Hop til indhold
Guest M54Årh.

Nemtøs er en vulkan

Recommended Posts

Guest M54Årh.

http://Nemtøs

Når man sådan en gråmeleret januardag mødes med Nemtøs på aftalt sted i Aarhus Midtby, slår det en fra første øjeblik, at dette træf kun kan blive godt.

En dejlig kvinde med det skønneste smil og indbydende kvindelige former møder mig med knus og glimt i øjet. 

Sammen bevæger vi os ind i de aftalte lokaliteter, hvor tøjet forlader kroppen med en hastighed, der tåler sammenligning med Wozniackis returserv. 

Jeg kaster mig grådigt over Nemtøs' voluminøse patter - kysser, slikker, ælter og begraver mit ansigt i hendes kvindelige alpelandskab. Stiller mig bag hende og presser mig mig op ad hendes dejligt store velformede røv med hænderne fat om gigapatterne. Løfter dem og nyder deres tyngde og fylde, mens vores tunger begærligt slår krøller. Tro mig, Nemtøs ikke bare kysser - hun slikker, sutter og suger hver en dråbe mundvand i sig. Og den frække suttemund sutter pik, som den aldrig har bestilt andet - der leges med pikhovedet, suttes til roden i stempelbevægelser op og ned af pikskaftet med savl konstant sivende ud ad suttemunden akkompagneret af gurgle- og smaskelyde. Og når tøsen har brug for luft, slikkes nosserne, mellemkødet og stjernen, så jeg glemmer tid og sted 

Kneppetøsen vendes om på alle fire. Fantastisk syn - de store patter med de stive brystvorter, den glinsende fisse og det frække numsehul. Jeg placerer mig bag herlighederne, og med hænderne på ballerne slikkes fisse og røv.

Baller og patter klaskes. Safterne siver ud ad fissen. Kondomet rulles på og tøsen får pik stadig på alle fire. Med den ene hånd i et fast greb i tøsens manke og den anden hånd, som klasker ballerne, støder jeg pikken i bund i fissen, hvis muskulatur er trænet og nærmest griber om pikken og presser den til sig. Nemtøs stønnen, hendes liderlige blik og de gyngende kæmpepatter gør, at det uundgåelige klimaks nærmer sig - jeg trækker mig, river kondomet af og spermer den dejlige tøs i mund og ansigt og synker udmattet ned på sengen, mens jeg nyder synet af Nemtøs  med spermen sivende ned af kinderne og hagen.

Pas på hende og respekter hendes grænser.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs

Tak for en meget lækker og fræk oplevelse - dejligt der findes voksne mænd som dig <3 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Synes nu at det er dejligt befriende indimellem, at læse en anmeldelse, hvor man tydeligt kan fornemme hvorledes anmelder oplevede det frække,  hvad der blev lavet, hvad han synes er hendes specialer mv. 

Derved ikke sagt at alle anmeldelser skal være så "saftige", men det kan også være for kedeligt ala

Jeg kontaktede XX via sms. Hun svarede efter 15 min. Efter lidt sms-udveksling fik vi en aftale på plads.  Jeg var skide nervøs, kom for tidligt til stedet, og parkerede på en p-plad foran en FAKTA. Herefter sneg jeg man rundt i kvarteret der ikke var særligt stille. Herefter flere  linier bla bla

Nå, da klokken var 16, bankede jeg på og blev lukket ind. Pigen så pisse lækker ud, og hvad der skete i den næste halve time holder jeg for mig selv. Jeg gik derfra vældig glad. Pigen er alle pengene vær - Husk at passe på hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 8 minutter siden:

@TheVoice har du overvejet at ændre dit navn til "Skole læren der altid ved bedre"?

Det er vel ikke min opgave eller ansvar at vælge et nickname, som afspejler nogles opfattelse af mine indlæg.  Jeg er såmænd ikke ubekendt med at nogle sikker tolker mine indlæg som helvdes bedrevidende, og undertoner af fordømmelse af anderledes tænkende"

Det er jo betingelserne når man debattere, og det skal man vel også kunne håndtere 

Nu forholder det sig jo ikke således at jeg ikke gerne svarer på indlæg, spørgsmål m.v. (sålænge man kan føre en dialog, hvor begge parter udviser respekt for hinandens synspunkter) Det gælder også dig. 

Det såmænd også helt fair, hvis du generelt bare tænker "Hvorfor holder han ikke bare sin kæft". :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Problemet er vel at din ofte lange og forklarende indlæg nemt er med til at afspore anmeldelser. Der er trods alt forskel på politik og anmeldelses forumet. 

Og nu tilbage til den skønne anmeldelse af et frækt møde. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 31 minutter siden:

@TheVoice har du overvejet at ændre dit navn til "Skole læren der altid ved bedre"?

Sådan ganz nebenbei så hedder det.:

Skolelæreren, der altid ved bedre. :)

Skrevet af skolelæreren, der rent faktisk ved ét og andet om det danske sprog.

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, for 49 minutter siden:

Synes nu at det er dejligt befriende indimellem, at læse en anmeldelse, hvor man tydeligt kan fornemme hvorledes anmelder oplevede det frække,  hvad der blev lavet, hvad han synes er hendes specialer mv. 

Derved ikke sagt at alle anmeldelser skal være så "saftige", men det kan også være for kedeligt ala

Jeg kontaktede XX via sms. Hun svarede efter 15 min. Efter lidt sms-udveksling fik vi en aftale på plads.  Jeg var skide nervøs, kom for tidligt til stedet, og parkerede på en p-plad foran en FAKTA. Herefter sneg jeg man rundt i kvarteret der ikke var særligt stille. Herefter flere  linier bla bla

Nå, da klokken var 16, bankede jeg på og blev lukket ind. Pigen så pisse lækker ud, og hvad der skete i den næste halve time holder jeg for mig selv. Jeg gik derfra vældig glad. Pigen er alle pengene vær - Husk at passe på hende.

nemlig 

Del dette indlæg

Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 1 minut siden:

Problemet er vel at din ofte lange og forklarende indlæg nemt er med til at afspore anmeldelser. Der er trods alt forskel på politik og anmeldelses forumet. 

Og nu tilbage til den skønne anmeldelse af et frækt møde. 

Jeg kan godt se problematikken. Ikke fordi det skal opfattes som en retfærdiggørelsen nok snare som forklaring. Grunden til at jeg uddybede hvorfor jeg kunne lidt anmeldelsen var affødt af "Velkommen til de grå sider" og "En rigtig Århushistorie"

Ja, set i bakspejlet skulle jeg måske ikke have skrevet andet "Fed anmeldelse".  

Del dette indlæg

Link til indlæg
M54Årh. skrev, for 1 time siden:

http://Nemtøs

Når man sådan en gråmeleret januardag mødes med Nemtøs på aftalt sted i Aarhus Midtby, slår det en fra første øjeblik, at dette træf kun kan blive godt.

En dejlig kvinde med det skønneste smil og indbydende kvindelige former møder mig med knus og glimt i øjet. 

Sammen bevæger vi os ind i de aftalte lokaliteter, hvor tøjet forlader kroppen med en hastighed, der tåler sammenligning med Wozniackis returserv. 

Jeg kaster mig grådigt over Nemtøs' voluminøse patter - kysser, slikker, ælter og begraver mit ansigt i hendes kvindelige alpelandskab. Stiller mig bag hende og presser mig mig op ad hendes dejligt store velformede røv med hænderne fat om gigapatterne. Løfter dem og nyder deres tyngde og fylde, mens vores tunger begærligt slår krøller. Tro mig, Nemtøs ikke bare kysser - hun slikker, sutter og suger hver en dråbe mundvand i sig. Og den frække suttemund sutter pik, som den aldrig har bestilt andet - der leges med pikhovedet, suttes til roden i stempelbevægelser op og ned af pikskaftet med savl konstant sivende ud ad suttemunden akkompagneret af gurgle- og smaskelyde. Og når tøsen har brug for luft, slikkes nosserne, mellemkødet og stjernen, så jeg glemmer tid og sted 

Kneppetøsen vendes om på alle fire. Fantastisk syn - de store patter med de stive brystvorter, den glinsende fisse og det frække numsehul. Jeg placerer mig bag herlighederne, og med hænderne på ballerne slikkes fisse og røv.

Baller og patter klaskes. Safterne siver ud ad fissen. Kondomet rulles på og tøsen får pik stadig på alle fire. Med den ene hånd i et fast greb i tøsens manke og den anden hånd, som klasker ballerne, støder jeg pikken i bund i fissen, hvis muskulatur er trænet og nærmest griber om pikken og presser den til sig. Nemtøs stønnen, hendes liderlige blik og de gyngende kæmpepatter gør, at det uundgåelige klimaks nærmer sig - jeg trækker mig, river kondomet af og spermer den dejlige tøs i mund og ansigt og synker udmattet ned på sengen, mens jeg nyder synet af Nemtøs  med spermen sivende ned af kinderne og hagen.

Pas på hende og respekter hendes grænser.

WOW en oplevelse !

Del dette indlæg

Link til indlæg

Skal vi ikke bare være enige om at vi alle skriver på hver vores måde, med det fokus og den vinkel vi hver især finder vigtig.

Nogle skriver simpelthen for at fortælle hvad pigen tilbyder, nogle skriver fordi de barer ikke kan have en oplevelse i kroppen/sindet den må ud og man kan jo ikke altid dele oplevelsen på arbejdspladsen, som man kan med en god fodboldkamp.

Nogle skriver for at få styr på egne tanker og følelser. Nogle skriver for at få gode råd.

Alt i alt synes jeg vi er en samling dejlige og gode mennesker.

Lad nu fuglen synge med det næb den har fået.

Rigtig god uge til alle.

Kærligst

Jens

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tzatiki
AalborgLook skrev, for 2 timer siden:

Så ville han nok ændre navn til skolelæreren, hvis det var :mrgreen:

Jeg synes, at det er godt med forskellige typer af anmeldelser.  Denne her er af den mere saftige slags, men med Nemtøs' selfietråd herinde mv., så har hun sikkert heller ikke noget imod det :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kanon anmeldelse.. 

For mig at se, har en anmeldese 2 funktioner.

1. At advare folk

2. At lokke folk

Og denne anmeldelse får da i hvertflad mig til at ville besøge hende, så missionen er fuldført.

Dog, kaster jeg lidt op i kæften hver gang nogen får tilføjet "pas godt på hende" i deres tekst.. Har aldrig fattet den sætning. Tror der er et absolut fåtal herinde, der IKKE respektere pigerne, og dem der ikke gør, har sgu nok ikke tænkt sig at høre efter jer alligevel..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gaffer

Knaldgo' anmeldelse M54. Det er en man kan se ind i for at finde ud af hvad slags sex man kan opleve med Nemtøs - Der er saft og kraft i det.

Hatten i vejret :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
MisterNobody skrev, for 2 minutter siden:

Kunne nogen mon overtales til at smide et link ? Eller et par hints om hvordan jeg finder denne pige ?

Hun har svaret tidligere i tråden, så der vil sikkert være et godt sted at starte..

Del dette indlæg

Link til indlæg
MisterNobody skrev, for 4 timer siden:

Kunne nogen mon overtales til at smide et link ? Eller et par hints om hvordan jeg finder denne pige ?

Du kan jo prøve at skrive til hende herinde. Glæder mig til at læse din anmeldelse af besøget hos Nemtøs:)

Alternativt kunne du læse nogle af trådene om hende, og der vil du erfare at Nemtøs kun har sex med en lille sluttet kreds. Rigtig mange har forgæves forsøgt at lave aftaler med hende, så det er efter min vurdering spild af tid at kontakte hende.

mit bedste råd er derfor: glem hende, og find en anden dejlig GP.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Rocksolid skrev, 1 time siden:

Du kan jo prøve at skrive til hende herinde. Glæder mig til at læse din anmeldelse af besøget hos Nemtøs:)

Alternativt kunne du læse nogle af trådene om hende, og der vil du erfare at Nemtøs kun har sex med en lille sluttet kreds. Rigtig mange har forgæves forsøgt at lave aftaler med hende, så det er efter min vurdering spild af tid at kontakte hende.

mit bedste råd er derfor: glem hende, og find en anden dejlig GP.

Dagens  bedste  råd  - næsten lige  så  godt  som  dagens  horoskop :-)

Her  er  dagens horoskop for  fisken 

Mandag 29/1

Du  elsker at være  helt  privat, men føler  samtidig et  stort behov for socialt  samvær, et  behov, der  bare  vokser i løbet  af  ugen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...