Game6 32 Skrevet 28. Januar, 2018 Hej Hvad er der af muligheder , på Falster eller Lolland for tiden ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2838 Skrevet 28. Januar, 2018 Game6 skrev, for 57 minutter siden: Hej Hvad er der af muligheder , på Falster eller Lolland for tiden ? der er muligheder men ikke noget der er værd at pumpe cyklen for Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slow Starter 259 Skrevet 28. Januar, 2018 sweetstone skrev, for 3 minutter siden: der er muligheder men ikke noget der er værd at pumpe cyklen for Så vel jeg også undlade at lappe kondomet denne vinter. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pigeforskeren 1455 Skrevet 28. Januar, 2018 http://www.vordingborgpigerne.dk/vagtplan.php Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slow Starter 259 Skrevet 28. Januar, 2018 Pigeforskeren skrev, for 13 minutter siden: http://www.vordingborgpigerne.dk/vagtplan.php Holder broen endnu ?? Eller skal man tage vandcyklen ud til Masnesø?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Game6 32 Skrevet 28. Januar, 2018 Det var jo ikke meget så Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pigeforskeren 1455 Skrevet 28. Januar, 2018 Game6 skrev, for 2 timer siden: Det var jo ikke meget så Hvor mange skal du bruge? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Game6 32 Skrevet 28. Januar, 2018 Pigeforskeren skrev, for 9 minutter siden: Hvor mange skal du bruge? Skal da bare bruge et styk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pigeforskeren 1455 Skrevet 28. Januar, 2018 Game6 skrev, for 29 minutter siden: Skal da bare bruge et styk Her er da ca. 10 stykker at vælge imellem. - Blandt dem har jeg selv afprøvet Alexandra, Jennifer, Rikke og Saga - og jeg kan sige god for dem alle. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lacroix Skrevet 28. Januar, 2018 Ellers er der 2 piger på sugardaters der tilbyder en time til 1600(altså en trekant) - har ikke selv været der, men ok pris. Kan ikke huske hvad de hedder, men de er ret opsøgende og så mange er der jo ikke dernede sydpå. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Game6 32 Skrevet 28. Januar, 2018 Lacroix skrev, for 13 minutter siden: Ellers er der 2 piger på sugardaters der tilbyder en time til 1600(altså en trekant) - har ikke selv været der, men ok pris. Kan ikke huske hvad de hedder, men de er ret opsøgende og så mange er der jo ikke dernede sydpå. Er ikke på Sugardates Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Game6 32 Skrevet 28. Januar, 2018 Pigeforskeren skrev, for 41 minutter siden: Her er da ca. 10 stykker at vælge imellem. - Blandt dem har jeg selv afprøvet Alexandra, Jennifer, Rikke og Saga - og jeg kan sige god for dem alle. Der må blive Vordingborgpigerne så, har kun prøvet Rikke af dem nu nævner , men det er flere år siden.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nuhok 178 Skrevet 29. Januar, 2018 Ellers er der hende her https://annoncelight.dk/showad/185820 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Game6 32 Skrevet 29. Januar, 2018 nuhok skrev, for 6 timer siden: Ellers er der hende her https://annoncelight.dk/showad/185820 Lidt dyrt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest bombrn Skrevet 29. Januar, 2018 Hun er til at handle med Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Game6 32 Skrevet 30. Januar, 2018 bombrn skrev, for 17 timer siden: Hun er til at handle med Smid gerne en besked Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nuhok 178 Skrevet 30. Januar, 2018 Game6 skrev, den 29/1/2018 at 18:23: Lidt dyrt Standard priser for danske kvinder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2838 Skrevet 30. Januar, 2018 nuhok skrev, for 49 minutter siden: Standard priser for danske kvinder 15oo for 30 min med kondom privat diskret -syntes jeg også er dyrt nu kommer jeg ikke på klinik men ved da at prisen der er 1100 for 30 min 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nuhok 178 Skrevet 31. Januar, 2018 sweetstone skrev, for 20 timer siden: 15oo for 30 min med kondom privat diskret -syntes jeg også er dyrt nu kommer jeg ikke på klinik men ved da at prisen der er 1100 for 30 min Lige den er dyr ja, men 2000kr for 60min med blow uden er rimelig for en dansk kvinde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
riberhus 714 Skrevet 31. Januar, 2018 nuhok skrev, for 3 timer siden: Lige den er dyr ja, men 2000kr for 60min med blow uden er rimelig for en dansk kvinde Kan kun sige - NEJ!! - Fandme NEJ!! - 2000 kr - helt absurd, som med næsten alt andet Dansk er det bare ikke pengene værd, især ikke når der er betalt 70-80% skat upfront afhængig af indkomst, bopæl osv. og når du i mange tilfælde desuden har betalt for dagpenge/kontanthjælp/SU eller lignende til disse kvinder. Drop det! Som så meget andet i DK kan man få >= kvalitet til langt lavere priser både herhjemme og i udlandet. Det er naturligvis bare min egen personlige holdning så ingen grund til at begynde en mudderkamp etc. har intet imod de danske GP'er og generaliserer muligvis en kende for meget Ha en fin aften derude Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fyr1979 39 Skrevet 3. Februar, 2018 Jeg syntes hun er prof. hun håndtere et besøg og det der tilbydes super godt på alle måder . Alm. god sex . nærværd , berøring . smil og latter er hvad jeg kommer for . og kan kun anbefale hende . Har endnu ikke prøvet hendes bondage/sex tilbud . men det er på listen . Tror hun kan være lidt af en "ond" kat....så glæder mig allerede til næste besøg .. Go. knald weekend 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg