Hop til indhold

Recommended Posts

Der er kommet ny massage i Ringkøbing i det gamle lavender-massage

Nogle der har prøvet ???

Araya thaimassage 
Kongevejen 2 C, 6950 Ringkøbing

Skriv gerne om det her 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er kommet ny ejer i november.

Jeg har for nyligt besøgt stedet. Fine forhold -  meget lidt diskret indgang  (nabo til pizzaria/spisested)

Derfor er der heller ikke de store muligheder for en masse ekstra. Jeg fik en god omgang oliemassage og fik tilbud en håndtrold til slut, men der var ingen tegn på noget før til sidst. Og ingen tegn på andet.

Det var dog ikke ejeren som betjente mig, men en ung pige ca. 30 år. Mere indisk udseende end thai, men sød og smilende - taler en smule dansk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er også nysgerrig på hvad hun er for en dame.

Men jeg har næsten lige været nede og hente hendes visitkort, så jeg satser på at besøge hende i min sommerferie.

Men det gik så hurtigt, at jeg knap nok nåede at se hvordan hun så ud. :?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sexfyr skrev, den 30/1/2018 at 18:21:

Der er kommet ny ejer i november.

Jeg har for nyligt besøgt stedet. Fine forhold -  meget lidt diskret indgang  (nabo til pizzaria/spisested)

Derfor er der heller ikke de store muligheder for en masse ekstra. Jeg fik en god omgang oliemassage og fik tilbud en håndtrold til slut, men der var ingen tegn på noget før til sidst. Og ingen tegn på andet.

Det var dog ikke ejeren som betjente mig, men en ung pige ca. 30 år. Mere indisk udseende end thai, men sød og smilende - taler en smule dansk.

Det er et rigtig godt koncept at man kan bestille en pizza så den er klar efter massagen. ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...