Hop til indhold
sommersjov

Stærke hænder til fair pris?

Recommended Posts

Hej folkens! 

Jeg har simpelthen så ondt i ryggen, så jeg leder efter et sted hvor man kan få en rigtig massage med et par stærke kyndige hænder - gerne til en fair pris.

Og hvad skal man vælge? Har aldrig været hos en thaimassør før. Er oliemassage noget der bliver lagt kræfter i?

Leder efter noget i københavn, gerne nord for centrum! 

Mange tak på forhånd :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
sommersjov skrev, for 6 minutter siden:

Hej folkens! 

Jeg har simpelthen så ondt i ryggen, så jeg leder efter et sted hvor man kan få en rigtig massage med et par stærke kyndige hænder - gerne til en fair pris.

Og hvad skal man vælge? Har aldrig været hos en thaimassør før. Er oliemassage noget der bliver lagt kræfter i?

Leder efter noget i københavn, gerne nord for centrum! 

Mange tak på forhånd :)

Her http://www.maechanwellness.dk/ hos NamNam lille ældre thai kvinde , der giver super god og hård massage , var der sidste søndag 1 time 350kr

hun fik kureret mit hold i ryggen , var godtnok øm i et par dage efter men kan klart anbefales , virkelig god traditionel thai massage

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dana på Hovedgaden i Glostrup lige overfor Shopping Centret  Hun er en ældre kvinde, men hun giver en virkelig god muskel massage, har hjulpet mig et par gange når kiropraktiker har givet op

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg takker selvfølgelig for s

cozy skrev, 1 time siden:

Jeg fik kureret et voldsomt hold i ryggen i sommers her : http://chanpenwellness-thaimassage.dk/cms/index.php

Det ligger i bagsværd. Mamasan der har nogle fantastiske hænder og er godt uddannet.

 

 

 

Livsnyderen 75 skrev, for 7 minutter siden:

Dana på Hovedgaden i Glostrup lige overfor Shopping Centret  Hun er en ældre kvinde, men hun giver en virkelig god muskel massage, har hjulpet mig et par gange når kiropraktiker har givet op

Jeg takker selvfølgelig for svarene, men hvordan kan Glostrup og Bagsværd være københavn? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var for nylig hos Pim.

Pim er sød og hyggelig, som thaipiger kan være det. Hun giver en god og kontant massage, fandt de ømme punkter. Jeg valgte medium og var glad for det; hård, havde været for meget til mig.

Og så ser hun dejlig ud ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...