Hop til indhold

Recommended Posts

En del Thai klinikker giver en ringe massage og er mere interesseret i at tjene penge på extra ydelser. Med andre ord, en del Thai massageklinikker er slet skjulte bordeller. Det er næppe nogen hemmelighed, og også fint nok for mig; sex med en lækker Thai pige er ikke at foragte.

Imidlertid hænder det at jeg trænger til en rigtig god massage hvor selve massagen er det vigtigste og extraydelserne sekundære.

Den bedste Thai massage får jeg hos de modne kvinder på "Surin" klinikken i Smallegade. De damer kan virkelig massere. Efter en time i hænderne på en kyndig massøse er de ømme og spændte muskler atter gode og brugbare, og man går derfra med et smil på læben. Og er man endelig til mere er der måske nok mulighed for en svensk for at få afslappet anacondaen, men som sagt, i Surin er massagen i højsædet.

Kan anbefales! :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogen, der har oplevet at få svensk i Surin? Jeg har også haft kig på stedet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogen, der har oplevet at få svensk i Surin? Jeg har også haft kig på stedet.

Gives til stamkunder mod extrabetaling på kr. 200.-

Men gå stille med det, væggene er af pap!

Del dette indlæg


Link til indlæg

I Sairung Massage i Læssøesgade 45, kl. 8000 Århus C. Er der rigtig god dybdegående massage. Man får altid en hel time (de snyder ikke med tiden) eller nogle gange to massører i 40 min for 300,- Spørg efter Lena..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis det er i Århus gives den bedste massage hos http://aegte-thaimassage.dk/ bagefter vil det gøre godt med en tur på Sønderport, et nystartet sted med velkendte piger som giver blid massage og fuld pakke til rimelig pris.

Ved aegte-thaimassage.dk var der ingen bad (eneste minus) specielt da der bruges noget duftende olier. På Sønderport er der gode bade muligheder. Knap 3 timer i Århus inkl. kørsel mellem stederne for 1100,- så er man klar til at holde weekend ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er begge muligheder, jeg fik madras i aflukket rum. Den ene af pigerne har været ved Nina, kan ikke huske hvor jeg har ses den anden og jeg kunne høre flere piger ;)

En rigtig god oplevelse, mange parkeringsmuligheder tæt ved.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...