Hop til indhold
cph.35

Teambuilding på Gammel køgelandevej

Recommended Posts

Da der ikke var mere at lave på arbejdet fik jeg to af mine kollegaer med på lidt sjov og ballade på Gl. Køgelandevej :ph34r:
Vi ringede og fik aftalt at vi gerne ville have alle pigerne  i en halv time, og det passede med dem 45 min efter.
Det var et lidt ældre hus med stor hæk vi kom til med gode parkeringsmuligheder.
Blev taget pænt imod af alle pigerne, og efter lidt intern debat på dansk os gutter imellem om hvem der var til hvilken størrelse bryster osv. fik vi sat nogle fornuftige hold.
Vi havde lige været i bad i firmaet inden så vi kunne gå lige til makronerne :lol:
Kommer ind på værelset og betaler den aftalte pris og tager også lige kys med oven i.
Hun kommer tilbage vi lægger os på sengen og hun kysser mig lidt på kroppen inden hun giver et rigtigt godt blæs i pomfritten, jeg for vendt hende om på ryggen og havde egentligt tænkt at slikke hende, men da hun ligger der med det helt fine øksehug kan jeg godt mærke på mig selv at hvis jeg skal nå lidt forskelligt er det tid til at komme igang inden jeg ikke kan holde på trykket mere.
Så vi for gang i et gummi og hun skubber mig ned på sengen og sætter op.
Hun begynder at kysse imens og jeg for nuldret hendes bryster.
Efter et par minutter kan jeg ikke holde den mere.
Jeg ligger lidt og slapper af imens hun nusser lidt og spørger ind til lidt af hvert.
Efter lidt kan jeg hører gutterne snakke på gangen så jeg siger pænt tak og for pakket mig selv sammen :)
 
En rigtig god oplevelse med en sød og smilene pige.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fantastisk anmeldelse....Griner.

I starten  tror jeg at du og dine kollegaer skal bolle hjernen ud på de stakkels GP'ere derude hele eftermiddagen...og så holder du kun et par minutter?... men håber det var godt :-)

JR

Del dette indlæg


Link til indlæg
cph.35 skrev, for 3 timer siden:
Da der ikke var mere at lave på arbejdet fik jeg to af mine kollegaer med på lidt sjov og ballade på Gl. Køgelandevej :ph34r:
Vi ringede og fik aftalt at vi gerne ville have alle pigerne  i en halv time, og det passede med dem 45 min efter.
Det var et lidt ældre hus med stor hæk vi kom til med gode parkeringsmuligheder.
Blev taget pænt imod af alle pigerne, og efter lidt intern debat på dansk os gutter imellem om hvem der var til hvilken størrelse bryster osv. fik vi sat nogle fornuftige hold.
Vi havde lige været i bad i firmaet inden så vi kunne gå lige til makronerne :lol:
Kommer ind på værelset og betaler den aftalte pris og tager også lige kys med oven i.
Hun kommer tilbage vi lægger os på sengen og hun kysser mig lidt på kroppen inden hun giver et rigtigt godt blæs i pomfritten, jeg for vendt hende om på ryggen og havde egentligt tænkt at slikke hende, men da hun ligger der med det helt fine øksehug kan jeg godt mærke på mig selv at hvis jeg skal nå lidt forskelligt er det tid til at komme igang inden jeg ikke kan holde på trykket mere.
Så vi for gang i et gummi og hun skubber mig ned på sengen og sætter op.
Hun begynder at kysse imens og jeg for nuldret hendes bryster.
Efter et par minutter kan jeg ikke holde den mere.
Jeg ligger lidt og slapper af imens hun nusser lidt og spørger ind til lidt af hvert.
Efter lidt kan jeg hører gutterne snakke på gangen så jeg siger pænt tak og for pakket mig selv sammen :)
 
En rigtig god oplevelse med en sød og smilene pige.
 

Kære cph35:)

- - "Kort og godt" og i mere end en forstand?!?! - -

1. for jer liderlige gutter der indenfor kort tid fik jer nogle gode slaw fisse:wub::wub::wub:

2.for os andre en kort og god beretning.

I mine omkring 6 år herinde synes jeg din beretning fra "Teambuilding" hører blandt de bedre, - - den er tilpas i længde og du får skrevet det som du/i synes var vigtigt at fremhæve som gode oplevelser :) hos pigerne :wub::wub::wub:

Mange hilsner

Nyder livet

Redigeret af Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det der mest slår mig er hvor forskellig arbejdsplads-kultur er. Kan ikke lige se mig selv gå på bordel med kolleger :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
slip skrev, for 6 timer siden:

Det der mest slår mig er hvor forskellig arbejdsplads-kultur er. Kan ikke lige se mig selv gå på bordel med kolleger :)

 

for satan de må have haft et fjoget grin på deres ansigter da de mødte ind på arbejdet dagen efter :-) Og mon ikke emnet bliver bragt op til julefrokosten ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hi hi - ja, kender da selv til situationen, hvor man ikke skulle have købt en halv time og slet ikke en time, men hvis pigen tilbyder halve- og hele timer, så skal "programmet" efter min opfattelse ikke gå ud på at frembringe en udløsning hurtigst muligt, og i mine øre lyder det som konceptet på Gammel Køge Landevej i Brøndby (et sted jeg ikke kender).

Men fin beskrivelse og sjovt firma - må indrømme at jeg endnu aldrig har været på en arbejdsplads, hvor dette havde været muligt, selv er jeg kun kommet til dialog med én enkelt anden kollega (lidelsesfælle). 

Redigeret af Finn1101

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...