https://massageplus.dk/massageklinik/1128/Saibua-Thaimassage-Aarhus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja Thai-fan, det er et OK sted på Silkeborgvej, og jeg kan nikke genkendende til din oplevelse. Den afsluttende del er rigtig god.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt Pat igen (bare lige for at tjekke op... :-) ), og jeg kan kun stå ved min anmeldelse. 

Ligeså god oplevelse anden gang. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Med denne glimrende anmeldelse fik jeg lyst til at aflægge et visit, og jeg blev bestemt ikke skuffet!

Det er længe siden, jeg har besøgt et Thai sted, synes der er meeeget langt mellem de gode oplevelser, men det her er absolut en af de bedre.

Da jeg trådte ind, blev jeg mødt af to storsmilende piger, og blev straks vist ind i massagerummet, af hende der åbnede døren, og blev bedt om at lægge mig på maven. Den kønne pige gik ud, mens jeg afklædte mig og lagde mig som anvist. Der var lidt koldt i rummet, men ellers et meget pænt og rent sted. Jeg tror dog ikke, jeg var den første i dag, som tog plads på håndklæderne på briksen. Den kønne pige kom ind igen, lagde varme håndklæder på min nøgne krop, og fjernede ret hurtigt det på ryggen. Nu kom det kolde gys, det føltes som om, olien kom lige fra et køleskab, og der blev ikke sparet på det! Åh nej, tænkte jeg, ikke det sædvanlige olieplaskeri, som man oplever de fleste steder. Men da hun gik i gang med massagen, føltes det godt med den mængde olie. Hendes berøringer føltes nærmest helt elektriske. Hun kom godt rundt på ryggen, helt ned på ballerne, der var ingen hastværk. Heller ingen pirring under massagen, men hun kom tæt på, da ben og lår blev masseret, og det, sammen med de elektriske berøringer, havde sin positive virkning ...

Da jeg vendte mig om på ryggen, var der pænt liv i de nedre regioner, dog uden "fuld begejstring". Det ændredes hurtigt, da hendes hænder strejfede flere gange, og snart var der fuld rejsning. Og som forventet blev jeg tilbudt HJ, hvilket jeg naturligvis takkede ja til. Det var fantastisk, intet mindre, og beskrives fint af Thai-fan, så der har jeg intet at tilføje. Under hele HJ, kørte den anden hånd forsigtigt rundt på min brystkasse, mave, lår og pung. En super nydelse, som jeg ikke holdt til ret længe.

Jeg blev tilbudt et bad, men takkede nej. Hun hentede så i stedet en varm vaskeklud, og vaskede olien af min krop.

Jeg spurgte til hendes navn, men fik ikke fat i det. Jeg synes ikke, det lød som Pat.

Alt i alt en fantastisk oplevelse, på trods af det kolde olie, og jeg vender helt sikkert tilbage!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Så fik jeg også besøgt Pat. Først vil jeg sige at klinikken er anderledes end hvordan thaiklinikker er flest. På mange måder.

Selve facaden er ikke dækket til med gardiner, persienner mv men der er kig ind på klinikken gennem de store vinduer ud mod gaden men naturligvis ikke ind i det rum hvor massagen gives. :D Der er gode parkeringsforhold ved siden af klinikken.Der er meget rent, pænt og nydeligt i klinikken som virker nyrenoveret. Der er en rigtig massagebriks. 

Pat er særdeles venlig og imødekommende. 

Massagen er god. Hun bruger både underarmen og hænder og gør det godt, både når man ligger på maven og ryggen. 

Efter 35-40 min kom tilbuddet om HJ, og det var et rigtig godt HJ, ligeså godt som andre har beskrevet. 

Det hele tog en lille times tid, kostede kr 600, og det kan absolut anbefales, men man skal huske at der ikke tilbydes mere end et HJ og at hun er fuldt påklædt under seancen.  Pat vil jeg skyde til at være 40-45 år, pæn figur og en nydelig dame.

Redigeret af Aros

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde ligeledes fornøjelsen af at besøge denne klinik i går.

Jeg kan bekræfte det der tidligere er skrevet om stedet, blev mødt med smil og langt kram. Forløbet var som der tidligere er skrevet i tråden, med knap så meget pirring mens man ligger på maven, da jeg blev vendt om kom hun i nærheden af Pjerrot og spurgte om hun skulle hjælpe med den, hvilket jeg sagde ja til, og derved var den del på plads, hvilket jeg godt kunne lide. Hun fortsatte så med ben, og nærmest helt naturligt gik hun i gang med overkrop HJ efterfølgende.

Hun er en flot velholdt dame, meget god karisma, og ved bestemt hvordan en pik skal håndteres. Der kunne konen virkelig lære lidt ;) 

Hun er god til lige at booste ens selvtillid, hørte blandt andet “Wauv, du majet pææn maaan”, “du ha maaange muskler”, “dig piger godt kan li”, og så den bedste “du ha majet smart krop”? :D

Ovenpå den smøre var jeg overbevist om at hun ville give mig penge for at få lov til at røre ved sådan en flot mand, men sådan gik det ikke.

Det eneste minus må være at jeg kunne mærke jeg ikke var den første der havde brugt det håndklæde jeg blev placeret på, og det vil sige de næste får fornøjelsen af at gnide lidt rundt i mine kropsvæsker. Bare rolig mine herpes sår er i behandling, og jeg har hørt Gonore og chlamydia ikke smitter selvom man har brugt det samme håndklæde :D

Jeg kan bestemt anbefale stedet 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrLovaLova skrev, for 4 minutter siden:

Hun er god til lige at booste ens selvtillid, hørte blandt andet “Wauv, du majet pææn maaan”, “du ha maaange muskler”, “dig piger godt kan li”, og så den bedste “du ha majet smart krop”? :D

Ovenpå den smøre var jeg overbevist om at hun ville give mig penge for at få lov til at røre ved sådan en flot mand, men sådan gik det ikke.

 

Haha, god anmeldelse.

Sad og grinede - den der thai-remse elsker og kender man jo; det er vist en del af ritualet. Danmark er i sandhed befolket med Adoniser, hvis det stod til troende. 

Forskellen på de gode og de dårlige thailanske kvinder er så hvordan den formidles, og her hører Pat afgjort til de gode :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrLovaLova skrev, for 5 timer siden:

Jeg havde ligeledes fornøjelsen af at besøge denne klinik i går.

Jeg kan bekræfte det der tidligere er skrevet om stedet, blev mødt med smil og langt kram. Forløbet var som der tidligere er skrevet i tråden, med knap så meget pirring mens man ligger på maven, da jeg blev vendt om kom hun i nærheden af Pjerrot og spurgte om hun skulle hjælpe med den, hvilket jeg sagde ja til, og derved var den del på plads, hvilket jeg godt kunne lide. Hun fortsatte så med ben, og nærmest helt naturligt gik hun i gang med overkrop HJ efterfølgende.

Hun er en flot velholdt dame, meget god karisma, og ved bestemt hvordan en pik skal håndteres. Der kunne konen virkelig lære lidt ;) 

Hun er god til lige at booste ens selvtillid, hørte blandt andet “Wauv, du majet pææn maaan”, “du ha maaange muskler”, “dig piger godt kan li”, og så den bedste “du ha majet smart krop”? :D

Ovenpå den smøre var jeg overbevist om at hun ville give mig penge for at få lov til at røre ved sådan en flot mand, men sådan gik det ikke.

Det eneste minus må være at jeg kunne mærke jeg ikke var den første der havde brugt det håndklæde jeg blev placeret på, og det vil sige de næste får fornøjelsen af at gnide lidt rundt i mine kropsvæsker. Bare rolig mine herpes sår er i behandling, og jeg har hørt Gonore og chlamydia ikke smitter selvom man har brugt det samme håndklæde :D

Jeg kan bestemt anbefale stedet 

hvad   ????....nu er jeg så skuffet.... jeg troede, hun kun sagde det til mig.... at jeg var noget helt spicelt :(  

:) 555 hehe... 

men dem her bruger hun helt sikkert kun til mig :

"du har tabt dig siden sidst ... du ser lækker ud"

"du har smart smart smart tøj på ... du ser så ung ud ... meget lææækker " 

og mens hun giver HJ..og jeg har fingeren oppe i hende...

" jeg vil gerne spise din pik... uhmmm uhmmm .."  og hun visker " jeg er sikker på den smager gooooodt "

 

det er noget kun mellem mig og hende .... og hendes lille søster. ;) 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

For lige at komme tilbage til anmeldelser af stedet, så var jeg forbi igen forleden.

Pat var der ikke, men blev modtaget af en anden pige. I starten af 30erne og meget pæn.

Hendes navn var svært at forstå, det starter med Am fik jeg dog fat i.

Massagen var god, hun var fuldt påklædt under det hele, og det blev afsluttet med et godt HJ.

Hun var vældig sød men der var visse sprogbarrierer, hun kunne få gloser på dansk og engelsk.

Det var absolut en god oplevelse igen, ikke helt så godt som med Pat synes jeg, men tæt på.

Men mit næste besøg bliver nok et sted hvor man kan få FP, efter to besøg med HJ så kan man jeg mærke lysterne efter FP :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var her igår 

Der var to- tre på job.

Jeg trak detsværre nitten. Ringe massage med tilbud om mere som jeg afslog.

Det bedste var badet bagefter. 

Fik ikke navn på damen. Kan godt fortryde at jeg ikke insisterede på Pat.

Jeg tørre øjnene 

8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Basba
Julius skrev, den 2/1/2018 at 17:41:

Jeg spurgte til hendes navn, men fik ikke fat i det. Jeg synes ikke, det lød som Pat.

Hun hedder May og hun er lige så godt som sin søster Patty

Har lige været der for at få lidt massage, men May var på rejse og Patty havde det travlt så fik jeg en af hendes hjælper, kan desvære ikke huske hendes navn.

En køn pige med ok former og evner til HJ.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Jeg var forbi for nylig og fik massage af May, og blev udsat for et lille uskyldigt thai-trick :D

Først om May, køn, sød pige, der giver god massage og et dejligt HJ, alder omkring 35 år.

Hun gav indtryk, ret direkte, ved mit første besøg, at besøgte jeg hende igen var der mere i vente end blot HJ.

Jeg hævede derfor godt med ekstra kontanter til mit næste besøg, men det blev præcis som det første og ingen mulighed for FP, jeg pressede ikke, men forespurgte høfligt og respekterede uden videre at det kun blev et HJ ligesom første gang. 

Anden gang var også helt fint, men det lille thaitrick gav mig en erfaring yderligere som kunde, det har lokke-trick har jeg ikke været udsat for før, men det gør mig ikke alverden, massagen og HJ jobbet var jo helt fint, så jeg trækker blot på smilebåndet af det :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aros skrev, for 8 minutter siden:

Jeg var forbi for nylig og fik massage af May, og blev udsat for et lille uskyldigt thai-trick :D

Først om May, køn, sød pige, der giver god massage og et dejligt HJ, alder omkring 35 år.

Hun gav indtryk, ret direkte, ved mit første besøg, at besøgte jeg hende igen var der mere i vente end blot HJ.

Jeg hævede derfor godt med ekstra kontanter til mit næste besøg, men det blev præcis som det første og ingen mulighed for FP, jeg pressede ikke, men forespurgte høfligt og respekterede uden videre at det kun blev et HJ ligesom første gang. 

Anden gang var også helt fint, men det lille thaitrick gav mig en erfaring yderligere som kunde, det har lokke-trick har jeg ikke været udsat for før, men det gør mig ikke alverden, massagen og HJ jobbet var jo helt fint, så jeg trækker blot på smilebåndet af det :D

 

Det er ellers et gammelt trick. 

Har været udsat for det ofte. Er gået i fælden 2 gange :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
Aarhuselsker skrev, for 23 minutter siden:

Det er ellers et gammelt trick. 

Har været udsat for det ofte. Er gået i fælden 2 gange :mrgreen:

Ja ok, det var min "møddom" mht. det trick der blev taget der :D Men det er da altid noget, at det er et gammelt velkendt trick.

Men normalt besøger jeg også primært steder der giver FP med plads til undtagelser som f.eks. mine besøg på dette sted. Men nu kender jeg tricket til en anden god gang :D Så kan man tage fusen på dem, og sige inden man overhovedet har lagt sig og massagen går igang - jeg vil gerne have FP som du snakkede om ved sidste jeg kunne få ved næste besøg :D - i stedet for som mig at vente til at massagen var ovre og jeg sexuelt pirret og så gå hvis de siger nej. :D Seriøs snak, det gider jeg nu ikke at bruge min tid på, men tanken er da meget sjovt :D

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aros skrev, for 2 minutter siden:

Ja ok, det var min "møddom" mht. det trick der blev taget der :D Men det er da altid noget, at det er et gammelt velkendt trick.

Men normalt besøger jeg også primært steder der giver FP med plads til undtagelser som f.eks. mine besøg på dette sted. Men nu kender jeg tricket til en anden god gang :D Så kan man tage fusen på dem, og sige inden man overhovedet har lagt sig og massagen går igang - jeg vil gerne have FP som du snakkede om ved sidste jeg kunne få ved næste besøg :D - i stedet for som mig at vente til at massagen var ovre og jeg sexuelt pirret og så gå hvis de siger nej. :D Seriøs snak, det gider jeg nu ikke at bruge min tid på, men tanken er da meget sjovt :D

 

 

har været der flere gange både may og pat ... giver udtryk for at næste gang ... blow job .... og "jeg vil så gerne ha sex med dig måske næste gang ..." og så har de menstruation ... eller der en undskyldning ... for hvorfor man lige skal komme en gang mere 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aros skrev, for 2 minutter siden:

Ja ok, det var min "møddom" mht. det trick der blev taget der :D Men det er da altid noget, at det er et gammelt velkendt trick.

Men normalt besøger jeg også primært steder der giver FP med plads til undtagelser som f.eks. mine besøg på dette sted. Men nu kender jeg tricket til en anden god gang :D Så kan man tage fusen på dem, og sige inden man overhovedet har lagt sig og massagen går igang - jeg vil gerne have FP som du snakkede om ved sidste jeg kunne få ved næste besøg :D - i stedet for som mig at vente til at massagen var ovre og jeg sexuelt pirret og så gå hvis de siger nej. :D Seriøs snak, det gider jeg nu ikke at bruge min tid på, men tanken er da meget sjovt :D

 

 

Jeg får normal massage hos

Mayuree´s Skødstrup/Århus

Grenåvej 737
8541 Skødstrup
Tlf. 5280 3222

 

Der er ikke skygge af chance for andet en end en virkelig god massage. Meeen de strejfer altid lige fingrene under håndklædet. Og synes at hygge sig med at de kan få en op å dååee. Mon de har en konkurrence indbyrdes om  hvem der kan få den gjort stiv på kortest mulig tid? Det er nok en afart af det du var ude for. Man håber hver gang, at denne gang, der må hun da forbarme sig og hive lidt i elastikken :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
thomas 123 skrev, for 7 minutter siden:

har været der flere gange både may og pat ... giver udtryk for at næste gang ... blow job .... og "jeg vil så gerne ha sex med dig måske næste gang ..." og så har de menstruation ... eller der en undskyldning ... for hvorfor man lige skal komme en gang mere 

Så er det en del af forretningspolitikken på stedet åbenbart :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var her I dag der var stille i klinikken.

blev modtaget af søsteren til indehaver.

Fik en god massage og et konge hj 

venligst 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
8000 skrev, for 39 minutter siden:

Var her I dag der var stille i klinikken.

blev modtaget af søsteren til indehaver.

Fik en god massage og et konge hj 

venligst 8000

Har også været der hos søsteren - men det var kun et prinsesse HJ ... det kunne jeg ha' klaret bedre selv ... men

hun kan jo ha' sine dårlige dage ... eller også passede kemien ikke ... så hun får ikke en chance mere ... 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...