Mads016 26 Skrevet 17. Januar, 2018 Jeg har flere gange set 'absolut brønshøj DANSK' på EB's sider, men kan ikke finde hende andre steder. Hun reklamerer med 'smuk brunette, slank, langbenet. God kærestesex. Privat/ diskret. 10.00 - ?', men ingen alder eller billeder. Nogen der har været på besøg eller ved hvem det er? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sweex Skrevet 17. Januar, 2018 Det er fordi det er løgn, der bor ikke flere danskere i brønshøj efter.jeg flyttede Det gasssssssss. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
riberhus 712 Skrevet 17. Januar, 2018 (edited) Har været der (tror jeg:-) mener hun kalder sig selv Susanne. Hun var faktisk meget sød og venlig og fanme en pige efter min type - vel omkring de 30+ meget petit, fin, lækker og naturlig - jeg måtte lige knibe mig selv i armen da jeg stod der og hun åbnede døren! Til gengæld var sexen noget nær det værste jeg har prøvet (pånær div sorte(beklager ordvalget)/Afrikanske piger, hvor jeg stort set på nær een eller to undtagelser har fået helt utraditionel dårlig og oftest aggressiv behandling). Men Susanne snakkede og snakkede fra hun åbnede døren til hun lukkede den igen ... 2 sek efter vi var gået igang.. "er det godt?" "Det kan du godt li?" "Kan du li det?"...og så efter max 20 sek. "skal du komme nu?", "vil du komme nu?" - osv. Jeg lod disse henvisninger passere uden at gøre notits og forsatte seancen og fik vel også presset 15 min ud af citronen, men altså i telefonen havde hun sagt 1t inkl superfransk for 500 dask og bekræftet flere gange! Konfronteret med disse ord sagde hun, "Jaja men det er jo sådan noget man siger" ..."det er jo ca ½t"... :))))) Altså igen... virkelig sødt udseende og egentlig en sød pige - men som jeg sagde til hende da det var overstået...måske du skal overveje om du virkeligt (IKKE) har lyst til dette erhverv, for det virker ikke sådan. (Lige for at undgå diverse frelste kommentarer så var jeg ren og pæn og behandlede hende pænt og høfligt både før-under-efter som jeg altid gør det, så det har absolut ikke været et spg. om hygienje, kemi, væremåde osv. Hun virkede bare overhovedet ikke som fit for det job her). Hun afslog det med at hun havde haft travlt og hendes arbejde ved siden af stressede hende og hun havde en dårlig dag...Men altså havde hun bare givet slip i 5 sek og nydt det...ville have gjort hvad som helst for at hun skulle nyde det! Men hun snakkede og snakkede og skulle bare have det overstået så hurtigt som muligt. Så jeg kan ikke give en anbefaling, omvendt kan hun jo have haft en dårlig dag...men altså hvilke kvinder kan havde det med mig!!!??? Men til prisen kan du jo altid give det et skud, om ikke andet kan du sikkert få en snakker og en kigger - som sagt hun var sgu min type: feminin både som i feminin krop men også den der lidt distræte væremåde som kvinder kan ha, hvor man tænker ...nå ja det var derfor gud skabte manden, ellers ville de løbe fortabt rundt i cirkler hele dagen og kvæle sig selv i irrelevante tanker... den slags kan jeg godt ha en svaghed for (guderne vide hvorfor...eller nå nej gider nok bare ikke kvinder med mere testoteron end mig ) God aften. Redigeret 17. Januar, 2018 af riberhus lidt slåfejl. 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KF 5089 Skrevet 17. Januar, 2018 @riberhus Dagens humoristiske anmeldelse KF. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
riberhus 712 Skrevet 17. Januar, 2018 Tak KF, ja den skal ihvertfald ikke misforstås som decideret positiv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KF 5089 Skrevet 17. Januar, 2018 riberhus skrev, for 34 minutter siden: Tak KF, ja den skal ihvertfald ikke misforstås som decideret positiv Det er der nok heller ikke mange chancer for KF. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg