Hop til indhold

Ny massage i Ringkøbing

Featured Replies

Skrevet

Der er kommet ny massage i Ringkøbing i det gamle lavender-massage

Nogle der har prøvet ???

Araya thaimassage 
Kongevejen 2 C, 6950 Ringkøbing

Skriv gerne om det her 

Skrevet

Der må være kommet ny ejer.

Mener det hed Levander eller noget i den retning tidligere

Skrevet

Der er kommet ny ejer i november.

Jeg har for nyligt besøgt stedet. Fine forhold -  meget lidt diskret indgang  (nabo til pizzaria/spisested)

Derfor er der heller ikke de store muligheder for en masse ekstra. Jeg fik en god omgang oliemassage og fik tilbud en håndtrold til slut, men der var ingen tegn på noget før til sidst. Og ingen tegn på andet.

Det var dog ikke ejeren som betjente mig, men en ung pige ca. 30 år. Mere indisk udseende end thai, men sød og smilende - taler en smule dansk.

• 4 months later...
Skrevet

Jeg er også nysgerrig på hvad hun er for en dame.

Men jeg har næsten lige været nede og hente hendes visitkort, så jeg satser på at besøge hende i min sommerferie.

Men det gik så hurtigt, at jeg knap nok nåede at se hvordan hun så ud. :?

Skrevet
Sexfyr skrev, den 30/1/2018 at 18:21:

Der er kommet ny ejer i november.

Jeg har for nyligt besøgt stedet. Fine forhold -  meget lidt diskret indgang  (nabo til pizzaria/spisested)

Derfor er der heller ikke de store muligheder for en masse ekstra. Jeg fik en god omgang oliemassage og fik tilbud en håndtrold til slut, men der var ingen tegn på noget før til sidst. Og ingen tegn på andet.

Det var dog ikke ejeren som betjente mig, men en ung pige ca. 30 år. Mere indisk udseende end thai, men sød og smilende - taler en smule dansk.

Det er et rigtig godt koncept at man kan bestille en pizza så den er klar efter massagen. ;-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.