Hop til indhold
Sydfyren

Forførende 28 årig Indisk studine Kolding WOW

Recommended Posts

Tog mig lige en change og prøvede og besøge hende her i Kolding. 

https://annoncelight.dk/showad/242680

Havde væbnet mig med forstillingen om at billederne måske var 10 år gamle, men forhåbningerne var høje og prisen go. 

Jeg blev guidet hen til det rigtige sted som er yderst diskret og da jeg kom ind af døren fik jeg mit livs største chok. 

For første gang stod der en person foran mig som ikke kun passede på billederne men så var hun flottere. Og her taler jeg ikke om lidt flottere, men sindsygt flot. 

Hun har timeglas figur med ret store struttene ung pige bryster. Høj slank med modelben og det flotteste hår og den sødeste lille mis. Jeg synes hun ligner en model og æder gerne min gamle hat hvis der er en af jer der tager turen der ikke mener det. 

Er måske lidt uforstående overfor hvorfor billederne ikke er mere sigende og de er så tildækket men kunne være fordi der er en del kendemærker.

Jeg havde bestilt 1/2 times hygge og kom hurtig ind i en alm lejlighed. Dejlig ren og hyggelig.

Bad hende ligge sig da jeg gerne ville slikke hende. Hun smilede bare og sagde " perfekt for mig ". Efter lidt tid kom kondomet på og startede i missionær før vi skiftede lidt rundt. Til sidste forslog hun selv nogen stillinger som bestemt ikke gjorde det værre :D 

Som så mange andre mænd også tror virkede det som om hun faktisk kom på det ene tidspunkt. Jeg vælger bare og gå i den illusion om hun gjorde :D

Endte med hun snakkede lidt frækt og tikkede mig lidt om at komme oppe i hende (stadig kondom). Det var virkelig frækt

Det hele var ud over det sædvandelige og skriver mest det her for at andre virkelig skal prøve det så jeg ikke er den eneste der sidder med den her fede oplevelse :D

Den her oplevelse får 10/10 stjerner, da jeg ikke kan sætte en finger på noget. 

Der er en anden i lejligheden også som jeg formoder er https://annoncelight.dk/showad/242695 

 

 

  • Synes godt om 7

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest hansisexy

Hvor i Kolding? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ville give min højre arm for at imponere en slank indisk GP med mit beskedne, men dog hurtigtsprøjtende lem..

Hvorfor er der så få indiske punjab piger i Danmark?

De plejer at være veldrejede..

 

Redigeret af Ledvogter
Billede fjernet
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Julieman
Sydfyren skrev, for 40 minutter siden:

Nemlig. De er sku søde

Tak for dit fantastiske Indlæg, det gik lige i <3 

dog vil jeg have valgt (ud fra Indlæg) givet

pigen 11/10 man må gerne rose og smuk

ser hun ud :P Tak for Indlæg <3

Go Weekend

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Peter26

Dælme synd jeg ikke har bil, gider ikke tage det offentlige for at besøge hende/dem men har altid haft et ønske om at være sammen med arabiske gudinder :-)

Nogle som har besøgt hende araberen? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun ser godt ud. Hvor store tror du brysterne er? 

 

Og hvilket billede er af hendes mor: "Mit eksotiskeydre stammer fra min indiske mor ( se foto" - hahaha :P:D:mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Meget forvirrende: Her til morgen skiftede de to annoncer simpelthen indhold! Anmeldelsen gjaldt netop araberen, men nu peget linket på inderen. Sikke noget rod/fup fra de to pigers side.

  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
ChoosyVery skrev, 1 time siden:

Meget forvirrende: Her til morgen skiftede de to annoncer simpelthen indhold! Anmeldelsen gjaldt netop araberen, men nu peget linket på inderen. Sikke noget rod/fup fra de to pigers side.

Nu læste jeg anmeldelsen igår da "Sydfyren" lavede den og det var den indiske pige han havde skrevet om og ikke araberen

nu har jeg så ikke lige besøgt netop de 2 piger men stedet har flere gange haft indiske og arabiske piger, bare i Odense ikke Kolding.. hvis nogen husker Naboens frække datter eller den 23 årige indiske pige som kom fra KBH :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skal hurtig indrømme at jeg godt selv kan være i tvivl om jeg linkede til den rigtige. Synes nu bare håret passede. 

Ja stedet er i gå afstand fra midt byen, men det kræver kun og spørge dem i stedet for at spørge her. De svare hurtig på SMS om det er dansk eller engelsk. Og så skal det siges at hende jeg besøgte talte næsten flydende engelsk. 

Tror umildbart det en D eller E skål. I hvertfald noget mere end en håndfuld.:-)

Har virkelig også lyst til at besøge den anden på stedet og blev faktisk spurgt om jeg ville se hende da jeg var der. Var desværre lidt for genert til at der skulle stå to så smukke piger over for mig så takkede nej. Men hva fanden så har jeg noget og glæde mig til næste gang. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Julieman skrev, for 17 timer siden:

Tak for dit fantastiske Indlæg, det gik lige i <3 

dog vil jeg have valgt (ud fra Indlæg) givet

pigen 11/10 man må gerne rose og smuk

ser hun ud :P Tak for Indlæg <3

Go Weekend

Det var så lidt. Og tak for feedback. Jeg får besøgt En del for tiden men er så dårlig til at få skrevet her inde. Specielt de dårlige oplevelser burde man dele så andre slap for dem. Men jeg rystede hele vejen hjem fordi det var så perfekt en oplevelse. 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm, nu er jeg endnu mere forvirret, Sydfyren: Gjaldt din anmeldelse den indiske pige? Du skrev at billederne var "tildækkede", men de er jo den arabiske piges billeder? Her ser man netop ikke håret.

Det bidrager jo til forvirringen, at begges billeder er så ringe, at de for den sags skyld kunne være af den samme person :-)

Men hvis de to er lige lækre, så er det selvfølgelig komplet ligemeget!

Del dette indlæg


Link til indlæg
ChoosyVery skrev, 1 time siden:

Hmm, nu er jeg endnu mere forvirret, Sydfyren: Gjaldt din anmeldelse den indiske pige? Du skrev at billederne var "tildækkede", men de er jo den arabiske piges billeder? Her ser man netop ikke håret.

Det bidrager jo til forvirringen, at begges billeder er så ringe, at de for den sags skyld kunne være af den samme person :-)

Men hvis de to er lige lækre, så er det selvfølgelig komplet ligemeget!

Ja du har ret. Jeg ringede til det nummer der hørte til den indiske pige så går da ud fra det var hende jeg var ved. Og ja det hår der er på billederne ligner meget godt det hun har nu. Men sorry kærlighed gør blind og jeg blev sku lidt konfus af hun bare stod der helt nøgen foran mig og var så lækker. ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sydfyren skrev, den 13/1/2018 at 17:13:

Tog mig lige en change og prøvede og besøge hende her i Kolding. 

https://annoncelight.dk/showad/242680

Havde væbnet mig med forstillingen om at billederne måske var 10 år gamle, men forhåbningerne var høje og prisen go. 

Jeg blev guidet hen til det rigtige sted som er yderst diskret og da jeg kom ind af døren fik jeg mit livs største chok. 

For første gang stod der en person foran mig som ikke kun passede på billederne men så var hun flottere. Og her taler jeg ikke om lidt flottere, men sindsygt flot. 

Hun har timeglas figur med ret store struttene ung pige bryster. Høj slank med modelben og det flotteste hår og den sødeste lille mis. Jeg synes hun ligner en model og æder gerne min gamle hat hvis der er en af jer der tager turen der ikke mener det. 

Er måske lidt uforstående overfor hvorfor billederne ikke er mere sigende og de er så tildækket men kunne være fordi der er en del kendemærker.

Jeg havde bestilt 1/2 times hygge og kom hurtig ind i en alm lejlighed. Dejlig ren og hyggelig.

Bad hende ligge sig da jeg gerne ville slikke hende. Hun smilede bare og sagde " perfekt for mig ". Efter lidt tid kom kondomet på og startede i missionær før vi skiftede lidt rundt. Til sidste forslog hun selv nogen stillinger som bestemt ikke gjorde det værre :D 

Som så mange andre mænd også tror virkede det som om hun faktisk kom på det ene tidspunkt. Jeg vælger bare og gå i den illusion om hun gjorde :D

Endte med hun snakkede lidt frækt og tikkede mig lidt om at komme oppe i hende (stadig kondom). Det var virkelig frækt

Det hele var ud over det sædvandelige og skriver mest det her for at andre virkelig skal prøve det så jeg ikke er den eneste der sidder med den her fede oplevelse :D

Den her oplevelse får 10/10 stjerner, da jeg ikke kan sætte en finger på noget. 

Der er en anden i lejligheden også som jeg formoder er https://annoncelight.dk/showad/242695 

 

 

I linket skriver hende inderen, at hun har en stor lækker røv. Men det med størrelser er jo altid et vidt begreb. Hvor stor ca. er hendes røv? :-) 

Og ca. hvor høj er hun?

Redigeret af Big3lover

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det falsk reklame?  

I en anden tråd står der at det er en og samme tøs. 

Og der får hun alt andet end god reklame ;-)

  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor skulle det være falsk reklame. 

Jeg kan ikke vide om det er samme person men da jeg var der spurgte jeg ind til den anden og hun sku lige til at hente hende så tror jeg bestemt ikke det er

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, den 15/1/2018 at 10:44:

I linket skriver hende inderen, at hun har en stor lækker røv. Men det med størrelser er jo altid et vidt begreb. Hvor stor ca. er hendes røv? :-) 

Og ca. hvor høj er hun?

Hun var lidt højere end mig så vil skyde på 180

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ei en anden tråd blev tråd starter svinet til da han skrev til den arabiske pige, det var samme nr i 2 forskellige annoncer mener jeg og er ret sikker på at det hist var samme pige. Kan ikke huske hvad tråden hed. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
trucker76 skrev, for 5 timer siden:

Er det falsk reklame?  

I en anden tråd står der at det er en og samme tøs. 

Og der får hun alt andet end god reklame ;-)

Stop nu med at være så forbandet mistroisk. Kan se på dine indlæg du nyder lidt og være detektiv. Jeg har anmeldt en go oplevelse som jeg håbede andre kunne gøre gavn af. Opret nu din egen tråd og være mistroisk i

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sydfyren skrev, for 17 timer siden:

Stop nu med at være så forbandet mistroisk. Kan se på dine indlæg du nyder lidt og være detektiv. Jeg har anmeldt en go oplevelse som jeg håbede andre kunne gøre gavn af. Opret nu din egen tråd og være mistroisk i

måske fordi det er den eneste anmeldelse/indlæg du har skrevet.... ?  ;) 

Redigeret af thomas 123
  • Sørgelig 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
thomas 123 skrev, for 3 timer siden:

måske fordi det er den eneste anmeldelse/indlæg du har skrevet.... ?  ;) 

Tak for tilliden. Nu ved jeg jeg har skrevet en før den her og skriver også jeg ikke får skrevet nok herinde. Men sådan er det vel og være ny og kan godt følge dig da jeg også selv læser noget nogen gange  jeg sys er lige lyserøde nok. 

Måske en dag jeg modbevise din mistro og indtil da så kan du bare ignorere hvad jeg skriver

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.
×
×
  • Create New...