Hop til indhold

Recommended Posts

Var der i går. Lille sted med forhæng, men vist kun én massør, Sky, lille, lidt buttet, 44 år. Smilende, sød, men ingen skønhed. Massagen middelhård og godkendt. En del olie, som blev tørret af med køkkenrulle  

Kom kun efter massage, men fornemmede, at der var mulighed for i hvert fald HJ. 

Introtilbud med to massager for 500 og tre for 700  

NN 8000

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der flere der har været hos Sky? 

Kan se hun kører nogle deal tilbud i øjeblikket, tænker hvordan det ville fungere, hvis hun tilbyder mere? 

Nogle der ved noget? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg
Anders and skrev, for 27 minutter siden:

Er der en hjemmeside ? Og hvor i landet ligger stedet ?

Hej Hr. And.

Godt spørgsmål. Jeg har selv fuldet 5 veje med det navn i Jylland, dog med eller uden "j".

Trådstarter burde have været mere informativ fra begyndelsen.

Tak

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aalborg skrev, for 2 timer siden:

Hej Hr. And.

Godt spørgsmål. Jeg har selv fuldet 5 veje med det navn i Jylland, dog med eller uden "j".

Trådstarter burde have været mere informativ fra begyndelsen.

Tak

Hej 

Jeg prøvede google, tror det er i Aarhus   https://massageplus.dk/

   Mvh Olsen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mastager skrev, den 25/1/2018 at 17:11:

I skulle prøve Google.dk, det virker bare... 

Nå men kan bekræfte at der gives hj på stedet. 

Næææ anmeldere skulle prøve at anmelde bedre, så vi andre ikke skal leje detektiver på google. Der findes jo en del Skjernvej 2 på google, og hvorfor ikke anmelde rigtigt med bynavn og et link i stedet for?? Du synes måske det er sjovt at rode rundt på google imens du er her, men jeg nyder nu mere de direkte anmeldelser som jeg jeg se er i mit område osv, og det gøres nu en gang bedst hvis der i overskriften står by og hvem det drejer sig om, og så i indlæget et link så folk kan se hvad der snakkes om. Synes bare det er så meget lettere for alle.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er sådan set enig, og hvis du kigger lidt mere, så kan du se det ikke er undertegnede, som har startet tråden! 

Men åbner du en "fane" ved siden af, og skriver "sky massage skjernvej", så har du brugt ca 12 sekunder på at finde ud af hvor det er henne... 

Lige så lang tid det tager at brokke sig herinde over manglende stedangivelse. 

Men godt ord igen, stedet er nyt og det gives hj. 

God fornøjelse.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Julieman
Mastager skrev, for 6 timer siden:

Lige så lang tid det tager at brokke sig herinde over manglende stedangivelse

Jeg læser det dog ikke som brok, men blot en orientering om hvordan man fremadrettet ligger en Anmeldelse  ind?

Som i øvrigt ikke er en Anmeldelse men en Efterlysning iflg. Trådstart :huh: 

Så + 1 til, youngatheart ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mastager skrev, den 27/1/2018 at 14:07:

Jeg er sådan set enig, og hvis du kigger lidt mere, så kan du se det ikke er undertegnede, som har startet tråden! 

Men åbner du en "fane" ved siden af, og skriver "sky massage skjernvej", så har du brugt ca 12 sekunder på at finde ud af hvor det er henne... 

Lige så lang tid det tager at brokke sig herinde over manglende stedangivelse. 

Men godt ord igen, stedet er nyt og det gives hj. 

God fornøjelse.. 

Hmmm ok, ja der dukker da godt nok en masse op mht adressen, men kræver så stadigvæk at man skal rode rundt..noget som kunne være undgået hvis trådstarter havde gidet gøre det. Ud fra din henvisning til google er jeg faktisk ikke kommet det nærmere hvor det er. https://www.google.dk/search?ei=U3VwWrujO8SLsgHlg4OACQ&q=sky+massage+skjernvej+2&oq=sky+massage+skjernvej+2&gs_l=psy-ab.3..33i21k1.3464.3595.0.3964.2.2.0.0.0.0.216.216.2-1.1.0....0...1c.1.64.psy-ab..1.1.214....0.2CC_l-Nh_8I

At du mener det er brok er helt ok for mig, men var nu rettere en henvisning til igen igen om ikke tråd startere ville være så søde at gøre det lettere at bruge efterlysninger samt anmeldelser for os alle. Personligt skriver jeg altid selv både navn samt by navn i overskriften, så er der ikke så meget at gå galt i, samt naturligvis vedlægger jeg ALTID et link også.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...