Hop til indhold
NicklasCD

Amazing Experience with Lilly*150cm*45kg*75D

Recommended Posts

frenchlover1 skrev, den 2/7/2018 at 11:10:

Hun skriver, at hun er downtown, så jeg tænker, at det nok ikke er Jyllingevej, som jo nærmest er ‘out of town’ ;-) 

Venligst 

French

det er i kbh ikke langt fra kogens nytorv

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest CuriousDk
HeinoH skrev, 1 time siden:

Er der nogen parkeringsmuligheder i nærheden? Er på besøg herovre.

 

Der er flere parkeringshuse i området. Det koster lidt, men det gør det jo også at besøge en GP :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hubris

Jeg har også prøvet at skrive til hende et par gange, uden svar. Høffelige beskeder altid, og egentlig ret underligt hun ikke svarer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lybe55 skrev, for 14 timer siden:

Ved nogen af jer om hun stadig vil lade sig filme under agten - hun er super sød, og iøvrigt tak for fremragende anmeldelse.

Thjaa - du kunne jo læse annoncen - hun er totalt prof, og har også skrevet priser på disse fornøjelser.... Det kendetegner iøvrigt ofte de dygtige at de skriver udførligt og ligger både prof og private billeder op, velkommen til EG Lybe55....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hubris skrev, den 15/02/2018 at 17:45:

Jeg har også prøvet at skrive til hende et par gange, uden svar. Høffelige beskeder altid, og egentlig ret underligt hun ikke svarer.

Hun er ihvertfald i landet. Jeg så hende på Strøget i går. Tror ikke hun så mig. Og selv om hun gjorde, havde hun jo nok ikke hilset, da jeg kom gående med en veninde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så vidt jeg kan se holder hun ferie til på lørdag. Har også forgæves forsøgt at få en aftale i hus med hende, men har en ide om at hun har været travlt optaget. Har dog fået svar tilbage fra hende.

Nogen der ved om der ligger billeder af hendes mås et sted? Har forgæves forsøgt at finde et.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er tilbage i dag, ifølge hendes snap chat. 

Jeg kan også hoppe med på vognen, over mennesker, der synes hun er lækker. Det er dog en meget stille og rolig oplevelse og det kan være der er nogle, der ville synes det er kedeligt. Men flot og sød er hun

Del dette indlæg


Link til indlæg
yurdik skrev, for 13 minutter siden:

Nogen der kender til parkerings(u)mulighederne omkring Magasin/Kgs. Nytorv?

Parkeringshuset i selve Magasin kunne være en mulighed. Alternativt i de mindre gader i kvarteret, man kan som oftest finde en plads hvis man er bare lidt tålmodig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...