Hop til indhold
Guest Lacroix

Aaaddd hun er jo luder!

Recommended Posts

Guest bigbone1975

Men der står også frivillig, men der er jo nogle få danske glædespiger der blevet lokket ud i det og ikke rigtig kan komme ud af det igen, fordi der er gode penge at hente så der ville jeg ikke sige frivillig,

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er en hårfin grænse at balancere indenfor et seksuelt dogme hvor ingen har en holdning til det. :( Vælger man at være prostitueret, så er man nedværdiget. Tænder en mand på at få en dildo i numsen, så er han latent homoseksuel. Vælger et par at leve i et åbent forhold, så er det fordi der er noget galt med forholdet.

Jeg har det lidt ligesom Joachim B. Olsen over denne evindelige stigmaiseringen... brækker mig over det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak fordi der findes nogen som Heidi. Hun har sine holdninger og et mod til at slås for dem. Hun følger ikke bare efter de andre og snakker dem efter munden.
Hendes blog rummer mange gode indlæg.
Heidi virker som en pragtfuld "strigle". Hvis hun var glædespige i mit revir, så bestilte jeg tid.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man

Hende er jeg faktisk lidt vild med – elsker personer som går mod strømmen – det er i øvrigt kun de døde fisk som flyder med strømmen ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tip toe skrev, for 1 time siden:

Det er en hårfin grænse at balancere indenfor et seksuelt . dogme hvor ingen har en holdning til det.  Vælger man at være prostitueret, så er man nedværdiget. Tænder en mand på at få en dildo i numsen, så er han latent homoseksuel. Vælger et par at leve i et åbent forhold, så er det fordi der er noget galt med forholdet.

Jeg har det lidt ligesom Joachim B. Olsen over denne evindelige stigmaiseringen... brækker mig over det.

Jeg brækker mig nu Også gerne når jeg ser eller hører Joachim b... men såen er vi så forskellige... ;). Men hvad folk laver eller gør med deres liv er jeg aldeles ligeglad med.. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
mature man skrev, 1 time siden:

Hende er jeg faktisk lidt vild med – elsker personer som går mod strømmen – det er i øvrigt kun de døde fisk som flyder med strømmen ;)

Hun er et dejligt bramfrit og befriende pust i kønsrolledebatten,med en god humoristisk tilgang til virkeligheden:)

Enzo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Udover at læse trådens artikel, brugte jeg lidt tid på også at læse andre af hendes blogs. Jeg blev ikke vildt imponeret, men ej heller vildt skuffet eller provokeret.  Som for de fleste der har meget på hjerte, er jeg enig i nogle ting og uenig i andre, sådan har jeg det også med hende.   

Jeg er eksempelvis enig i, at hvis man selv synes man har stærke og gode værdier, hvorfor har man så et mega behov for at dunke andre i hovedet, fordi de har andre værdier, eller en anden måde at leve deres liv på.  Jeg er enig i, at det let kan tolkes som de rent faktisk er lidt usikker på egne værdier. 

På den anden side forstår jeg så ikke altid de mennesker der er bevidste omkring, at de har nogle værdier der ikke er de mest udbredte, at det typisk skal opstilles som en stor uretfærdighed samt at alle andre derved betragter dem som dårlige mennesker man kan tillade sig at trampe på.  Hvis man måske så lidt mere på den store gruppe, der ikke har behov for at se verdenen igennem sort/hvid briller kunne det måske tænkes, at en del af den sikkert evige følelses af "andre synes ikke jeg er god nok"  fandt et niveau, hvor man så rent faktisk også kunne nyde sit liv og tilfredshed med de anderledes valg man har truffet.  Det er faktisk også mit indtryk, at meget læses og fortolkes ud fra en forudintaget kritisk indstilling "De kan nok ikke lide mig".  selvom det måske reelt ikke er tilfældet.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 1 minut siden:

Udover at læse trådens artikel, brugte jeg lidt tid på også at læse andre af hendes blogs. Jeg blev ikke vildt imponeret, men ej heller vildt skuffet eller provokeret.  Som for de fleste der har meget på hjerte, er jeg enig i nogle ting og uenig i andre, sådan har jeg det også med hende.   

Jeg er eksempelvis enig i, at hvis man selv synes man har stærke og gode værdier, hvorfor har man så et mega behov for at dunke andre i hovedet, fordi de har andre værdier, eller en anden måde at leve deres liv på.  Jeg er enig i, at det let kan tolkes som de rent faktisk er lidt usikker på egne værdier. 

På den anden side forstår jeg så ikke altid de mennesker der er bevidste omkring, at de har nogle værdier der ikke er de mest udbredte, at det typisk skal opstilles som en stor uretfærdighed samt at alle andre derved betragter dem som dårlige mennesker man kan tillade sig at trampe på.  Hvis man måske så lidt mere på den store gruppe, der ikke har behov for at se verdenen igennem sort/hvid briller kunne det måske tænkes, at en del af den sikkert evige følelses af "andre synes ikke jeg er god nok"  fandt et niveau, hvor man så rent faktisk også kunne nyde sit liv og tilfredshed med de anderledes valg man har truffet.  Det er faktisk også mit indtryk, at meget læses og fortolkes ud fra en forudintaget kritisk indstilling "De kan nok ikke lide mig".  selvom det måske reelt ikke er tilfældet.

 

Fremragende skrevet indlæg, som jeg helt kan identificere mig med. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, for 42 minutter siden:

Fremragende skrevet indlæg, som jeg helt kan identificere mig med. :) 

Tusind tak, for de pæne ord

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ser hendes blog primært som et opgør med den allestedsnærværende moraliseren, fordømmelse og puritanisme. Det nationalkonservative segment i Danmark har EKSTREMT travlt med at dunke alle i hovedet med deres egne værdier - og forargelsen er således blevet det nye sort - i takt med de NK's fremmarrch og popularitet blandt lette ofre.

Jeg nød virkelig at læse denne Hundrages opgør med dette - tak for link - tror jeg vil læse lidt mere af hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoBS skrev, for 1 time siden:

Jeg ser hendes blog primært som et opgør med den allestedsnærværende moraliseren, fordømmelse og puritanisme. Det nationalkonservative segment i Danmark har EKSTREMT travlt med at dunke alle i hovedet med deres egne værdier - og forargelsen er således blevet det nye sort - i takt med de NK's fremmarrch og popularitet blandt lette ofre.

Jeg nød virkelig at læse denne Hundrages opgør med dette - tak for link - tror jeg vil læse lidt mere af hende.

Jesus, så det er de nationalkonservative, der er puritanere og fordømmende?

Det må du vel sagtens mene, fordi du igen og igen oplever, at de pådutter andre et dårligt menneskesyn og andre lidet flatterende egenskaber, ikke?

Eller trængte du bare til at få redet din kæphest ud af den politisk korrekte landevej?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, for 4 minutter siden:

Jesus, så det er de nationalkonservative, der er puritanere og fordømmende?

Det må du vel sagtens mene, fordi du igen og igen oplever, at de pådutter andre et dårligt menneskesyn og andre lidet flatterende egenskaber, ikke?

Eller trængte du bare til at få redet din kæphest ud af den politisk korrekte landevej?

Den kommentar har vel ikke meget med emnet at gøre - den må du hellere tage over i politisk forum, så skal jeg gerne svare.

Min kommentar er refleksion på Hundragens Blog - som @Lacroix venligt har delt med os.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Michelangelo
mature man skrev, for 11 timer siden:

Hende er jeg faktisk lidt vild med – elsker personer som går mod strømmen – det er i øvrigt kun de døde fisk som flyder med strømmen ;)

 

Jeg kan også vældig godt lide folk der ikke er bange for at gå mod strømmen. Som ikke ligger under for politisk korrekthed.

 

Meeeeen......jeg er nu ikke vildt imponeret over hendes argumentationsstil.   Hun kan høste tilhængere på EG, fordi hun tager de prostitueredes erhverv i forsvar. På det punkt er hun Anne-Grethe Bjarup Riis' diamentrale modsætning, men ellers synes jeg de to damers stil har uheldige fællestræk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fran skrev, for 48 minutter siden:

 

Jeg kan også vældig godt lide folk der ikke er bange for at gå mod strømmen. Som ikke ligger under for politisk korrekthed.

 

Meeeeen......jeg er nu ikke vildt imponeret over hendes argumentationsstil.   Hun kan høste tilhængere på EG, fordi hun tager de prostitueredes erhverv i forsvar. På det punkt er hun Anne-Grethe Bjarup Riis' diamentrale modsætning, men ellers synes jeg de to damers stil har uheldige fællestræk.

Blot af nysgerrighed: Hvordan vurderer du så Klæstrup?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fran skrev, for 23 timer siden:

Meeeeen......jeg er nu ikke vildt imponeret over hendes argumentationsstil.   Hun kan høste tilhængere på EG, fordi hun tager de prostitueredes erhverv i forsvar. På det punkt er hun Anne-Grethe Bjarup Riis' diamentrale modsætning, men ellers synes jeg de to damers stil har uheldige fællestræk.

hahaha er så enig, den der helt grovkornede måde at slynge en eller anden tanketornado ud på skrift med en million udråbstegn er sgu lidt for usagligt til at passere som et debatoplæg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
LunaCassiopeia skrev, for 35 minutter siden:

Er hun egentlig selv sexarbejder?

Det er ikke mit umiddelbare indtryk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lacroix
LunaCassiopeia skrev, for 7 timer siden:

hahaha er så enig, den der helt grovkornede måde at slynge en eller anden tanketornado ud på skrift med en million udråbstegn er sgu lidt for usagligt til at passere som et debatoplæg.

Til dels enig, men det er også det der er så vildt befriende - at der er ikke er så fandens meget kontrol og afvejning af frygt for at sige det forkerte. 

At der ikke er den frygt for at sige det som det politisk korrekte segment vil bruge som skud i bøssen til at skamme en ud med.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lacroix skrev, for 7 timer siden:

Til dels enig, men det er også det der er så vildt befriende - at der er ikke er så fandens meget kontrol og afvejning af frygt for at sige det forkerte. 

At der ikke er den frygt for at sige det som det politisk korrekte segment vil bruge som skud i bøssen til at skamme en ud med.

Mmm ja, man kan vel ikke tillade sig at være andet end glad når ens sag bliver talt:) og på en måde profilerer hun sig selv som endu en skinger stemme med sin egen holdning i cemtrum.

Kan ikke lade være med at tænke at prostitutionsdebatten i forvejen er godt tåget til af en masse folks meget følelsesprægede holdning til emnet, og i virkeligheden burde vi jo nok tale mere om bedre retssikkerhed og arbejdsforhold, jurridisk ligestilling osv. for alle i branchen, hvis vi virkelig vil være solidariske og bidrage til afstigmatisering...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmmm... Eller måske en kombination af de to, kan godt se at man måske ikke når den brede befolkning med tørre forhandlinger og lange debatindlæg, men på den anden side finder man nok de rigide kræfter, der trækker rigtig meget i en ugunsig retning for sexarbejderes/sexkunders forhold blandt tørre akademikere og fordomsfulde politikere og hos dem bliver man nok nødt til at tale i bestemte vendinger for at få en plads ved forhandlingsbordet:) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Forstår ikke hvorfor man falder sådan på røven over det. Det er vel ikke første gang der bliver kæftet op om at det er en kvindes frie valg at gøre med hendes krop som hun selv lyster. Og dem som ser fordømmende på hende er indsnævrede bla. bla. bla....Det er hørt en milllion gange før.

Sorry. Det var Breaking News imho.  

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri

Syntes da bare ethvert opråb som taler pigernes sag fortjener lidt opbakning.

Vi er jo samlet i en branche hvor sammenhold ikke findes.Her må alt hvad der rusker lidt i stigmatiseringen,vel hilses velkommen.?

I den forbindelse tror jeg ikke det skader og være lidt skingre:)

Enzo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...