Hop til indhold

Stærke hænder til fair pris?

Featured Replies

Skrevet

Hej folkens! 

Jeg har simpelthen så ondt i ryggen, så jeg leder efter et sted hvor man kan få en rigtig massage med et par stærke kyndige hænder - gerne til en fair pris.

Og hvad skal man vælge? Har aldrig været hos en thaimassør før. Er oliemassage noget der bliver lagt kræfter i?

Leder efter noget i københavn, gerne nord for centrum! 

Mange tak på forhånd :)

Skrevet
sommersjov skrev, for 6 minutter siden:

Hej folkens! 

Jeg har simpelthen så ondt i ryggen, så jeg leder efter et sted hvor man kan få en rigtig massage med et par stærke kyndige hænder - gerne til en fair pris.

Og hvad skal man vælge? Har aldrig været hos en thaimassør før. Er oliemassage noget der bliver lagt kræfter i?

Leder efter noget i københavn, gerne nord for centrum! 

Mange tak på forhånd :)

Her http://www.maechanwellness.dk/ hos NamNam lille ældre thai kvinde , der giver super god og hård massage , var der sidste søndag 1 time 350kr

hun fik kureret mit hold i ryggen , var godtnok øm i et par dage efter men kan klart anbefales , virkelig god traditionel thai massage

Skrevet

Dana på Hovedgaden i Glostrup lige overfor Shopping Centret  Hun er en ældre kvinde, men hun giver en virkelig god muskel massage, har hjulpet mig et par gange når kiropraktiker har givet op

Skrevet
  • Author

Jeg takker selvfølgelig for s

cozy skrev, 1 time siden:

Jeg fik kureret et voldsomt hold i ryggen i sommers her : http://chanpenwellness-thaimassage.dk/cms/index.php

Det ligger i bagsværd. Mamasan der har nogle fantastiske hænder og er godt uddannet.

Livsnyderen 75 skrev, for 7 minutter siden:

Dana på Hovedgaden i Glostrup lige overfor Shopping Centret  Hun er en ældre kvinde, men hun giver en virkelig god muskel massage, har hjulpet mig et par gange når kiropraktiker har givet op

Jeg takker selvfølgelig for svarene, men hvordan kan Glostrup og Bagsværd være københavn? :)

Skrevet

Jeg var for nylig hos Pim.

Pim er sød og hyggelig, som thaipiger kan være det. Hun giver en god og kontant massage, fandt de ømme punkter. Jeg valgte medium og var glad for det; hård, havde været for meget til mig.

Og så ser hun dejlig ud ;)

Skrevet

Glostrup og Bagsværd hører da under Stor København  så vidt jeg er orienteret Men det er jo op til dig hvad du ønsker

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.