Hop til indhold
Exile-63

Strammeste ?

Recommended Posts

Hej

Jeg er bosat det meste af tiden i Thailand (pga. arbejde) - og har derfor fået smag for de "stramme misser"... nu er jeg lige i Danmark den næste uges tid - og kunne derfor godt bruge nogle tips om stramme piger her i København.

På forhånd tak :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Exile-63 skrev, for 26 minutter siden:

Hej

Jeg er bosat det meste af tiden i Thailand (pga. arbejde) - og har derfor fået smag for de "stramme misser"... nu er jeg lige i Danmark den næste uges tid - og kunne derfor godt bruge nogle tips om stramme piger her i København.

På forhånd tak :-) 

 

Hmm..

Det er vel nogle af de nystartede piger?

Jeg har ikke været nok inde i så mange piger i Kbh at jeg kan bedømme hvem som er dén strammelse..

Romantica og Cassiopeia plejer dog at have en del flotte piger ellers skal man lidt udenfor til Frederiksberg, Rødovre osv.

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg
Exile-63 skrev, for 31 minutter siden:

Hej

Jeg er bosat det meste af tiden i Thailand (pga. arbejde) - og har derfor fået smag for de "stramme misser"... nu er jeg lige i Danmark den næste uges tid - og kunne derfor godt bruge nogle tips om stramme piger her i København.

På forhånd tak :-) 

http://www.seductiongirls.dk/pigerne/sofie/

Som jeg husker Sofies fisse, var den ganske snæver at trænge ind i.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Undskyld at jeg lige afsporer den lidt

Ja - Asien pigerne er stramme fordi at der gennemsnitligt er færre kunder igennem - de er mindre - og Asien mænd blokker dem mindre 

Den strammeste uden for Asien jeg har oplevet var en tjekkisk HP - fordi hus også arbejdede med år træne heste til spring - det strammer de rette muskler HELT VILDT 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mærkelig efterlysning :rolleyes:

Alle "misser" er som udgangspunkt designet til at der kan passere en baby... mao. de kan alle udvide sig ganske væsentligt, og det vil derfor være dybt afhængig af dagsformen på den enkelte "mis".

Anbefalingen må umiddelbart være små kvinder med få gæster. Og så ellers sørge for at være den første der kommer til på en vagt (f.eks. om formiddagen).

Jeg tror helt klart, at du har størst mulighed for succes ved at søge i Thai-verdenen (opret evt. efterlysningen i Thai-forummet)

PS. Dit behov for "stramme misser" kunne måske også løses ved, at du holder en pause med "misser" generelt. Efter et stykke tid, vil du helt naturligt føle dig hjemme i stort set hvilken som helst mis... :ph34r: ... og endnu bedre, så vil det måske få dig til at overveje dit behov for "misser" generelt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ha ha...... Jeg tror nu ikke at en pige som måske modtager nogle hundre gæster om året får en undskyld udtrykktet en slap fisse.  Jeg tror ej heller på at missen skulle føles mærkant anderledes på en vagt (fra føster gæst til dagens sidste)

Derimod synes det sandsynligt at træning kan gøre en forskel. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lacroix
Trinetease skrev, for 14 minutter siden:

Nøøøøj hvor er i mænd dog uoplyste :shock:

Så så - ikke generalisere bare fordi der er nogle der har pjækket fra seksualundervisningen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 40 minutter siden:

Ha ha...... Jeg tror nu ikke at en pige som måske modtager nogle hundre gæster om året får en undskyld udtrykktet en slap fisse.  Jeg tror ej heller på at missen skulle føles mærkant anderledes på en vagt (fra føster gæst til dagens sidste)

I mine unge dage (ca. 15 år siden), havde jeg i en kort periode en fetish om at besøge piger som henholdsvis deres første og sidste gæst på en vagt. Og min erfaring herfra siger mig klart noget andet.

Min efterfølgende erfaring hos de piger jeg har været stamgæst hos, siger mig også, at der er forskel på et besøg i starten som i slutningen af en vagt.

Mange piger har også bekræftet dette overfor mig.

TheVoice skrev, for 40 minutter siden:

Derimod synes det sandsynligt at træning kan gøre en forskel. 

Bækkenbundsmuskler er helt klart en fordel. Men at en pige kan klemme sig op til at være stram, er ikke det samme som "ægte" stramhed. En erfaren mand kan sagtens føle forskel.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Filosoffen skrev, for 27 minutter siden:

I mine unge dage (ca. 15 år siden), havde jeg i en kort periode en fetish om at besøge piger som henholdsvis deres første og sidste gæst på en vagt. Og min erfaring herfra siger mig klart noget andet.

Min efterfølgende erfaring hos de piger jeg har været stamgæst hos, siger mig også, at der er forskel på et besøg i starten som i slutningen af en vagt.

 

Her ender vi vist hurtigt i noget være vrøvl, så jeg vil blot nøjedes ved at holde fast i,  at det væsentlige står i mit tidligere indlæg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 32 minutter siden:

Her ender vi vist hurtigt i noget være vrøvl, så jeg vil blot nøjedes ved at holde fast i,  at det væsentlige står i mit tidligere indlæg. 

Næ nej. Det væsentligste står skam i mit tidligere indlæg :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Trinetease skrev, for 4 timer siden:

Nøøøøj hvor er i mænd dog uoplyste :shock:

Tak kære Trinetease :) og hvor vil vi/ jeg, mænd dog gerne være OPLYSTE :P 

det kan vi kun få fra jer piger, you know <3 Pft. :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Filosoffen skrev, for 20 timer siden:

Mærkelig efterlysning :rolleyes:

Alle "misser" er som udgangspunkt designet til at der kan passere en baby... mao. de kan alle udvide sig ganske væsentligt, og det vil derfor være dybt afhængig af dagsformen på den enkelte "mis".

Anbefalingen må umiddelbart være små kvinder med få gæster. Og så ellers sørge for at være den første der kommer til på en vagt (f.eks. om formiddagen).

Jeg tror helt klart, at du har størst mulighed for succes ved at søge i Thai-verdenen (opret evt. efterlysningen i Thai-forummet)

PS. Dit behov for "stramme misser" kunne måske også løses ved, at du holder en pause med "misser" generelt. Efter et stykke tid, vil du helt naturligt føle dig hjemme i stort set hvilken som helst mis... :ph34r: ... og endnu bedre, så vil det måske få dig til at overveje dit behov for "misser" generelt.

Ved ikke om du arbejder 24/7 inden for psykiatrien - men jeg har ikke brug at blive belært af dig !!!!!!!... en tendens jeg iøvrigt har set du bruger i mange tråde !!!

Ligesom du mener at jeg har brug for en pause fra misser - så har du måske brug for en pause fra Eroguide således at du ikke konstant afsporer tingene ???.... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Exile-63 skrev, for 21 timer siden:

Ved ikke om du arbejder 24/7 inden for psykiatrien -

Næ, du ved intet om mig, og jeg ved intet om dig. Sådan er det med et anonymt forum. Har du i det hele taget været i Thailand? Interesserer du dig i det hele taget for misser?

Exile-63 skrev, for 21 timer siden:

men jeg har ikke brug at blive belært af dig !!!!!!!... en tendens jeg iøvrigt har set du bruger i mange tråde !!!

Du har din frie ret til at ignorere mine indlæg.

Exile-63 skrev, for 21 timer siden:

Ligesom du mener at jeg har brug for en pause fra misser - så har du måske brug for en pause fra Eroguide således at du ikke konstant afsporer tingene ???.... 

Det er ikke raketvidenskab. Hvis man i en periode holder pause med sex, så bliver nydelse af sex væsentligt bedre. Så det er faktisk en ganske god anbefaling.

Og at give anbefalinger om hvordan man kan opnår bedre nydelse ved sex, på et forum som Eroguide, kan på ingen måde betragtes som afsporing.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Filosoffen skrev, den 19/1/2018 at 23:07:

I mine unge dage (ca. 15 år siden), havde jeg i en kort periode en fetish om at besøge piger som henholdsvis deres første og sidste gæst på en vagt. Og min erfaring herfra siger mig klart noget andet.

Min efterfølgende erfaring hos de piger jeg har været stamgæst hos, siger mig også, at der er forskel på et besøg i starten som i slutningen af en vagt.

Mange piger har også bekræftet dette overfor mig.

Bækkenbundsmuskler er helt klart en fordel. Men at en pige kan klemme sig op til at være stram, er ikke det samme som "ægte" stramhed. En erfaren mand kan sagtens føle forskel.

Ganske enig....

Og det er jo en individuel sag om man foretrækker en naturlig stram - eller en som kan lege med muskulaturen

Den kan godt være for stram fra naturen - men det jeg tidligere beskrev om en springrytter var også vildt fordi det var så naturligt for hende at arbejde med de muskler - jeg oplevede ikke at hun mistede koncentrationen fra hvad hun ellers lavede som at kysse mm.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...